Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα! Οι αναγνώσεις των ιστοριών έχουν ξεκινήσει με την ρομαντική κατηγορία να δίνει την αφετηρία. Μόλις ολοκληρωθεί η ανάγνωση όλων των βιβλίων της συγκεκριμένης κατηγορίας, θα ανεβεί και η κριτική με την βαθμολογία τους.
Ωστόσο, θα ήθελα να ενημερώσω πως δυστυχώς η ανάρτηση τους θα αργήσει καθώς έχουμε έλλειψη κριτών. Έτσι, λοιπόν, οι θέσεις για την κριτική επιτροπή ανοίγουν ξανά! Για πιο γρήγορη ανταπόκριση στις θέσεις αυτές, θα ζητούσα την βοήθεια σας στην προώθηση του διαγωνισμού και της ανακοίνωσης διαθεσίμων θέσεων στην ομάδα μας. Θα εκτιμούσα την βοήθεια σας! Σκοπός μας είναι να μην αργοπορήσουμε περισσότερο από όσο έχουμε ήδη.
Επίσης, θα ήθελα να παρακαλέσω σε όποιον ενδιαφέρεται να γίνει κριτής του φετινού διαγωνισμού πως πρέπει να είστε σίγουροι 1000% πως μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις προσδοκίες μας: συνέπεια, ενεργή κατάσταση, αντικειμενικότητα, αφοσίωση. Αυτές είναι οι προϋποθέσεις για να γίνεται μέλος της ομάδας μας. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό, ενδεχομένως αν όλα τα άτομα πάνε μπροστά, πάμε όλοι μπροστά. Αν, όμως, έστω ένα άτομο μένει ή αποσύρεται για τον χ ή ψ λόγο, ολόκληρη η ομάδα πάει επίσης πίσω.
Ο Starterliste είναι ένας διαγωνισμός που καταμετράει πολλές συμμετοχές μέσα από τις οποίες πρέπει να βγάλει τους νικητές. Οι συγγραφείς εμπιστεύονται την ομάδα μας για να διακριθούν και να προωθηθούν, αλλά το κυριότερο να αναδειχθούν. Τα άτομα που εντάσσονται, λοιπόν, στην ομάδα αυτή πρέπει να τηρούν τις παραπάνω λογικές προδιαγραφές και προϋποθέσεις. Θα σας εκλιπαρούσα, λοιπόν, να μην ενταχθείτε στην ομάδα μας αν πρόκειται να φύγετε στην μέση της διεξαγωγής του διαγωνισμού. Λάβετε υπόψην σας τον χρόνο σας και την κατάσταση σας και ύστερα δηλώστε το όνομα σας.
Καθώς ψάχνουμε για μόνιμα μέλη στο τομέα κρητικής επιτροπής, απαιτούμε τα προαναφερόμενα αναγκαία (συνέπεια, ενεργή κατάσταση, αντικειμενικότητα, αφοσίωση). Θα χαρούμε να συνεργαστούμε με όποιον τα τηρεί αυτά και να τον εντάξουμε έπειτα από θετική αξιολόγηση προσόντων στην ομάδα μας.
Ως προς τους συμμετέχοντες συγγραφείς μας, η ομάδα Starterliste ζητάει συγνώμη για την φετινή κατάσταση ταλαιπωρίας. Δυστυχώς, υπάρχουν χρονιές και με αυτά τα προβλήματα, παρόλα αυτά, ευελπιστούμε στις ερχόμενες χρονιές με την μόνιμη συνεργασία στο πλαίσιο να μην υπάρξουν ξανά παρόμοιες καταστάσεις. Ο διαγωνισμός δεν θα κλείσει, οι κριτές θα βρεθούν αργά ή γρήγορα και η κριτική επιτροπή θα συνεχίσει την ανάγνωση και βαθμολογία των ιστοριών σας. Εδώ θα υπενθυμίσουμε πως οι κενές θέσεις της επιτροπής θα γεμίσουν πιο γρήγορα με την βοήθεια σας! Ευχαριστούμε!
YOU ARE READING
Greek Book Contest {#Starterliste21}
RandomΟ διαγωνισμός Starterliste έρχεται ξανά αυτό το καλοκαίρι! Στόχος μας είναι να ανακαλυφθούν τα κρυμμένα διαμάντια του wattpad και να προκριθούν στην κοινότητα συγγραφής. Προλάβετε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό και να κερδίσετε τα μοναδικά βραβεία!