♡Ollin nk.♡
Kävelin pitkin Oulun katuja. Kävelin yhden kujan ohi, mutta huomasin sivusilmällä jonkun jalat. Pysähdyin ja jäin tuijottamaan tämän ihmisen jalkoja, ja ei, minulla ei ole jalkafetissiä. Kävelin lähemmäs tätä. "Hei anteeks? Tarviitko apua?" Kysyin, mutta en saanut vastausta. Kosketin häntä ja hän oli kylmä. Katsoin miestä tarkemmin. Hänellä oli silmät auki kylläkin, mutta hän ei reagoinut kosketukseeni tai puheeseeni. Hänen kasvot olivat elottoman näköiset. Kaivoin puhelimen taskustani ja laitoin taskulampun päälle sillä kujalla oli pimeää, vaikkakin olin päivä. Meinasin tiputtaa kännykkäni kuitenkin kädestäni, sillä huomasin todella paljon verta miehen mahan alueella. Hänellä oli puukotuksen jälkiä melkein jokapuolella. Laitoin käteni suuni eteen. Jalkani pettivät alta ja romahdin polvilleni maahan. Silmistä alkoi kuin refleksinä valumaan kyyneleitä. Olin shokissa, enkä pystynyt tekemään mitään, vaikka olisin halunnut.
Pelko oli vallanut koko kehoni. Ajatuskin siitä että murhaaja saattoi vielä olla lähistöllä ja minä voisin olla hänen seuraava mahdollinen uhri. En tulisi enää ikinä näkemään perhettäni tai Joonasta, tai mitään tai ketään muutakaan. Ei, en minä halunnut kuolla vielä, minulla oli vielä niin paljon elettävää ja nähtävää tässä maailmassa. En minä halunnut lähteä noin kauhealla tavalla. Säpsähdin pois ajatuksistani kun kuulin jonkun sanovan nimeni. "Olli ooks se sä?" Tuttu ääni kysyi. Käänsin pääni sivulle ja näin Joelin. Pakotin itseni nousemaan ylös maasta ja juoksin Joelin luokse, vaikka en tätä kunnolla tuntenut. Halasin häntä ja painoin kasvoni hänen rintakehään. Tunsin kun hän kietoi kätensä ympärilleni hiukan epäröiden. "Hei onks kaikki hyvin?" Hän kysyi. Pudistin päätäni. "S-Soita pol-liisit." Sanoin pelokkaasti, vaikkakin minulla oli jotenkin turvallinen olo Joelin syleilyssä. "Poliisit? Onks jotai tapahtunu?" Hän kysyi. "T-Tuol on r-ruumis." Kerroin. "Okei mä soitan poliisit. Olli sul ei oo mitään hätää, mä suojelen sua, okei? Luotatko sä muhun?" Joel kysyi. Nyökkäsin. Joel soitti hätäkeskukseen.
♡Time skip♡
Poliisit sulkivat alueen ja alkoivat tutkimaan tapausta. Joel halasi minua. "Ei tarvii enää pelätä. Poliisit hoitaa tän kyl ja saa sen tekiän kiinni." Joel sanoi. "Voinko tulla sun luokse? Vaikka ei siis niinku ees tunneta, mut haluun tutustuu...ja no en uskalla olla yksin täl hetkel." Sanoin. "Tottakai sä voit tulla mun luo. Haluun iteki tutustuu suhu paremmi." Joel sanoi hymyillen. Hymyilin itsekin. Minun ja Joelin luokse käveli yksi poliisi. "Te voitte jo lähteä, me kutsutaan teidät sit kuulusteluihin myöhemmin, jos on tarvetta." Poliisi sanoi. Nyökkäsimme Joelin kanssa. "Kiitos konstaapeli." Joel sanoi ja sitten me lähdimme. Huomasin samalla kun uutisauto ajoi paikalle ja alkoivat kuvaamaan.
♡Joelin nk. Time skip♡
"Sori ku tääl on vähä sotkusta. Mul ei oikee käy ikinä vieraita ja oon myös tosi kiireinen töiden kaa, ni en oo ehtiny siivoomaan." Pahoittelin. "Ei se haittaa. Sun pitäis nähä mun kämppiksen huone, se on viel pahemmas kunnos ku tää." Olli sanoi nauraen. Kämppis? Mietin. "Sun kämppiksen?" Kysyin. "Nii. Se on yks Joonas. Ollaa tunnettu tarhast asti, se on mun paraskaveri, vähän niinku veli jo." Olli kertoi. "Eli siis oot sinkku?" Kysyin. "Joo. Ei oikee oo ollu ketää kiinnostavii, paitsi tos vähä aikaa sit törmäsin oikeestaa yhtee kuumaa kundii kaupassa, mut no jaa. Ei se varmaankaa oo kiinnostunu." Olli sanoi jotenkin vihjaillen. "No ketäs tä kundi oli?" Kysyin, vaikkakin olin satavarma että hän puhui minusta.
"No tiiäthä. Pitkä, blondi, vitun matala ja seksikäs ääni, tatuointei, aika lihaksikkaan näköne....ja nimi tais alkaa J-kirjaimella jos en vääri muista. Taidan istuu sen sohval täl hetkel." Hän kertoi hymyillen. Aloin hymyilemään. "Joo no, kyllä mäki törmäsin söpöö jätkää kaupassa." Sanoin. "Kerro toki lisää täst." Olli sanoi. "Kiharahiuksine brune, pikkase mua lyhyempi, silmät ihan hiton kauniit, menee sekasin sanoissaan ku on hermostunu ja no, se taitaa istuu mun sohval täl hetkel." Kerroin. Olli naurahti söpösti. "Noh..mitäs nyt sitte?" Hän kysyi. "En tiiä. Haluutko ryyppää, vai juotko sä edes alkoholia?" Kysyin. Enhän minä voinut heti olettaa että Olli joisi alkoholia, sillä no, eivät kaikki ihmiset juo. "Joo juon mä ja no ryypätää vaa." Hän sanoi. "Kiva. Mä käyn hakee jääkaapist." Sanoin ja kävelin keittiöön.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 642
YOU ARE READING
Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]
Fanfiction"Se jätkä on vittu ********, ei se voi tuntee rakkautta!" Mies huusi minulle. "Voipa, jos se ei vois, ni miks se ei sit oo tehny mulle mitää?" "No ehkä se odottaa täydellist hetkee tehä se!" "Se rakastaa mua ja mä sitä, koita hyväksyy se!" ⚠️VAROITU...