Yazar notu:
Bu bölümde bazı olaylar açıga çıkıo gibi oluyor ama belkide öyle olmuyordur valla bölümü batırmış olabilirim ama umarım beğenirsiniz iyi okumalar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|---8 yıl önce---
Boş bi ara sokakta çökmüş babamdan azar işitmemek için eve gitmiyordum. Burası fazla huzurluydu taki arka sokakta kavga sesleri yükselmeden önce, işinizi sessizce halledemiyormusunuz apattallar. Elimde bezbol sopasını yerde sürterek yürüyordum. Okul bezbol takımındaydım babamın zoruyla ve evet kaybetmiştik o yüzden eve gidemiyordum. Arka sokaktaki kavga sesleri dahada yükseliyordu sopamı yerden kaldırıp elimle sertçe tutuyordum. Gizlice dayak, yiyen kokonaiyı izliyordum. Bu kadar ezik miydi yani? "Aptal"
Diye mırıldanmıştım. Galiba bi delilik yapıp onu kurtarıcaktım, fazla güçlü durmuyorlardı. Sopayla bir kere sertçe vursam yeterli olucaktı. Bunu neden yapıyordum? Tabikide ahmak kalbimi ödüllendirmek için. Karşılığında ödülümüde alıcaktım. Geriden gelerek hızlıca koşuyordum ayak seslerimi duymamalari için içimden dua ediyordum. Zıplayarak, aralarındada en kilolu olanin kafasına sertçe bi tane geçirmiştim sopayla. Yere düşmüştü kafasından kan akıyordu fakat korkmamıştım. Diğer 2si bana korkuyla bakıyordu. "Alın bunu ve birdaha gözükmeyin yoksa ona yaptığmı sizede yaparım."
Korkmamış görünüyorlardı, yerdekinin kafasına bir tane daha geçirmiştim. "BEN ŞAKA YAPMIYORUM ONU ÖLDÜRMEM MI GEREKIYOR?"
"T-tamam dur."
2 çocuk yerdeki çocuğu kollarının altından tutup kaldırmışlardı, lanet olsun sopamı temizlemeyi unutmuştum. Herneyse yapıcak bir şey yoktu, yerdeki kokonaiye dönmüştü gözlerim. Şaşırmıştı, yere dizlerimin üstüne çökmüştüm ve ona yaklaşıyordum o ise hareket bile etmiyordu. Gözleri güzeldi ve şaşkın bir şekilde bakmıyordu. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı Ben ne oldugunu anlayamadan iki elini kafamdan sertçe tutup dudaklarıma yapıştı , bu defa şaşıran kişi bendim, araya dilini sokmuştu ne kadar nefessiz kalsamda bu durum fazlasıyla hoşuma gitmişti nefessiz kalınca dudaklarımdan ayrıldi. Ona şok icinde bakiyordum bir kac dakikalik bakisma ardindan tekrar dudaklarima yapisti bu sefer ben de karsilik vermistim fazla sert opuyordu her ne kadar bu durum dudaklarimi acitsada onun icin katlaniyordum. Opusmede pekte iyi olmasamda umursamiyor gibi duruyordu ellerini yavasca vucudumda gezinirken bende kucağına yerleşmiştim. Sokak ortasinda bu nasıl olmuştu bi fikrim yoktu ama bu hissiyat hosuma gitmisti, o anki endişe korku ve garip duygu kalbimin atışını hızlandırıyordu. Elleri eteğimin altındaki bacaklarımı kavrayıp beni havaya kaldırdı ve arkadaki duvara yasladı. Öpüsmeye hâlâ devam ediyorduk nefessiz kalinca geri cekildim agzı rahat durmuyordu boynuma doğru inmişti ve iz çıkartıyordu." Hey napıyorsun sen."
Sorum üzerine bacaklarımı salmıştı, neden böyle birşey dediysem. Arkasına dönüp yerdeki kan izine baktı. "Asıl sen ne yaptın, bu kadar pervasız olma."
"Halletim ama onlari."
"Halletmen birşeyi değiştirmez, bu defa daha fazla kişiyle gelip seni döverler... ölene kadar."
Arkasını dönmüştü. "Bende onları öldürürüm."
"Öldükten sonra mı?"
Hafifçe gülümsemiştim. "Ben hallederim merak etme sana bir şey yapamazlar."
Beni koruyacağnı mı söylemek istemişti.
"Ve umarım hediyeni beğenmiştirsin."
"Aptal böyle eve nasıl gideceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Timeback| Kazutora x Fem Reader
FanficBoş bir hayatı olan hima, babası eve gelmediğinde onu aramak icin dışarıya çıkar fakat babası yerine sarı gözlü birini bulur...