Crystel star comapany බීජිං වල තිබුණු ප්රමුඛ පෙළේ ආයතනයක් . චීනයේ ගොඩක් අයිඩල්ස්ලට කොස්ටියුම් ඩිසයින් වෙන්නේ මේ company එක ඇතුලේ ඉඳන් වගේම චීනයේ සුප්රසිද්ධ models ල කීපදෙනෙකුත් වැඩ කලේ මේ company එක යටතේදීයී.
Wang Yibo
crystel star company එකේ ඕනර් උන යීබෝ company එක ඇතුලෙදි සීතල චරිතයක් . කාත් එක්කවත් වැඩි කතා බහක් නැති උනත් එයා අතින් තමන්ගේ යටතේ වැඩ කරන හැමෝටම ප්රධානියෙක් වශයෙන් එයා අතින් වෙන්න ඕන හැම යුතුකමක්ම ඉටුකළා . ඒ නිසාම යි සීතල පෞරුෂයකට උරුමකම් කිව්වත් company එකේ හැමෝම යීබෝට ගරු කළේ . ඔය කොහොම වුණත් තමන්ගේ යාළුවෝ තුන්දෙනා ලඟදි යීබෝ කියන්නේ මේ ලෝකෙ ඉන්න සැහැල්ලුම දඟකාර ම කොල්ල.
Wang Zhuochengයීබෝගේ යාලුවො තුන්දෙනාගෙන් චෙන් කියන්නෙ එක්කෙනෙක්. කම්පැනි එකේදී නම් යීබෝගේ ප්රයිවට් සෙකට්රි. කවදාවත් personal life එකයි professional life එකයි පටලව නොගත්ත චෙන් යීබෝට හොඳ යාලුවෙක් වගේම කම්පැනි එක ඇතුලෙදි වගකීම් සහගත සෙකට්රි කෙනෙක් උනා.
Wang Haoxuan
යීබෝගේ අනිත් යාලුවා ශුවාන්. යීබෝගේ කම්පැනි එකේම මොඩ්ලර් කෙනෙක් විදියට වැඩ කරන ශුවාන් තමයි මේ සෙට් එකේ happy pill එක . ඕනම සීරියස් මොහොතක් කඩාකප්පල් කරන්න පුලුවන් කඩාකප්පල්කාරී හැකියාවක් එයා ඉපදෙනකොටම තිබුන කියලයි ශුවාන්ගෙ අනිත් යාලුවො තුන් දෙනානම් කියන්නේ.
Yu bin
මේ සෙට් එකේ ඉන්න පොතක් පතක් කියවන එකම සාමාජිකයා තමයි යූබින්. යීබෝගෙ කම්පැනි එකේම ඩිරෙක්ටර් කෙනෙක් විදියට වැඩ කරන කොල්ලගෙ යටතේ තමයි කම්පැනි එකේ සේරම ෆැශන් ඩිසයිනර්ස්ල හිටියේ.
..............................................................................................A/N
හලෝව්... යාලුවනේ.........
අලුත් කතාවක් අරගෙන මම ආපහු ආවා..... ඒත් මගේ පලවෙනි yizhan කතාව මේ.... වෝට් එකක් දීලා කමෙන්ට් එකකුත් දෙම්න හොඳේ. කතාවේ අඩුපාඩු තිබුනොත් මටත් පෙන්නල දෙන්න.
_Lan_kimra ගොඩාක් ස්තූතී ඩියර් කවර් පික් එකට
💚❤️ Yizhan forever ❤️💚
එහෙනම් පලවෙනි චැප්ටර් එකෙන් ඉක්මනට හම්බෙමු🤟🤟🤟🤟🤟🤟
...... Gayeon.....
YOU ARE READING
Dream lover (completed)
Randomඅත්වැරදීමකින් රාජකීය පරම්පරාවක මුල් පුරුකෙන් ආරම්භ වූ ශාපයක් අවාසනාවන්ත ලෙස පරපුරේ සියලු සාමාජිකයන් අකාලයේ මරු තුරුලට යැව්වා.......... දශක කිහිපයක් ගෙවී අවසන්...... ඉඳින් හැකිවේවිද ඔහුට ශාපය දුරු කිරීමට.... නැතිනම් ශාපය නිසාම මියෙන තම සහෝදරිය දෙස...