Sujeong'a takılı gözlerim yüzünden midem bulamıyordu. Bir insandan beklemediğim herşey onda var inanılır gibi değil.
Yüksek sesle kahkaha atışları bile o kadar itici ve mide bulandırıcı ki.. Bana bütün bunları yaşatmasa bile sanırım yine de bana itici gelirdi.Tenefüste sınıfa 1.80 ve BEN AMERİKALIYIM diye bağıran bir tipi olan bir çocuk girdi. Telaşlı görünüyordu
Lütfen buraya gelme lütfen..
"sınıfta edebiyat kitabı olan var mı çok acil"
Etrafa baktım. İlla ki birinde yok mudur?Yokmuş.
Derin bir nefes vererek kitabıma yöneldiğimde amerikan deve yanıma geldi.
Anlamsızca beni izliyordu ve çok rahatız edici. Birinin birşey yapmaya çalışıyorken sizi izleyip dikkatinizi dağıtması hoş birşey midir?"al"
" teşekkürler"
Bir süre daha baktıktan sonra gitti. İstemsizce yüzümde ya da vücudumda dikkat çeken birşey olduğunu düşünmeye başladım.
Yüzümde birşey mi var..
Kalkıp lavaboda kontrol edecektim ki Renjun koşarak yanıma geldi
Kolumu tuttu"Jaemin seni uyarmam lazımdı"
"ne hakkında?"
" Jeno. O bir psikopat"
"NE. Renjun sen yüzüme bile bakmazken buna nasıl inanabilirim?"
" beni az önce boğazladı! Ölüyordum Jaemin,"
" bana bak. Onu sevmediğini biliyorum.. Anlarım da. Ama Jeno'ya Psikopat diyemezsin."
" Jaemin yapma.. Kör müsün? Çocuk peşinden ayrılmıyor sana takıntılı "
" en azından yalnız bırakmıyor. "Fark etmeden Jeno'yu savunuyordum ve bunu çok sonra fark ettim.
Renjun'un dedikleri kafamda çınlayıp duruyor.Evet Lee Jeno tehditkar biridir ve çoğu zaman tehditlerini geçiştirmez.
Bana dokunduğu için o gün Sujeong'u elini kırmakla tehdit etmişti ve biliyordum. O eli gerçekten kırar.
Ama fikrimce bu onu psikopat yapmıyor ya da gerçekten Jeno'ya karşı körüm.Bu tenefüsün dersinde hiçbir şey konuşmadık, yabancı gibiydik çünkü ben tanıyamıyorum Jeno'yu. İki yılda neler değişmiş öyle.. Jeno ne hale gelmiş..
Kalbi ile değil savunma mekanizması ile hareket ediyor. Biliyorum. Seni senden iyi tanıyorum Lee Jeno, kendine gel.Evrenle aynı fikirde değiliz ya da bana göstermek istediği şeyler var.
Tenefüste Jisung Yanıma geldi teni bembeyaz olmuştu. Bu çocuk korku filmlerini gülerek izler ne korkusu?
Jisung korkuyorsa sevdiklerinin başına birşey gelmiştir başka bir açıklaması yok.Yakasına yapılacaktım az daha sussaydı
"Jaem. Jeno d-dayak yiyor"
"nE"
" şu senden kitap alan çocuk-"
" koş Jisung koş konuşma"Yine birine sataşmıştı kesin ama umarım o kişi AMERİKALI değildir. Çünkü O kişi Jeno bile olsa 1.80 bi çocuğa kafa tutmamalı. Ah be oğlum hiç mi aklın yok? Bir de bana aptal diyor şimdi şuraya delireceğim.
Savaş alanına dönen koridorda Jeno'yu buldum ve sweatinden çekip sert yumruklardan uzaklaştırdım.
Hala çocuğa dalmaya çalışıyordu
"Gel buraya gerizekalı öleceksin"
Sakin görünsem de Jeno'nun dayak yemesi beni içten içe acıtıyordu.
Ama burada birinin sakin olması gerek değil mi?Lavaboya kadar kolundan sürükledim ve kapıyı kapatıp kilitledim o deve gelmesin diye
Daha bir ders önce bizden kibarca kitap isteyen bu çocuk neden Jeno'ya saldırsın ki?
Anlamıyorum..Jeno'yu duvara ittim ve bağırmaya başladım. Yüzünü görmeniz lazımdı.. Yer yer morarmaya başlamış bile. Kim bilir göstermese de ne kadar acıyordur
"Jeno sen büyük bir gerizekalısın. 1.80 adama ne diye sataşıyorsun ahmak herif. Al oldu mu şimdi mutlu musun?"
" bi sen gelme üzerime Jaemin"
Sustum. Sadece sustum ve çökmüş, pişman gözlerine baktım.
"neden Jeno? Değdi mi?"
Bana bakıp özenle sırıttı
"o kadar değdi ki. Ona attığım her yumruk için çok mutluyum"Gözlerimi kapattım. Neler oluyor bilmiyorum ama Jeno'bun bu hali Renjun'un sözlerini aklıma getiriyor. Hayır kavgacı biri olması onu psikopat yapmaz.
Y-yapmaz..
Yapmamalı..Jeno sırtını duvara yasladı tekrardan ve gözlerini hafif kısıp yorgunluğunu belli etti
"Na Jaemin. Bana sarılır mısın?"
"n-ne?"
" aptalsın zaten. Bir aptallık daha yap ve bana sarıl."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Boom
Fanfiction'' bu seninki değil mi? Lee Jeno.. " " değildir değildir " " okulda bir tane Lee Jeno var " " Nana.. Başın bu sefer büyük dertte " Evet.. Başım gerçekten büyük bir dertteydi..