"Totta."

419 33 6
                                    

♡Joelin nk. Time skip♡

Ovikelloni soi, joten nousin ylös sohvalta, kävelin eteiseen ja avasin oven. Oven takana oli Niko ja Aleksi. Päästin heidät sisälle ja suljin sitten oven. He ottivat kenkänsä pois ja me kävelimme olohuoneeseen. Istuin Nikon kanssa sohvalle ja Aleksi istui Nikon syliin. "No mites se Ollin kaa? Ookd nähny sitä vähään aikaa?" Niko kysyi. "Heitin sen vähä aikaa sit himaan." Vastasin hiukan hymyillen. "Menitte sänkyy ilmeisesti." Aleksi sanoi ja osoitti kaulaani. "Ei fritsut aina sitä tarkota, mut joo, mentii me." Sanoin. "Jätkä sehä o varattu." Niko sanoi. "Eipä ollukkaa, se oli sen kämppis, eikä sen poikaystävä." Kerroin. "Ai..no sul kävi tuuri sit. Voit nyt pyytää sen kahvil sun kaa tai ryyppäämmäään tai elokuvii tai jotain. Tutustutte kunnol, sit alatte seurustelee ja vaiks meette naimisii." Niko selitti. "Jätkä tääl niinku suunnittel3mas mun ja jonkun miehen, jonka oon tuntenu pari päivää, ni meiä häit. Niko eiks toi oo vähä aikast tai siis niinku. Se oli vaa kännipano, ei me olla mikää pariskunta. Enkä usko et meist tulee sellast myöskää." Sanoin. "No ei sitä tiiä...tai siis kato nyt mua ja Nikooki. Eihä Niko uskonu et siit ja must vois tulla mitää pariskuntaa ja no täs ollaa." Aleksi sanoi. "No joo joo, mut te ootte avoimessuhtees." Sanoin. "Suhde on seki." Aleksi sanoi. "Mite vaa." Sanoin.

♡Ollin nk.♡

"Olli tuuks kattoo telkkarii mun kaa?!" Kuulin Joonaksen huutavan olohuoneesta. Vesin t-paidan päälleni ja kävelin sitten olohuoneeseen. Istuin sohvalle, Joonas nosti jalkojansa ja laski ne sitten syliini. "Hiero." Hän sanoi ja liikutteli jalkojansa sylissäni. Huokaisin ja aloin hieromaan hänen jalkoja. "Pyysitkö mut oikeesti kattoo leffaa sun kaa vai vaan sen takii et voit orjuuttaa mua?" Kysyin. "Mite sä kehtaat kysyy raskaana olevalt jotai tollast?" Joonas sanoi muka dramaattisesti. Puristin hänen jalkoja. "Ai ai ai okei okei okei, kutsuin sut kattoo leffaa, lopeta jo." Hän sanoi. Päästin irti. Joonas veti jalkansa pois sylistäni. "Sitä vähä minäkin." Sanoin. "Sä oot ilkee. Ota huomioon et mä oo-." "Ja kenenkäs syytä se on?" "Älä jaksa muistuttaa. Se oli vahinko okei?" "Joo o." Sanoin. "Onks Tommi tulos tänne tänää?" Kysyin. "Mmm..ei varmaa, kui?" Joonas kysyi. "Mietin vaa et jos tei pitää viel puhuu tost asiast." Vastasin. "Ei meiä tarvii. Puhuttii jos sillo ku se sai tietää täst...ja no ei ajateltu pitää sitä." Joonas kertoi. Hymähdin vain. "Sun perhe ei varmaa tiiä täst vai?" Kysyin. "No ei todellakaa. Herra jumala ne tappais mut jos sais tietää." Joonas sanoi. "Totta." Sanoin.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 405

Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora