♡Kertojan nk.♡
Mies raahasi ruumista keskellä yötä pitkin Oulun katua yhdelle kujalle. Päästyään kujalle, mies viskasi ruumiin isoon polttokelpoiseen roskikseen ja lähti rikospaikalta kotiinsa.
♡Seuraavana päivän Ollin nk.♡
Kävelin väsyneenä olohuoneeseen kahvikuppi kädessäni ja istuin sohvalle. Otin kaukosäätimen käteeni ja laitoin telkkarin päälle. Telkkarista tuli uutiset, joten jäin katsomaan niitä. Laitoin ääniä hiukan kovemmalle. "Tänä aamuna Aleksanterinkadulta on löydetty ruumis. Talon isäntä kertoo olleensa koiransa kanssa lenkillä, kun koira saa ikävän vainun ja johdattaa isännän roskikselle. Isäntä kertoo koiransa alkavan haukkua ja murista roskista kohti, jolloin hän tästä kummastuu ja päättää katsoa onko roskiksessa vaikkapa kuollut rotta. Isännän kauhukseen kuolleen rotan sijasta roskiksessa on ihmisen ruumis." Uutistoimittaja sanoo.
"Joonas tuu kattoo!" Huusin kämppikselline. Pian tuo blondi mies laahusti olohuoneeseen ja istui viereeni. "Isäntä soitti hätäkeskukseen ja poliisit saapuivat aika nopeasti paikalle tutkimaan asiaa. Poliisi kertoo että ruumis oli ollut roskiksessa jo monta tuntia, ennekuin se löydettiin. Poliisi myös uskoo teon takana olevan sama henkilö kuin aikaisemmisakin murhissa. Poliisi kehotta ihmisiä pysymään sisällä iltaisin ja liikkumaan ryhmissä. Tässä oli uutiset tällä kertaa, seuraavaksi sää." Uutistoimittaja sanoo. Laitan äänet hiljemmalle. "Ei vittu. Toi on niinku jo neljäs murha täl viikol, eiks ne vitun smurffit oo saanu tekiää vieläkää kiinni." Joonas sanoi ärtyneenä. Ärsytti itsekkin. Halusin että kaduilla voisi kävellä taas turvallisesti, ilman että pitäisi pleätä murhatuksi tulemista. "Joo hyvinvointivaltio, eikä ole, ei ees virkavalta pysty ottaa kii ees yhtä murhaajaa." Joonas sanoi, nyökkäsin. Hän tuhahti, nousi ylös sohvalta ja meni parvekkeele tupakalle.
Aloin miettimään murhaajan motiivia tehdä nämä kaikki ja varmaan tulevatkin murhat, jos häntä ei saada kiinni. Mikä motiivi hänellä on tappaa, vai onko hänellä sellaista. Jotku murhaajat tappavat vain nautinnon takia, jotkut haluavat kostaa menneisyytensä ja jotkut tekevät sitä varmaankin vain koska ovat päästänsään sekaisin. Onhan murhaajilla eri syitä tappaa, ne vain eivät ole ikinä järkeviä, tai siis ei tietenkään ole.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 301
YOU ARE READING
Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]
Fanfiction"Se jätkä on vittu ********, ei se voi tuntee rakkautta!" Mies huusi minulle. "Voipa, jos se ei vois, ni miks se ei sit oo tehny mulle mitää?" "No ehkä se odottaa täydellist hetkee tehä se!" "Se rakastaa mua ja mä sitä, koita hyväksyy se!" ⚠️VAROITU...