♡Joelin nk. Time skip♡
Istuimme sohvallani ja katsoimme jotain elokuvaa, se oli joku romanttinen elokuva, joka teki tästä ehkä hiukan kiusallista. Olemme seurustelleet tai no lähinnä vain säätäneet kolme kuukautta. Laitoin käteni Ollin reidelle, josta hän säpsähti hiukan, jolloin otin käteni pois hänen reideltä. "S-Sori.." Sanoin hiukan nolona. Olli hymähti hiukan. Huomasin sivusilmällä että Ollin posket olivat punaiset. Olin varmaan itsekin punainen. "No mitä sä haluisit tehä..?" Kysyin. "En mä tiiä....entä sä?" Olli kysyi. Kohautin olkapäitäni. "Meen käymää vessas." Olli sanoi ja nousi ylös sohvalta. Huokaisin kun vessan ovi meni kiinni.
♡Ollin nk.♡
Suljin vessan oven, laitoin sen lukkoon ja huokaisin hiukan helpotuksesta. Tilanne oli jotenkin todella kiusallinen. Tunsin housujeni etumuksen kiristyvän, joten käänsin katseeni alas ja huomasin että minulla seisoi. "Oikeesti? Just niinku pahimmal hetkel. Et oo tosissas?" Kysyin hiljaa itseltäni. Mitä helvettiä mä nyt teen. Mietin. Kävelin vessanpöntö luokse ja istuin sen päälle. Avasin farkkujeni vyön, napin ja vetoketjun. Otin käsipyyhkeen ja purin sitä, jotten olisi liian äänekäs ja aloin runkkaamaan. Kyllähän se Joelin kosketus tuntuisi paremmalta, mutta en kehdannut kävellä olohuoneeseen, kun on teltta housuissa.
♡Joelin nk. 30min myöhemmin♡
Ollilla oli kestänyt aika kauan. Olikohan hänellä kaikki hyvin. Nousin ylös sohvalta ja kävelin vessan oven luokse. Koputin oveen. "Olli onks kaikki hyvi? Oot ollu siel jotai 30min." Sanoin. En saanut vastausta. "Olli?" Kysyin, eikä vieläkään mitään. Hetken päästä vessan ovi aukesi. Olli piti katseensa alhaalla. "Onks kaikki hyvi?" Kysyin hiukan huolestuneena. "Joo...tavallaan...." Hän vastasi. "Tavallaan?" Kysyin ihmetellen. "No siis...siis ku mulla.......tota..mulla seisoo. Yritin päästä siitä eroon ite, mut ei se lähe." Olli kertoi nolona. Pussasin häntä hiusten sekaan. Olli nosti päänsä minuun ja minä pussasin häntä nenänpäähän. "Rakas, olisit vaa tullu pyytää mult apuu." Sanoin. "En kehdannu, hävetti liikaa, vaiks se onki normaali asia, mut silti." Hän sanoin. "Voi sua. Ei sun tarvii hävetä sitä." Sanoin. "Haluutko et autan sua?" Kysyin. "Joo." Hän vastais. Nostin hänet syliini ja lähdin kävelemään sänkyä kohti. Laitoin Ollin sängylle selälleen makaamaan ja riisuin sitten itseltäni paidan. Kapusin Ollin päälle ja suutelin häntä huulille, ja hän suuteli takaisin. Aloin laskemaan hänen housuja ja boksereita, jonka jälkeen heitin ne lattialle. Aloin hieromaan hänen jäsentä. "M-Mennää jo...mgh a-asiaan." Olli sanoi. "Selvä." Sanoin ja lopetin käteni liikkeen. Otin housuni ja bokserini pois, heitin ne lattialle, hain laatikosta kondomin, avasin sen ja asetin paikoilleni.
Menin Ollin jalkojen väliin, otin hänen lantiosta kiinni ja työnnyin hitaasti hänen sisään, etten satuttaisi häntä mitenkään. Kun olin kokonaan hänen sisällä, annoin hänen ensin totulella, kunne aloin liikkumaan. Aloin tekemään fritsuja hänen kaulaan. "J-Joel n-nopeem-emminh." Hän pyysi. Aloin liikkumaan nopeammin. "Ah J-Joel!" Olli huusi. Aloin virnuilemaan. Nopeutin vielä tahtiani. Olli laittoi kätensä hiusteni sekaan ja tukisti hellästi. "Mmhg...Jo-oel!" Hän huusi. Nostin pääni pois hänen kaulalta ja suutelin huulille. Puraisin hellästi hänen alahuulta, jolloin hän raotti hiukan suutansa ja minä ujutin kieleni hänen suuhun. Annoin käsieni seikkailla Ollin vartalolla. Vein toisen käteni hänen reidelle ja puristin hellästi, ja aloin sitten silittämään hänen reittänsä, siirtäen kättäni koko ajan lähemmäs hänen haaroja, kunnes olin tarpeakis lähellä hänen miehuuttaan ja otin siitä kiinni. Aloin liikuttamaan kättäni hitaasti. Olli laittoi kätensä minun käteni päälle ja alkoi liikuttamaan käsiämme nopeaa tahtia ylös ja alas. Virnistin kilearin seassa.
Erkaannuin kielarista ja aloin nuolemaan hänen rintakehää, pyöräytin kieltäni pari kertaa hänen nännin päältä, josta hän huokaisi nautinnon merkiksi. Aloin tekemään hänen rintakehään fritsuja. "Mgh....ah....o-oon...ngh l-lähellä!" Hän huusi. "Tuu vaa." Sanoin. Aloin liikkumaan vielä nopeammin, jos se siis oli enää mahdollista. Ollin suusta pääsi pitkä huokaisi kun hän laukesi meidän molempien käsille. Työnnyin ulos hänestä. Hengitimme molemmat todella raskaasti, mutta minä en ollut vielä valmis. "Mun pitää viel tulla." Sanoin. Olli nyökkäsi. Hän tönäisi minut viereensä makaamaan ja nousi ylös, ja istui jalkojeni väliin.
♡Ollin nk.♡
Aloin tekemään fritsuja Joelin sisäreidelle, samalla kun silitin hänen toista reittä. Kun olin tehnyt tarpeakis fritsuja, aloin antamaan pieniä suudelmia hänen sisäreidelle ja liikuin siitä lähemmäs hänen miehuutta. En kuitenkaan vielä antanut hänelle siät mitä hän halusi, vaan jatkoin pineiä suudelmia ylemmäs hänen rintakehälle asti ja aloin jättämään sinne fritsuja. Otin hänen miehuudesta kiinni ja aloin liikuttamaan kättäni nopeasti, jolloin Joelin huulilta karkasi pitkä nautinnollinen huokaisu. Kun olin tehnyt tarpeaksi fritsuja hänen rintakehään, laoin menemään alemmas. Nuolaisin hänen miehuuden kärkeä pari kertaa, kunne sotin sen kokonaan suuhuni. Aloin liikuttamaan päätäni nopeasti. Tunsin kun Joel otti hiuksistani tiukasti kiinni ja alkoi liikuttamaan päätäni ylös ja alas. Hänen miehuuden kärki osui kurkkuunni, jolloin minä yskäisin vähän ja silmistäni alkoi valumaan kyyneleitä. "Vi-ittu....oon lähel..ngh." Hän ilmoitti, jolloin aloin liikuttamaan päätäni nopeammin ja pian tunsin lämpimän suolaisen nesteen suussani. Vetäydyin kauemmas ja nielin kaiken. Menin Joelin viereen makaamaan. Hän veti peiton meidän päälle, laittoi kätensä lantiolleni ja veti kiinni itseensä. Hän pussasi minua hiusten sekaan. "Toi tuntu iha vitun hyvält." Hän sanoi. "Nii tuntuki." Sanoin hymyillen väsyneesti. "Levätää nyt." Hän snaoi. Nyökkäsin ja suljin silmäni.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 810
YOU ARE READING
Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]
Fanfiction"Se jätkä on vittu ********, ei se voi tuntee rakkautta!" Mies huusi minulle. "Voipa, jos se ei vois, ni miks se ei sit oo tehny mulle mitää?" "No ehkä se odottaa täydellist hetkee tehä se!" "Se rakastaa mua ja mä sitä, koita hyväksyy se!" ⚠️VAROITU...