8.bölüm

239 43 75
                                    

Yazar notu:

Bu bölüm bana sövebilirsiniz ama bunu yapmasam olaylar yerine tam olarak oturmayacaktı hepinize iyi okumalar diliyorum... NaoDerlerBanaBitches

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

3.kişi ağızı

Koko hesabı ödemeye masadan kalkmıştı, sarışın olan ve hima tek başına oturuyorlardı. Hima, masadaki ağzına kadar dolu olan bardağı ağzına doğru götürüp tek yudumda içmişti. Sadece inuinin dikkatini çekememek onu sinirlendirmişti ama bilmiyordu inuinin dikkatinin üstünde olduğnu. Anlık bir hareketle hima elini inuinin yüzündeki yara izine doğru götürmüştü. "Ah kazutora böyle güzel bi yara izin olduğnu bilmiyorum. Neden benden gizledin?"

O an inui haykırmak istemişti kazutora değilde inui olduğnu, fakat kokonun ufak bi planı yüzünden bunu yapamıyordu. Zaten umrundada değildi, o kokonaiye sadık birisiydi." Bir sırrı var mı, yara izinin?"

Bakışları sonunda himaya dönmüştü iki mavi göz birbirlerine bakınca sanki gözlerinde kendilerini görmüş gibiydiler. İnui elini kızın eline deydirmişti 'artık çek elini' dercesine, genç kız sadece dokunmak istemişti halbuki. Yavaşça elini çekip yüzünü düşürmüştü. "Bu yara benim kurtuluşum kokonun ise son umuduydu."

En fazla ne olabilir diye düşündü genç kız, sonra aklına akane geldi. Kokoyla arası zaten akane yüzünde açılmıştı ve akane yüzünden bitmişti. "Akane benden güzelmiydi, hanemiya?"

Sarışın olan biraz düşündü, hem akaneyi nereden tanıyor olabilirdiki. "Senin ayrı bir çekiciliğin var hima, ve bilirsin ölüler güzelliğni yitirir."

Evet akane ölmüştü, inuinin canı fazlasıyla acımıştı ama kokodan fazla olamazdı. "Hahah akane hayatımı mafedip sonra güzelleştiren biri. Akaneyi-"

Yabancı eller himanın ağzını kapatmıştı, hima ise yerinde çırpınıp duruyordu. "Ağzımı farklı bir şekildede kapatabilirdin hanemiya kun."

Koko dilini çıkartmıştı. "Gidiyoruz."

Nereye gidebilirlerdiki himayı evine mi bırakacaktı, asla. Yani işini bitirmeden asla öyle birşey yapmayacaktı. "Aaa nereye gidiyoruz."

"Eğlenmeye"

"Harikaaa şeyler olucak yani."

Hima ani bir hareketle koknun boynuna atlamıştı sadece eğlenmek istiyordu, bir anda boğazında hissettiği dişler ile irkildi." Yine mi yaa."

Kokodan ayrılıp ikisininde koluna girmişti, biraz garip duruyordu evet ama o sadece sarhoştu. Yaptığnı hatırlmayacak kadar hemde, koko haricinde kimse nereye gitceklerini bilmiyordu. Belki hima güvende bile değildi, ama eski sevgilisi ona neden zara verebilir ki? Cevabını bir tek genç kız bilebilirdi. Pahhallı ve hoş duran araba kapıda onları bekliyordu, arabanın yan tarafına yaslanmıştı koko." Fotoğraf çekmeyi unutma inupi."

"Pek inandırıcı olmaz."

Koko yavaşça kızın kolundan ayrılıp sürücü koltuğuna geçti. Inui ise arkada himanın yanına yerleşti. "Haklısın varacağmız yerde çekerim ben."

Inui hima için üzülmüştü hoşlandığı biri varken neden bunu yapmak zorundaydı." Koko bunu yapmana ne gerek var, belkide ilkidir."

Dikiz aynasindan konuşan sarışına dönmüştü koko, ona ilk defa bu kadar karşı çıkıyordu çünkü." İlki benimleydi, ayrıca neden bu kadar umursadın bunu ben senin için yapıyorum. Sence hima beni ilgilendirir mi?"

Hima sadece camdan dışarıyı seyrederken neler geçmişti, kız hiç birşeyi duymuyordu bile tek istediği biricik sevdiği kazutoraydı.

"Güldürme beni masum bi kız beni ilgilendirmez."

"Ona nasıl baktığnı görüyorum seishu, sana yardım ediyorum."

İnui ilk defa sırıtıyordu aralarında geçen konuşma pekte hoşuna gitmemişti. "O zaman neden bizi baş başa bırakmıyorsun, hem istemediğin kişiyle olmazsın sen, yoksa burası onun için mi kalkıyor her zaman?"

Eliyle kokonun kasıklarına dokunmuştu, araba sürerken koko fazlasıyla dikkatsizdi zaten." Sana kalkıyor her defasında, şuanda bile o narin ellerini hissetmek beni fazlasiyla cezbediyor."

