29

2.4K 97 16
                                    

Hastaneye gelmiştim ve şu an Lera'nın kontrolleri yapılıyordu, büyük ihtimalle çatlamış olduğunu düşündüğüm bileği saat geçtikçe ağrısını fazlalaştırıyordu.

Lera'nın komşusu olduğunu öğrendiğim Berke asla kızım yanından ayrılmıyordu. Berke bakışlarından rahatsız olmuş olacak ki yerinde huzursuzca kıpırdandı. 

"Sizi tanıştırmayı unuttum. Berke, Berat. Berat, Berke."

Berke beni uzunca süzdü.

"Sporcusun galiba?"

"Futbolcuyum."

"Tanıyamadım."

Gözümü devirdim, elindeki bordo mavi bileklik her şeyi belli ediyordu zaten.

Doktor, Lera'nın bileğini alçıya almıştı ve ağrı kesici vermişti. İkimizde oturmuş işinin bitmesini bekliyorduk, sürekli Lera'nın dibinden ayrılmayan Berke sinirimi bozuyordu. Lera kafasını bana yaslamış ve bu işin bir an önce bitmesi gerektiğini hakkında saçmalıyordu.

"Hâlâ bitmedi mi?"dedi bıkkınca.

Berke, Lera'nın bileğine baktı ve konuşmaya başladı.

"Az kaldı tatlım, dayan biraz daha."

"Tatlım?"dedim sitemle.

"Ayberk, sırası değil."

"Sırası."

Berk ilk defa Lera'dan uzaklaşıp yanıma doğru geldi.

"Derdin ne senin?"

"Jöle gibi adamsın, bu derdim."

"Sen mi karar veriyorsun buna?"

"Evet, ben karar veriyorum. Problem?"

"Ayberk!"diyerek sesini yükseltti Lera.

"Bu iş bitmedi."

"Biraz daha konuşursan işini ben bitireceğim."dedim ve Lera'ya dönecek iken beni iten Berke ile vazgeçip Berke'yi yumruğum ile tanıştırdım.

"Şimdi tanışmış oldun."

Yumruklarımı durduran şey araya güvenliklerin girmesiydi, bir anlığına hastanede olduğumuzu unutmuştum.

Soluğu hastane kapısının önünde almıştım, hızlıca yanıma gelen sinirli Lera'yı gördüğümde bu işin ilerleyeceğini anlamıştım.

"Şu tavırların yetti artık."

"Herkes rütbesini bilecek, Lera."

"Senin rütbeni sikeyim, Ayberk."

"Bebeğim, ne yapayım dayanamadım işte, benim yanımda sana yürüyünce benim susacağımı düşünmen çok saçma!"

"Uyarsaydın."

"Uyardım zaten, laftan anlamadı. Yumruğum ile tanışmak istedi, onu mu kıracağım?"

"Ayberk, ciddi olur musun?"

"Bana şu salağı savunmayı kestiğin zaman ciddi olacağım."

"Çocuk kendini koruyamadı bile."

Güldüm.

"Evet ya, neyse tanımış oldu. Şimdi eve gitsek sende beni yakından tanısan?"

"Konuyu değiştirme."

"Bana dayanamıyorsun."

"Evet, dayanamıyorum."

===============

jole gibi adam


hamsi, berat ayberk özdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin