Murhaaja

500 35 3
                                    

♡Random ihmisen nk.♡

Kävelin pitkin katuvalojen valaisemia katuja. Olin kävelemässä kaupasta kotiin. Kuitenkin kävellessäni sisäpihani kadulle, huomasin hahmon polvillaan jonkun toisen ihmisen vieressä. Toinen ihminen makasi maassa ja hänen allansa verilammikko. Aloin kävelemään taakse päin lähteäkseni pois tämän murhaan luota, mutta sitten muovipussi missä oli kaikki kauppatavarat, niin se hajosi ja ne kaikki tavarat levisivät asvaltille. Henkilö nousi ylös ja kääntyi minua päin, jolloin näin tämän käsissä ja paidassa verta. Kaivoin puhelimen taskustani ja soitin hätäkeskukseen.

♡Joonaksen nk. Aamulla♡

Otin kahvikupin käteeni ja kävelin olohuoneeseen. Istuin sohvalle, otin kaukosäätimen käteeni ja laitoin telkkarin päälle. Kahvikuppi tippui kädestäni, kun näin tutut kasvot uutisissa. Silmistäni alkoi valumaan kyyneleitä. "Jonsku kaikki hyvi? Kuulin et joku ois sär-. Mitä helvettiä." Olli sanoi. "S-Se oli To-ommi....kaiken t-tän vitun aikana se oli T-Tommi!" Huusin itkien. Olli tuli halaamaan minua. Hautasin kasvoni Ollin rintakehään. Hän alkoi silittelemään hiuksiani. "Kaikki järjestyy kyl." Olli sanoi. Pudistin päätäni.

♡Tommin nk.♡

Istuin poliisilaitoksen kuulusteluhuoneessa. Joonas on varmaankin katsonut uutiset. Vittu. Ajattelin. Haluaisin soittaa Joonakselle ja kertoa hänelle totuuden, mutta poliisit olivat ottaneet minulta puhelimeni pois. Painoin pääni käsiini.

♡Time skip♡

Kuulusteluhuoneen ovi avautui ja sisälle käveli Joonas. Nousin ylös tuolilta ja kävelin Joonaksen luokse. Olin halaamassa lyhyempää miestä, mutta hän työnsi minut kauemmas itsestänsä. "Joonas hei, mikä o?" Kysyin. "M-Miks?" Hän kysyi itkien. Joonas kuulosti pettyneeltä. "Ei ei ei, en mä niitä tehny. Sun pitää uskoo mua. Mä en niitä ihmisiä tappanu." Sanoin ja kävelin lähemmäs Joonasta. "Mik-ks ne kaikki m-muut, paitsi mä? Häh? Miks ta-apoit ne kaikki muut, m-mut en mua, vaiks sul o-oli tilaisuus?" Joonas kysyi. "Koska mä en ole murhaaja. Sun pitää uskoo mua!" Huusin turhautuneena. Joonas pudisti päätänsä ja lähti sitten huoneesta. "Joonas se en ollu mä!" Huusin, mutta turhaan.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 296

Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora