11.bölüm

232 39 81
                                    

Yazar notu:

Smut ister misiniz, yoksa böyle iyi mi? Aslında bir kere smut yazmak istiyordum yani ama istemezseniz yazmam. Bu arada, bazen 3.kisi agziyla yazicam hatta guzel giderse tamamen oyle yapabilirim. Bide okuyan arkadaslarim vote atarsaniz sevnirim. Bölüm içime sinmedi sırf atmak için ve bi kaç olay için atiyorum. Bu arada romantik seyler yazmaiyorum affedin NaoDerlerBanaBitches

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

3.kişi ağızı

Camdan dışarı, havada uçan kuşları izlerken kahvesini yudumluyordu. Hoşnutmuydu bu durumdan değil miydi oda bilmiyordi. Bildiği tek şey bir odada biriyle sohbet etmesiydi. "Evet hima yani kızım kazutoradan mı hoşlanıyor o katilden, biricik sevgili kocamın katilinden mi? Bunu, bunu danielime nasıl yapar!"

Kadının ani yükseliyişle masanın üstündeki fincan devrilmişti, neyseki içindeki kahveyi çoktan bitirmişti, bu duruma alışkın oldukları için inui ve koko tepki dahi vermemişlerdi. "Himanın bunu bildiğinide soylediniz ayrıca, şaka-"

"Yapmıyoruz, evet yani yerinide biliyor gidip öldürmemi ister misin?"

Kadin etrafına bakınıp, hâlâ sıcak olan koltuğuna oturdu sanki fazla ciddi bir iş yapıyormus gibi bi hâli vardı, alt tarafı bir çete yönetiyordu. "SAKIN, haHA sakın. Yoksa seni ben öldürüm koko, git önce inuiyi becer sonra işlerime karışabilirsin."

Kendince gülmeye başlamıştı kadin, bunun neresi komikti? Sanki koko inuiyi hiç becermemiş gibi konuşuyorlardı, "o işide halledicem bir an önce."

İnuiye dönüp dilini çıkartmıştı, kokonun bunu yapması ve sürekli söyleyipte harekete geçmemesi onu rahatsız etmeye başlıyordu artık. "Siz yine içtiniz mi Suzume-sama?"

Sadece içmişmiydiki, neyseki üstüne kahve içmişti. Birazda olsun sarhoşluğnu alabilmişti." Haddine olmayan işlere karışmamanı söylemiştim koko, yoksa seni gerçekten öldüremiyeceğmimi sanıyorsun?"

Öldürebilirdi şakasıda yoktu. "Peki hima hakkında ne yapıcaksınız."

"Galiba onunla tanışmamın vakti geldi, nerede olduğnu biliyor musunuz."

Koko inuiye dönmüştü, sahiden onu evine az önce bırakmıştı. "Hayır."

Aslında biliyordu, genç kızı birazcıkta olsun korumak istemişti. "Size daha detaylı bilgiler öğrenmeniz gerektiğni söylemiştim."

Aslında gereken herşeyi biliyor sayılıyorlardı. "Aynı okula gidiyorum, onun haricinde kokon-"

"Benimde ortaokulda sınıf arkadaşımdı, bunlar zaten bildiğmiz şeyler, yarın onu inui ile takip ederim nerede yaşadığınıda öğreniriz."

"Ah o zamana kadar beni rahatsız etmeyi kesin ve koko, sana güveniyorum."

İkiside ayaklanmıştı, gerçekte dediğini yapıcakmıydı koko. Yoksa hâlâ Akanenin yasını mı tutucaktı. "Akşam takılmak ister misin."

Kapının önünde açık ara bir tartışma başlatmışlardı resmen. "Sadece kafanı dağıtman için ve benimle birlikte oluduğunde 'akane, akane' diye sayıklaman için mi kullanıyorsun beni?"

"Hayır."

"Peki ya hima, hem onu geçmişte kullanıp şuanda ondan nefret edemezsin."

"O konu seni aşıyor seishu!"

"Akaneye benzediği için onunla sevgili olup sonra onu terk edip, akane öldüğü için ondan nefret edemezsin. Onunla uğraşırsan eğer karşında ben olurum hajime."

Timeback| Kazutora x Fem ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin