TANITIM

302 106 59
                                    

Hayat tam olarak ne beyazdan ibaret, ne de siyahtan.

Hayatın gri noktaları da vardır.

Griler, araf gibidir. Bir tarafı ölüm, bir doğumdur.

Griler varoluşun ve yokoluşun, iyinin ve kötünün birleşiminden meydana gelen beyazın ve siyahın lekelenmiş evlatlarıdır.

Ben de bir griydim işte...

Lekeli ve tozlu hatıralara ev sahipliği yapan bir bilincim ve yaşadığım her bir anıyı iliklerime kadar kaydeden harabeye dönmüş bir ruhum vardı.

Peki sen kimsin derseniz de. Ben Adal Tuna.

Beyazın ve siyahın lekelenmiş evladı olan gri'nin en koyu tonuyum....


KARAKTER TANITIMI


Adal Tuna:
24 yaşında, 1.85 boylarında, 80 kilo civarlarında genç ve yakışıklı biri. Ayrıca çok güzel resimlerde çiziyor. Geleceğe dair kaygıları yüzünden psikolojisi bozulmuş bir genç. Sürekli sorunlar yaşayan ve artık kafasının içindeki seslere dayanamayıp psikologa gitmek istiyor özellikle de babasıyla ilgili yaşadığı acı dolu geçmişi ve bu korkunç hatıralar yüzünden psikologa gidiyor ancak hiçbir psikolog ona yardım edemiyor. Çünkü kimse onu anlamıyor ama bir gün hayatını derinden etkileyen biri çıkacaktır. Ve bu süreçte ki en büyük yardımcısı o kişi olacak. Buna bir tesadüf ya da biz kader diyelim tanıştığı psikologu Yaman Genç olacak.

Adal gay ve bu kitapta eşcinsel yani lgbti kurgusudur buna göre okuyun lütfen!!!!

Yaman karakteri için uygun bir kişilik bulamadım. Aslında onun kişiliğini yazarak anlayıp ve de sizlere anlatacağım. Yani umarım anlatabilirim.

Yaman Genç:
30 yaşında 1.85 boylarında ve 80 kilo civarlarında. İşini severek yapan genç ve yakışıklı bir psikolog.

Not: Bu kitap ilk olarak 2021 yılında yazıldı. Değişiklikler olacaktır.

Not: Kurgum psikolog ve danışmanı arasında geçen olayların zamanla ilerlemesinden sonra da devam eden olayların ardından duygularının farklı bir yere evrilmesiyle aşka doğru bir yol çizmesine kadar olan olaylar ve duygu geçişleri anlatılacaktır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEÇMİŞİN KARANLIK YÜZÜ (GAY) 🏳️‍🌈🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin