BÖLÜM 3

178 16 5
                                    

-" Patron değil Dila! Cidan Bozan! Bu havalandırmayı da kapatın"

Gözlerim kapanmak üzeri iken son duyduğum bu sözler ve bir kaç adım sesi ile sertçe kapanan havalandırma kapağıydı ...

İşte ölüm ile hiç bu kadar yakın olmamıştım...

-" Dila!"

-" Kerim bak babam bizi öğrendi . Abim de biliyor! Sana diyorum ki bir süre yanım da durma !"

-" Ya sen benim cennetimsin be güzelim. Senin kokunu almadan bir saniye yaşayamam diyorum! Sen bana görüşmeyelim diyorsun!"

-" Benim için de zor Kerim ama iyiliğimiz için . Gerçekten bizim için."

-" O zaman bana fular' ını ver. Sensiz kaldığım da koklarım. Hiç de ayırmam yanımdan."

Boynumdan çıkardığım fularımı boynuna dolayıp sarıldıktan iki saat sonra o fuları tahtadan yapılmış mezar taşına dolayıp, toprağına sarılmıştım. Bu dünya bize bir sevda borçluydu artık. Bu dünya bize bir hasret borçluydu. Bu dünya en çok da bana onun kokusunu borçluydu. En çok da onun Özlemeni..

-" Dila'm."

Onun sesiydi..

-"Kerim!'

-" Niye güzelim bu kadar ısrarcısın bu konu da?"

Sanırım yanına gelmemden bahsediyordu..

-" Özledim. Kokunu çok özledim. Seni çok özledim. "

-" Bende çok özledim seni, çok hem de ama şimdi değil Dila. Şimdi olmaz güzelim. Sen bana söz verdin. Tutmayacak mısın? Hani Dila PEKSOY her sözünü tutardı?'

Yorulmuştum. Onsuzluk beni çok yormuştu. Onsuzluk benim kalbimi , umudumu, ümidimi her şeyimi yok ediyordu ..

-' Senin katilini buldum. Ayrıca artık çok geç Kerim. Beni oradan almazlar. Ölmüş olmam lazım. Seninle konuşabiliyorsam demek ki ölmüşüm. Geri dönüş yok. Artık sensizlik yok!'

Cevap vermiyordu. 

-" Dila "

Bu Kerim'in sesi değildi..

-" Niye uyanmıyor?"

Çok tanıdık bir sesti..

-" Duman altın da çok kalmış. Bir de sizin onu zehirlediğinizi düşünüyor. Beyni psikolojik olarak kendini uyandıramıyor da olabilir "

Bu ses hiç tanıdık değildi . Söyledikleri doğru ise ölmemiştim.  Yavaş yavaş açılan gözlerim yaşadığıma inanmak istemezcesine etrafa baktı.

-" Dila iyi misin?"

Kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdim. Cidan Bey karşım da duruyordu. Daha önce hiç görmediğim yüzü bana çok tanıdık geliyordu. Gözlerimi tavana çevirerek:

-" Niye öldürmedin beni?" Dedim şu an ölmüş olsaydım, Kerime kavuşmuş olacaktım belki de..

-' Ölüm öyle sandığın kadar kolay değil. Sadece biraz duman aldın o kadar. Biz kadınları öldürmeyiz Dila. "

Küçük bir tebessüm ettim..

-" Kübra nasıl öldü o zaman Cidan ?"

Sesli ve derin bir nefes aldı. Oturduğu yerden ayağa kalktı.

-" Kübra ben veya benim yanım da çalışan hiç bir adam tarafından öldürülmedi. Hayvan bir müşteri tarafından öldürüldü. Onun da cezası verildi elbet. Biz fiziksel şiddet uygulamayız Dila. Daha çok psikolojik şiddet tercihimizdir. Fiziken verilen her zarar iyileşir ama ruha verilen zarar asla. "

35.KatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin