Nema ga.
Već nekoliko dana dolazi kući kasno navečer.
Gdje bude i šta radi.
Vara me ?
Zar sam pogriješila što sam mu vjerovala ?
Zakačila sam se za njega kao gladna riba za udicu na kojoj vidi komadić mesa, i ne sumnja da je to samo mamac, i da će za samo koji trenutak ostati bez zraka, umrijeti će.
Tako se i ja osjećam.
I dalje je nježan, i dalje mu vidim onaj sjaj u očima, ali zašto mi onda prokleti crv sumnje ne da mira zbog kojeg ne mogu da spavam noćima, dok on svaki put zaspi kao beba."Ja ne mogu više ovako."
" Ljubavi, nema razloga da brineš, samo mi vjeruj molim te."
I tako iz dana u dan trpim i slušam isto.
I podnosila sam nekako, ali da me ostavi, čini mi se da bi mi tu bio kraj.Još mi niti jednom nije rekao da me voli, ali pokazuje na razne načine i što mi onda me kaže zašto ga do vraga nema i gdje ide ?
Zašto dopušta da ja sama sebi postavljam pitanja i sama smišljam odgovore.Probudi me taj miris koji mi svaku jutro da snagu. Miris kafe.
Ogrnem se džemperom i siđem dole.
Ejnica već jede palačinke.
Saida nema.
Svaku jutro se budim s nadom da ću s njim popiti tu prvu jutarnju kafu, s njim doručkovati i svako jutro se razočaram." Jesu li se naspavale ljepotice ?" Pitam kada uđem.
" Čekamo te." Čudim se ovoj djevojci kako može uvijek da bude nasmijana.
" Hajde sjedi s nama." Zacvrkuta taj umiljati glasić.
Nasmijem se čisto da vide da sam raspoložena, iako mi je raspoloženje ravno nuli.
" Znam ja šta tebe muči." Spusti svoju ruku na moju.
" Ne znaš Selma, ne možes znati kad..
"" Kada nisam udata i nemam momka.."
" Nisam tako mislila.."
Ja i moja prokleta jezičina.
Ne pazim šta pričam." Jesi, ali se ne ljutim na tebe, jer znam, vidim ti u očima..
Ali vjeruj mi ne znam ni ja zašto ga nema .."" Sumnja me pojede Selma." Osjetim navalu suza.
" Znam dušo, znam." Primi me u zagrljaj i ja zajecam jer nemam više snage.
" Šta to radite?" Čujem njegov glas pa se trznem. Brzo obrisem mokre obraze, ne želim da vidi kako plačem.
Ustanem ljuta kao ris, gurnem ga i on zatetura unazad.
" Gdje si bio ?
Nema te, nikad te nema." Jecam." Ajsela ja.."
" Govori mi proklet bio!"
" Spremi se pa ćeš da vidiš." Gledam ga začuđeno.
Šta je sada uradio ?" Selma i ti se spremi.
Spremi i Ejnu.
" Ona kimne i brzim korakom ode u Ejninu sobu.Za to vrijeme nisam ni progovorila sa njim iako je on trčkarao oko mene, kao malo dijete oko neke igračke.
A možda sam mu baš to i bila." Hoćeš li da pričaš sa mnom?"
" Ne." Frknem.
" Dobro.."
Selma i Ejna siđoše te odmah krenemo.
I ono što vidim za par minuta ispred sebe me ostavi bez riječi..
On, sve je ovo on uradio zbog mene ?
Zbog ovoga ga nije bilo sve ovo vrijeme ?" Sudnica ?" I Selma zaprepašteno gleda ispred sebe.
Odjednom osjetih neugodu.
Skupim snage da ga pogledam kada osjetih njegovu ruku na svojoj." Ludo moja, nikada ali nikada te ne bih iznevjerio.
Dok si ti mislila da hodam, možda je ta tvoja lijepe glavica i pomislila da te varam, a vidi šta sam ja uradio.."
ESTÁS LEYENDO
Spašena - ZAVRŠENA ✅
RomanceNekad nemaš izbora da biraš. Uzmeš ono sto ti se nudi i šutiš. Jer moraš.. Čitav život je mučena od ljudi kod kojih je odrasla. Roditelje joj je uzeo rat. Za djetinstvo nije ni znala, jer je sa svoje dvije godine predata od strane zakona u hranitelj...