Autokyyti

532 26 11
                                    

♡Joonaksen nk. Aamulla♡

Istuin polvillani vessanlattialla ja oksensin. Tommi oli lähtenyt omaan kotiinsa muutama tunti sitten. "Pahaki darra?" Kuulin Ollin kysyvän. "En ees-.... J-Juonu eilen." Kerroin. "No ootko tulos kipeeks?" Hän kysyi, pudistin päätäni. "Ei oo kipee olo tai mitää." Sanoin. "Käytittekö kortsuu?" Hän kysyi. Mietin asiaa hetken aikaa, kunnes muistin että emme ollee käyttäneet ehkäisyä. "Voi vittu." Sanoin. "Noni. Mä meen kauppaa ostaa raskaustestin, tosin sun kannattaa tehä se varmaa huome." Olli kertoi. "Okei." Sanoin. Olli lähti.

♡Ollin nk. Time skip♡

Kävelin pitkin kaupankäytäviä ja etsisin raskaustestiä. Löysin testin ja otin kaksi, ihan vain varmuudenvuoksi. Lähdin kävelemään kassoille, mutta samalla joku juoksi minua päin, jolloin kaaduin lattialle ja testit lensivät kädestäni. "Ai saatana." Sanoin. "Oon tosi pahoillani, eihän sua sattunu pahasti. Anna ku mä autan sua." Kuulin matalan äänen sanovan. Blondi mies auttoi minut ylös lattialta. Jäin tuijottamaan hänen sinisiä silmiä, ne olivat todella kauniit. "Nää on varmaan sun." Hän sanoi ja ojensi raskaustestit minulle. Punastuin. Otin testit häneltä. "K-Kiitti." Sanoin nolona.

"Joel ala tulla jo!" Joku huusi. Joel siis oli hänen nimensä. "Joo joo. Mikä sun nimi o?" Hän kysyi. "Elias. Ei ku siis Matela, ei vittu. Oon O-Olli." Kerroin. "No Olli, toivottavasti nähää viel." Joel sanoi, vinkkasi silmää ja lähti. Kävelin kassalle, laitoin ostokset liukuhihnalle, maksoin ne ja lähdin kaupasta.

♡Joelin nk.♡

Kävelin Nikon ja Aleksin luokse. "Mikä hemmetti sul kesti?" Niko kysyi. "Törmäsin yhtee tyyppii ja autoin sen sit ylös ja no jäin tuijottaa." Kerroin. "Ihastuit ventovieraaseen." Aleksi sanoi. "Entä sitte?" Kysyin. "Haloo, se voi olla vaiks murhaaja tai joku jengiläinen tai raiskaaja tai kidnappaaja." Aleksi luetteli. "Nonii Kaunisvesi rauhotu." Sanoin. "No ei ikinä voi tietää minkälainen hullu joku on." "Ajattelitko sä noin ku ihastuit Nikoo?" "Joo, mut ei mua paljoo kiinnostanu." "Kiitti hei." Niko sanoi Aleksille. "Eipä mitää." Aleksi sanoi hymyillen. Menimme autoon ja Niko lähti ajamaan pois kaupanpihasta.

Ajelimme hetken aikaa, kunnes huomaisn Ollin kävelemässä. "Niko aja toho vieree ja avaa ikkuna." Sanoin ja Niko teki niinkuin olin sanonut. "Kelpaisko söpöläisel kyyti?" Kysyin Ollilta hymyillen. Hän nyökkäsi. Niko pysäytti auton, avasin oven ja Olli istui viereeni. Hän sulki oven ja Niko lähti ajamaan. "No missä päi asut?" Niko kysyi. "Ihan täs lähel, voin sanoo sitku käännyt." Olli sanoi, Niko nyökkäsi. "No tota.....ootko sä murhaaja?" Aleksi kysyi, jolloin löin häntä takaraivoon. "Mitä? Kai mä nyt saan kysyä." Aleksi sanoi. "Vitun idiootti, et sä kysy keneltäkään et onks ne jotain ihmee murhaajii." Sanoin. "No ikinä ei voi olla liia varovainen." Mustahiuksinen sanoi. Pyöräytin vain silmiäni. "Älä välitä Alest, se on aina tollane. Luulee kaikkii joksiki murhaajiks, kidnappaajiks tai raiskaajiks." Sanoin Ollille, hän nyökkäsi. "No varmaan oonki, ku tääl on tapahtunu vittu neljä murhaa viikon sisäl, arvaa vaa et oonko vainoharhanen." "No joo joo, sentää sul on Niko joka suojelee." "Niinpä." Aleksi sanoi hymyillen. "Tost seuraavast voi kääntyy." Olli sanoi Nikolle. Niko nyökkäsi ja kääntyi oikealle. "Mihi sit?" Niko kysyi. "Voit jättää mut toho pysäkil." Olli sanoi. Niko ajoi pysäkille. "Kiitti kyydist ja oli kiva tavata." Olli sanoi. "Samoin." Sanoin hymyillen. Olli paiskasi oven kiinni.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 502

Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]Where stories live. Discover now