ჰარიმ ამოიოხრა:
-მომისმინე,პატარა ბიჭო, არ ვაპირებ გული გადაგიშალო.იმ ადამიანის შვილი ხარ ვინც ყველაზე მეტად მეზიზღება ამ მსოფლიოში.
ლუიმ ლურჯი თვალები შეანათა.
-ვინ გითხრა რომ მას ვგავარ?ის მეც მეზიზღება,მიუხედავად იმისა რომ მამაჩემია.
ჰარის უეცრად ყველაფერი ერთად მოაწვა და სიტყვები თავისდა უნებურად ამოასკდა ყელიდან:
-რატომ არის ასეთი?რატომ გვინადგურებს მე და დედაჩემს ცხოვრებას?
ლუიმ საწოლზე მიუთითა:
-ჩამოჯექი და მომიყევი რა გაწუხებს.რათქმაუნდა კბილის ტკივილს არ ვგულისხმობ.
ჰარი ჯერაც არ აპირებდა პატარა ბიჭისთვის გულის გადაშლას.
რადგან ეშინოდა,რომ ლუი მას შეიზიზღებდა,ნაწილობრივ მართალიც იყო, რადგან რასაც ჰარი ადრე სჩადიოდა,საზიზღრობა იყო,მეორე ნახევარში კი ცდებოდა.ლუი მას არასოდეს არაფრის გულისთვის არ შეიძულებდა.ტანზე დაიხედა.ისევ ნახევრად ეცვა . დააპირა ჩავიცმევო,თუმცა შემდეგ დაღლილობა იგრძნო და გაიფიქრა.
-"ერთი მაგისიც".
გადაბრუნდა და დაიძინა.ჰარის შუაღამეს გაეღვიძა და ლუის გახედა.პატარა ბიჭს მშვიდად ეძინა,საბანი ცხვირამდე დაეფარა,გრძელი წამწამები კი ქუთუთოებზე დაჰფენოდა.
ჰარიმ ერთი პირობა გაიფიქრა,რა საყვარელიაო, შემდეგ კი თავის თავს შეუძახა:
-"შენ რა, ავადმყოფი ხარ? შენი ნახევარძმაა იდიოტო!ახლა კი გადაბრუნდი და დაიძინე!"
ჰარიმ ძილი შეიბრუნა და ესიზმრა, თითქოს ეს ყველაფერი სიზმარი იყო.თითქოს ჯოში ერთი დიდი სიზმარი ყოფილიყო.იმის იმედად გაახილა თვალები,ეს მართლაც სიზმარი იქნებოდაო.თუმცა შემდეგ ლუი დაინახა და გუნება წაუხდა.
წამოდგა და შარვლის ძებნას შეუდგა.
-fuck-ჩაიბურტყუნა.
ლუის გაღვიძებოდა და ზღვისფერი თვალებით ჰარის უცქერდა.
-რატომ იგინები?-ჰკითხა მშვიდად.
ნერვებმოშლილმა ჰარიმ უხეშად უპასუხა:
-რასაც მინდა იმას ვიზამ,შენ არ გეკითხები.
შარვალი ამოიცვა,კარი გამოგლიჯა და კიბეებს ჩაუყვა.
სამზარეულოში დედა და ჯოში დახვდნენ.გუნებამოწამლულმა ჰარიმ გასასვლელისკენ აიღო გეზი.
-სად მიდიხარ,ჰაროლდ?-ოდნავ შიშით ჰკითხა ანემ,თან ჩუმად ჯოშისკენ მიანიშნა.
-მე..ვიფიქრე,ლიამთან გავივლიდი..
ჯოშმა თავი ასწია.
-რატომ?რომ ისევ დალიო?არა ბატონო!დასჯილი ხარ,არავითარი სახლიდან გასვლა და ალკოჰოლი!
ჯოშს წინ ვისკის ბოთლი ედო და ჰარიმ ეს შეამჩნია.
-კი მაგრამ,შენ ხომ სვა...
-მე სრულწლოვანი ვარ გასაგებია?!შენ კი მხოლოდ 16 წლის ხარ!ახლავე ისაუზმე და ეს აღარ განიხილება!-უყვირა გათეთრებულმა ჯოშმა.
მთელ ოთახში ვისკის გულისამრევი სუნი იდგა.
ჰარიმ ანეს გადახედა დახმარების თხოვნით,ქალმა კი თავი გააქნია და ბუტერბროდების მზადება განაგრძო.კიბის თავში ლუი გამოჩნდა,ზედმეტად ტანზე მომდგარი საღამურები ეცვა.
ჰარიმ და ჯოშმა ერთდროულად ახედეს ბიჭს.
ჰარი მონუსხულივით შეაჩერდა მას,საღამური ბიჭის სხეულის ფორმებს ზედმეტად აჩენდა.
ჯოში აღშფოთდა.
-ლუი რა ჩაგიცვია ეს?ახლავე გამოიცვალე!
პატარა ბიჭს თვალებში სევდა ჩაუდგა და ჩუმად შებრუნდა უკან ოთახში.თავიდან რომ გამოვიდა ჯინსის შარვალი და ჯემპრი ეცვა.
-ასე უკეთესია-მოუწონა ჯოშმა.-სად მიდიხარ?
-მეგობართან გავივლი.-უთხრა ლუმ.
-შესანიშნავია,სახლში 8მდე იყავი და არ დალიო.-უპასუხა ჯოშმა და თან ნიშნის მოგებით შეაჩერდა ჰარის.
ჰარის თავში სისხლი მოაწვა.
"ნაბიჭვარი,, გაიფიქრა,თუმცა ხმამაღლა თქმისგან თავი შეიკავა.
რომ ისაუზმა და ოთახში დაბრუნდა,ფანჯრიდან გადაძვრა.
სახურავიდან მსუბუქად ჩამოხტა და ლუის უკან გაჰყვა.
ისე მიჰყვებოდა უკან,რომ ბიჭს ვერ შეემჩნია.
რამდენიმე ქუჩის გავლის შემდეგ ჰარიმ უცნაური რამ შეამჩნია.
ლუის უკან ბიჭები მიჰყვებოდნენ.ასე 20-ამდე იქნებოდნენ.
თან თითოეულ მათგან ხელში დანა ეჭირა.აბა შემიფასეთ👑
YOU ARE READING
Forbidden love(აკრძალული სიყვარული)
Fanfictionლარი. აკრძალული. ჩუმი. სიყვარული. სიკვდილი. სიმართლე.