♡Ollin nk.♡
Kävelin vessaan ja laitoin raskaustestit vessankaappiin. Kävelin olohuoneeseen ja istuin sohvalle. Nostin Joonaksen päätä ja laskin sen sitten syliini. "Onks yhtää parempi olo?" Kysyin. "Ei, mut ei ainakaa enää okseta." Joonas vastasi. "Mitä jos oon raskaana? Miten mä kerron Tommil?" "No kerrot vaa." "Mitä jos se ei haluu lapsii, jos se suuttuu mul, eikä haluu enää olla mun kaa." "Ei Tommi oo sellane." "Mua pelottaa." "Ja jos nyt satut olee raskaana, ni ei sun välttämät tarvii Tommil siit kertoo, voit pitää sen salassa ja menn tekee abortin." "Nii." Joonas sanoi. Aloin silittelemään Joonasta hiuksista.
♡Joelin nk.♡
Istuin sohvallani ja selasin instagramia, kunnes Olli tuli mieleeni. Aloin etsimään tämän ruskeahiuksisen miehen profiilia. Löysin hänen profiilin ja aloin selailemaan hänen kuvia, eli toisinsanoen aloin stalkkaamaan hänen profiilia. Selaillessani hänen profiilia sieltä tuli vastaan yksi kuva, missä oli Olli ja joku toinen mies, joka pussasi Ollia poskelle. Mies oli blondi kiharahiuksinen ja pitkä. Menin katsomaan tämän toisen miehen profiilia ja sain selville että hänen nimensä oli Joonas Porko.
Jostain syystä olin mustasukkainen, vaikkakin juuri tapasin Ollin. En minä ole voinut mitenkään nyt jo olla ihastunut häneen, saatika sitten rakastunut, joten miksi olen kateellinen. Ei, en ole kateellinen, olen vihainen, mutta miksi. En edes tunne Ollia, törmäsimme vain kaupassa ja tarjosin hänelle kyydin. En edes ole vihainen Ollille, vaan tuolle Joonakselle, kuka sitten ikinä onkaan. Hän vei Ollin minulta, eikun mitä? Eihän Olli ole edes minun tai tule ikinä olemaankaan. Olen vain väsynyt, siksi ajattelen jotain tälläistä. Nousin ylös sohvalta ja kävelin makuuhuoneeseen. Sammutin puhelimeni ja lössähdin sängylle. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa.
♡Tommin nk. Time skip♡
Pimpotin Joonaksen ja Ollin kotioven ovikelloa. Kuulin askeleita sisältä ja pian Olli tuli avaamaan oven. "Tommi....tota hei...mitäs sä täällä..?" Olli kysyi jotenkin hiukan oudosti. Katsoin häntä pitkään. "Moi....mä tulin kattoo Joonasta." Vastasin. Olli naurahti hiukan hermostuneesti. "Onks kaikki hyvi? Onks Joonas kotoo ees?" Kysyin. "Juu juu, kaikki on hyvin ja Joonas on...itse asias Joonas on täl hetkel kaupassa.." Olli vastasi. Hän valehteli, sillä näin kun hän yritti potkia Joonaksen kenkiä hiukan sivummalle, jotta en näkisi niitä.
Työnsin Ollin pois tieltä ja kävelin peremmälle asuntoon. Otin kenkäni pois. "Tommi ihan oikeesti, ei Joonas oo täällä." Olli sanoi. Kuulin oksentamista vessasta, sitten vessa vedettiin ja hana meni päälle. Pian vessanovi avautui ja Joonas käveli ulos vessasta pyyhkien suupieliänsä hupparinsa hihaan. Huomasin myös että hän itki. Nähdessään minut hän näytti jotenkin säikähtäneeltä. "T-Tommi? Mi-itä sä täällä?" Hän kysyi hiljaa ja pyyhki kyyneleensä pois. "No tulin kattoo sua. Onks kaikki hyvi?" Kysyin hiukan huolestuneena. "Joo, kaikki on hyvin." Hän vastasi. "No kui sä sit itket tai itkit?" "Mä tota..mä yritin puristaa mustapäätä nenän alapuolelt ja se sattus, ni tota siks." "Selvä. Kui sä sit oksensit? Ootko tulos kipeeks?" "Söin jotain pilaantunutta ruok-." Joonas ei ehtinyt sanomaan loppuun kun hän meni takaisin vessaan ja oksensi.
Kävelin vessaan ja vedin Joonaksen hiukset taakse. Olli juoksi yhtäkkiä vessaan ja sulki yhden kaapin oven, ja meni sen eteen seisomaan. Katsoin häntä hiukan ihmeissäni ja hän vain hymyili hermostuneesti. Tiedän että kummatkin salailivat minulta jotain, mutta mitä? Tiesin myös että Joonas ei ollut syönyt pilaantunutta ruokaa, sillä hänestä näki kun hän valehteli. En vain viitsi sano mitään vielä. Varmaankin huomenna puhun Joonakselle. Joonas lopetti oksentamisen, joten pyyhin hänen suun paperiin, heitin paperin vessaan ja vedin sen. "No jos mä tuun huomenna takas, ku sul o vähä parempi olo, okei?" Kysyin Joonakselta. Hän nyökkäsi. Pussasin häntä poskelle ja lähdin sitten eteiseen.
♡Ollin nk.♡
Ulko-ovi meni kiinni. Huokaisimme Joonaksen kanssa helpotuksesta, ainakin toistaiseksi. "Luuletko et meidän valhe memi läpi?" Kysyin. Joonas pudisti päätänsä. "Ei vitussa menny. Tommi on liia hyvä lukee ihmisii, se näkee heti jos joku valehtelee, varsinki jos mä valehtelen. Se tulee tänne huomen ja pakottaa mut puhuu täst. Se aikoo saada totuuden selville, keinolla millä hyvänsä." Joonas sanoi todella hermostuneesti. "Ei nyt viel panikoida. Me ei ees tiedetä et ootko sä raskaana vai et." Sanoin. "Totta..mut jos oon? Tommi pakottaa mut puhumaan huomenna, huomenna millon teen myös ne raskaustestit. Jos se löytää ne, meidän vitun suhde tai säätäminen on ohi. Tai mitä jos se haluuki pitää sen muksun ja mä en? Mitä jos se suuttuu mulle siitä ja jättää mut? Eikä haluu olla enää missää tekemisissä mun kaa?" "Joonas rauhotu. Jos ne testit on positiivisiä ja Tommi saa tietää siitä, ni Tommi voi vaan syyttää siitä itteänsä ku ei käyttäny ehkäsyä. Tää ei oo sun vikas millään tavalla, joten älä stressaa." "Mut-." "Ei mitään muttia. Se ei oo sun vikas, vaan Tommin, okei?" "Okei.." "Noi. Katotaanko joku elokuva?" "Joo."
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 755Sanoin aika mont kertaa profiili, et alko jotenki itteeki ärsyttää😂
VOUS LISEZ
Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]
Fanfiction"Se jätkä on vittu ********, ei se voi tuntee rakkautta!" Mies huusi minulle. "Voipa, jos se ei vois, ni miks se ei sit oo tehny mulle mitää?" "No ehkä se odottaa täydellist hetkee tehä se!" "Se rakastaa mua ja mä sitä, koita hyväksyy se!" ⚠️VAROITU...