Kokonun basit yalanlarından biriydi belkide, belkide değildide. "Adi orospu çocuğu indir kızı ben cezbediyorsam ben işini yaparım."

Sarışının ikna etme çabası işe yarayacak gibi duruyordu. "Himayada soralım ozaman."

"Sadece arabadan inmek istiyorum, çünkü kusacağım."

Araba ani bir frenle durmuştu, içinden ilk hima ve arkasındanda inui inmişti. Koko arabanın camını açıp dışarda duran sarı saçlıyı izliyordu, gerçekten dediği doğrumuydu onu düşünüyordu. Akaneden sonra ağır geliyordu ama atlatmayıda başarmıştı. Gerçekten inuiye karşı birşeyler mi hissediyordu yoksa sıradan bir arkadaşı mıydı. Akanenin ölümü ve onu eski sevgili yani diğer bir değişle himanın öldürmesi onu daha çaresiz bir hale getittiriyordu, o biraz ileriye gitmişti, himayı aldatarak. Himada akaneyi öldürerek dahada ileri gitmişti. Neyseki ikiside bunları atlatabilmişti. Biraz karakolluk olduktan sonra tabiki. "İnui ben gidiyorum biraz gevşemem gerekiyor, seni bekliyor olucağım."

İnui gözlerini himadan ayırarak kokoya bakıyordu, sanki ilk defa fark etmişti siyah gözlerinin ona ışıltıyla baktığını. "Gelmeyeceğim."

Kokonun yüzü asılmıştı ne gereği vardı ki başka birisiylede gevşeyebilirdi sonuçta. "Hah peki."

Camı kapatarak son hızla bulunduğu yeri terk etti. Hima elinin tersiyle ağzını silmiş inuiye bakıyordu. "Sen git ben biraz... takılacağım."

Çantasindan yarım kalan içkisini çıkartmak üzereyken onu inui durdurmustu. "Yeter."

Elinden şişeyi alarak himanın sinirlenmesine yol açtı. "İzle şimdi."

Etraftaki insanlara baktı ve duyabilcekleri bir şekilde bağırmaya başladı. "YARDIM EDIN BANA SALDIRIYOR İÇKİMIDE ELIMDEN ALDI-"

"Boroksono bo."

Ağzındaki el yüzünden konuşamıyordu bile, çoktan etraflarına bir düzine insan gelmişti hepside inuiye saldırıyordu. Içkisi çoktan eline geçmişti kızın, çantasına atıp koşmaya başladı, ayağındaki topuklularıda cıkartmayı unutmadı. "Birdaha bana satmaşasan iyi edersin."

Hızlı bir şekilde koşarak gülüyordu kahkahalar ata ata. Garip ara sokaklara girdiğnde kaybolduğnu anlamıştı genç kız. "Haha şimdi sıçtık işte."

Fakat sokaklar ona çok tanıdık geliyordu. Sanki baya bir zaman önce geçtiği bir yer gibiydi, sonra hatırladı kız burası onun evine çok yakındı. "Aaaa burada kazutorayla karşılaşıp ceset gömmüştük şimdi hatırladım."

Evet onlar buraya yakın olan ormanda ceset gömmüşlerdi. Biraz daha yürümeye başladı hima burası sanki ona huzur veriyorsu babasinı anımsatıyordu. Girdiği sokakları hatırlamaya çalışıyordu, yürüdüğü ve taşıdıkları ceseti gömdükleri yere. "Şurasi ormana giriyordu galiba ah evet şimdi hatırladım."

Aslında hiç birşey hatırlamıyordu rastgele yürüyordu, ve doğru yürüyorduda. Girdiğo ormanda biraz dolanmaya başladı gerçektende burası çok uçsuz bucaksız bir yerdi, polis buraya bakmaya akıl edebilirdi evet ama etmemişti işte. Hima sürekli aynı kelimeyi tekrarlıyordu 'hatırladım, hatırladım' belkide pek birşey hatırlamamıştı o an bir kere daha aklına geldi, sahiden onlar kimi gömmüşlerdi? Hima bunu neden bilmiyordu, neden bunu bir sır gibi saklıyordu kazutora ve neden kazutora himanın ona yardım etmesine izin vermişti. Sağa tarafa döndüğünde gömdükleri yere gelmişti hima, normalde burayı bulması imkansızın ötesinde, ama onu buraya tesadüfler getirmişti 2. Bir defa daha. Gömdükleri yerin etrafında polis şeritleri vardı ve kazılmış toprak. O an ölüp dirildiğini hissetti genç kız. "Kazutora sıçmış olabiliriz."

Yere çöküp yağmurun sessizce üstüne gelmesine izin verdi, burada uzunca bir süre dinlenmek istiyordu, üstündeki ıslaklık ve boğazındaki morluk ile

Devam edecek

Timeback| Kazutora x Fem ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin