12.bölüm

209 38 84
                                    

Yazar notu: bidahaki bölüm güzel şeyler olucak keyifli okumalar.

3.kisi agizi

İstediği sadece içmek olan genç kız hareketlerinin saçma olduğnu anlayıp kazutoradan özür dilemeye çalışıyordu, ve aklına onun dediği cümle gelmişti. Evet özür dilerse onu daha sertçe öpüceğni demisti. "ÖZÜR DILERIM, böyle davranmak istememiştim bana yedirmesende olur, yerim ben."

Kaşığı elinden alıp kazutoraya bakıyordu. "Özür diledin? Hatırlamıyorsun veya işine gelsin diye bilerek söyledin."

Genç kız hafifçe sırıttı. "O zaman ödül- yani öpebilirsin, sertçe..."

Göz devirebilcek bir duruma gelmişti kazutora derince bir iç çekip genç kızı geçiştirmişti. "Hadi duş almaya sonra yatıyorsun, bolca dinlenmeni istiyorum."

"-ah peki."

Kırılmamıştı ama isteği geri çevrilmişti, yinede yüzünü asmamıştı. Onu üzemezdi kimse. Çantasından ıslak telefonunu alıp banyoya girdi. İzanaya yazmasi gerektiğni düşündü, onu fazlasıyla bekletmişti çünkü.

Hima
Yazamadığım için gerçekten üzgünüm.
Biraz hastalandım o yüzden gelemiyorum, 2 gün sonra gelicem.

İzana
Hima,gerçek bir sürtüksün
Bunu söylemek istemiyorum ama korktum
Devamsızlığının artığnın farkında değil misin

Hima
Sürtük değilim.
Ayrıca evet, üniverste artık sikimde değil.
Güzel bir işim var, sadece okumak için okuyordum.

İzana
sen bu değilsin!
Götünü yırttın benide peşinde sürükledin
Şimdi ben devam ediyorum sen ise pes etmişsin
Çete işlerine geri dönmemi istemezsin herhalde?

Hima
Ya, insanlar kritik kararlar verebilir bi kere
Ayrıca daha önemli birşey oldu
Bide çete işleri derken?
Ölümünün benim elimden olmasını istiyorsun galiba

İzana
Fazla halt yiyen birisi değilsin, ne oldu?

Hima
Sana bahsettiğim kazutora vardıya
Biz öpüştük
gönderilemedi/ O kadar güzledi ki

*İzana adlı kişi sizi engelledi*

Bu ilk defa olan birşey sayılmazdı, arada böyle sert tepkiler koyan birisiydi. Baya sert tepkiler veriyordu, okula dahi gelmez kendisi ile irtibat kurmasını bile engelliyordu.

Genç kız bir süre izanın yüzünü göremiyecekti duruma biraz üzülsede umursamaya çalıştı.

Yavaşça kazutoranın verdiği kıyafetleri çıkarttı, aynada hafif morarmış olan boğazına baktı.

Kim yapmıştı, inui yapmış olamazdı. Yoka lanet olasıca kokonai mı yapmıştı, elini alnına vurup, kaynar su akan duşa kabinin içine girdi. Saçlarının sıcak suyla birlikte ağırlaşmasına izin verdi.

Şampuan ile birlikte saçını 3 defa köpürtüp yıkamıştı. Aklına yatmayan birşey vardı, dün koko ile ne yaşamış olabilirdi ve bunu nasıl unutabilirdi, akıl mantık kârı yoktu.

Hiç bir şwkildi kokonun ona dokunmasina izin verdiğni hatırlamıyordu, yani o şerefsiz bunu zorla mı yapmıştı.

Elini sıkıca yumruk yapıp duşa kabine vurmuştu, bir an kendini evinde sanmıştı.

Timeback| Kazutora x Fem ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin