♡Joelin nk. Time skip♡
Heräsin siihen kun puhelimeni alkoi soimaam. Otin puhelimen käteeni ja vastasin.
♡puhelu♡
Minä: Joo?
???:
Tuuks ryyppää?Minä:
Voi vittu Niko. Tiiäks sä mitä kello o?Niko:
Joo, ei ees viel paljoo. Tuu ny, tääl o iha hyvä näkösii jätkii ja mimmei, jos kiinnostaa noi yhe illa jutut. Ja tääl on myös kamaa, ilmatteeks viel, mieti. Tulisit nyt.Minä:
Tiiäks, oon aika väsyny.Niko:
Kuka sä oot ja mitä sä teit meiä Joelil. C'mon jätkä.Minä:
En mä oikee jaksa.Niko:
C'mon. Ale ottaa sult suihi jos tuut tänne.Minä:
Lahjotko sä mut oikeesti sun miesystävälläs sinne?Niko:
Et voi sanoo etteikö se toimis.Minä:
Fine. Mä tuun sinne.Niko:
Jes. Nähää koht. Bye.Lopetin puhelun. Nousin ylös sängystäni ja kävelin peilin eteen. Sohisin hiuksian hiukan, jotta ne eivät olisi niin kauheassa kunnossa ja jotta näyttäisin ihan ihmiseltä. En tosin voi uskoa että Niko oikeasti lahjoi minut miesysyävällänsä ryyppäämään heidän kanssa, toisaalta pakko sanoa että se toimisi, mutta silti tuo oli väärin, ellei Aleksi itse siihen suostunut. No en oikein usko että Niko häntä pakottaisi mihinkään mihin Aleksi ei itse halua.
♡Nikon nk.♡
Aleksi tuli istumaan syliini ja pussasi minua huulille, tietenkin pussasin takaisin. Laitoin käteni hänen vyötärölle. "No paljonko oot tienannu?" Kysyin häneltä. Aleksi virnisti. Hän laittoi kätensä takataskuunsa ja otti sieltä ihan kivan kokoisen rahatupon. "500€." Hän vastasi minulle. Läpsäisin häntä perseelle. "Tiiäks miten sä saisit enemmä tota rahaa?" Kysyin. Hän katsoi minua kysyvästi, mutta samalla uteliaana. Liutin käteni hänen housujen sisälle takaa päin. Ja purostin häntä perseestä. "Must tuntuu et noil ei riitä pelkkä suihin otto tai käsihommat." Sanoin ja työnsin kaksi sormea hänen sisälle, mistä hän huokaisi. "Pitäiskö mun mennä sänkyy niiden kaa?" Aleksi kysyi. Hymähdin. "Ei sun oo pakko jos se on sust epämukavaa. Se oli vaa ehdotus." Sanoin. "Mä mietin sitä viel. Voitko nyt vaa sormittaa mua, kiltti." Hän pyysi. Virnistin. Aloin liikuttamaan sormiani. "Vitun lutka. Täs kaikkie edes vile." Sanoin hymyillen. Aleksi nojasi olkapäätäni vasten. "A-Antaa niiden kat-ttooh...mgh..N-Nikoh." Hän sanoi.
Aleksi alkoi suutelemaan kaulaani, jättäen sinne punertavia jälkiä. Jouduin kuitenkin lopettaa nautinnon tuottamisen, minkä tuotin Aleksille, sillä ovikelloi soi. "V-Voi nyt h-helvettih." Aleksi sanoi. Pussasin häntä hiusten sekaan. "Sori rakas. Voit jatkaa ite, must tuntuu et nää haluu nähä lisää." Kuiskasin hänen korvaan. Aleksi nyökkäsi. Vedin sormeni ulos hänestä, josta jän vinkaisi. Nostin hänet pois sylistäni, nousin ylös sohvalta ja kävelin eteiseen avaamaan oven. Päästin Joelin sisälle ja suljin oven. "Tiesin ettet vois vastustaa mun tarjoust." Sanoin nauraen ja nojasin seinään. Joel naurahti. "Kuka vois? Jätkäs on vitun kuumaa kamaa ja aika hyvä viel ottaa suihi." Joel sanoi hymyillen. Hymyilin. "Tiietään. Aika moni haluis mun miehe." Sanoin. "Voin uskoo." Joel sanoi. "Mut ei oo mikää ihmekkää. Ale on vitun s-." Lauseeni kuitenkin keskeytyi, kun olohuoneesta kuului huutoa. "Ai! Mitä helvettiä! Lopeta!" Kuulin Aleksin huutavan, ehkä jotenkin paniikissa.
Juoksin olohuoneeseen ja näin jonkun miehen Aleksin päällä ja tämä oli laskenut housunsa. Heitin hänet pois Aleksin päältä. "Anteeks mut mitä helvettiä sä luulet tekeväs?!" Kysyin tältä mieheltä. "Mitä? Luulin et sun miestäs saa käyttää miten haluaa. Sehän on huora." Mies vastasi. "Sanoiks sä just Aleksia huoraks?! Sä tuut nii katuu tota." Sanoin hymyillen. Otin kaljapullon käteeni ja rikoin sen niin että sain siitä aseen. "Niko rauhotu. Ei se tee sitä enää toiste." Aleksi sanoi minulle. "Pää kiinni!" Huusin. "Heiheihei se oli vaa läppä, rauhotu." Mies sanoi. "Ai onks se jotenki hauskaa et sä yritit raiskata mun miehen!?" "Ei ei ei, ei tietenkään. En mä tarkottanu sitä. Eiks ni Aleksi. Mä vaan pelleilin." "Muka pelleilit! Aleksi huusi sulle et lopeta!" "Oon pahoillani, okei?" Mies sanoi. Naurahdin kuivasti. "Pahoillas? Luuletko et annan sul anteeks ton mitä teit? Jos luulet ni oot hyvin vääräs." Sanoin. Kävelin lähemmäs miestä ja olin lyömässä häntä rikkinäisellä kaljapullolla, mutta joku otti kädestäni kiinni. Nostin päätäni ja näin Joelin. Joel otti rikkinäisen pullon minulta ja heitti sen jonnekin olohuoneeseen, niin että se meni rikki. "Niko rauhotu. Toi jätkä tulee viel katumaan sitä mitä se teki." Blondi sanoi. Nyökkäsin vain. Joel päästi irti kädestäni ja kääntyi tätä miestä päin. "Sinuna mä suksisin vittuun." Joel sanoi miehelle. Mies juoksi eteiseen ja pian ulko-ovi avautui ja meni kiinni. Käännyin Aleksia päin, kävelin hänen luokse, laitoin käteni hänen poskille ja pussasin häntä nenänpäähän. Silitin hänen poskea peukalollani. "Kaikki on hyvi nyt." Sanoin lempeästi hänelle. "Sä melkeen tapoit sen." Aleksi sanoi. "Se ois ansainnu sen, koska mun omaisuuteen ei kosketa noin, ilman et maksaa seurauksista. Eikä mun rakasta todellakaan satuteta tai maksaa kalliisti siitä." Sanoin. "Mä tiedän. Kiitti ku puolustit mua." "Tottakai rakas. Mitä vaa sun vuokses." Sanoin ja pussasin häntä huulille, hän pussasi takaisin. "Haluutko mennä kylpyy rentoutuu ja sit nukkumaan?" Kysyin. Aleksi nyökkäsi. "Mä meen laittaa sul kylvyn valmiiks, ni syö vaiks jotain." Sanoin. "Eka mun varmaa pitäis hoitaa se palvelus Joelil." Hän sanoi. Pudistin päätäni. "Ei sun tarvii enää, ei ton äskösen jälkeen. Paitsi siis jos sä tietenki haluut, en mä sua estä ja tiiät sen." Sanoin. "Ei siit oo vaivaa. Saan kuitenki rahaa siit, ni ei mua haittaa." "Selvä. Tee miten tykkäät, mä meen laittaa sen kylvyn sulle." Sanoin. Pussasin Aleksia vielä poskelle ja lähdin sitten kylpyhuoneeseen.
♡Ollin nk.♡
Olin juuri nukahtamassa, mutta heräsin siihen kun patja vierelläni painui alaspäin, eli Joonas oli kömpinyt viereeni. "Mua pelottaa huominen, enkä saa oikee nukuttuu mun huonees, ni saanko nukkuu sun vieres tän yön?" Hän kysyi. "Tottakai saat." Vastasin. "Kiitti." Hän sanoi. Halasin Joonasta ja suljin silmäni. Toisinsanoen nukuimme lusikassa, niin että minä olin isolusikka ja Joonas pikkulusikka.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sanoja: 912
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous love ♡OllixJoel♡ [TAUOLLA]
Hayran Kurgu"Se jätkä on vittu ********, ei se voi tuntee rakkautta!" Mies huusi minulle. "Voipa, jos se ei vois, ni miks se ei sit oo tehny mulle mitää?" "No ehkä se odottaa täydellist hetkee tehä se!" "Se rakastaa mua ja mä sitä, koita hyväksyy se!" ⚠️VAROITU...