Κανόνες

352 38 56
                                    

Για να πάρετε μέρος θα πρέπει να ακολουθήσετε τους παρακάτω κανόνες:

1) Η ιστορία θα πρέπει να έχει τουλάχιστον τέσσερα κεφάλαια δημοσιευμένα. (Εκτός αν είναι one shot).

2) Θα πρέπει να είναι στα ελληνικά γραμμένη.

3) Κάντε tag σε όσους περισσότερους μπορείτε για να ενημερωθούν πιο πολλοί για αυτόν το διαγωνισμό και για το ότι θα πάρετε μέρος ώστε να έχετε αργότερα ψήφους από το κοινό και για να μαζευτούν οι 150 συμμετοχές που απαιτούνται για να ξεκινήσει ο διαγωνισμός σύντομα!

Εδώ τα Tags —>

4) Μπορείτε να πάρετε μέρος έως 4 βιβλία συνολικά, αλλά διαφορετικές κατηγορίες (κανόνας 6)

5) Το βιβλίο θα πρέπει να ανήκει ΜΟΝΟ σε μια κατηγορία.

6) Όποιοι συμμετέχοντες σχολιάζουν αρνητικά τα βιβλία που έχουν πάρει μέρος στο διαγωνισμό θα αποκλεισθούν αμέσως. (Εδώ είμαστε για να το ευχαριστηθούμε και ΟΧΙ για να συγχιστούμε).

7) Μπορείτε να πάρετε μέρος μόνο με ένα βιβλίο από κάθε κατηγορία.
Π.χ. ένα περιπέτειας, ένα χιούμορ κλπ.

8) Τα βιβλία που θα νικήσουν δε θα διαλεχτούν από τους πόσους αναγνώστες ή ψήφους έχουν, αλλά από το αν είναι καλύτερα από τα άλλα που πήραν μέρος. Η επιλογή είναι καθαρά αντικειμενική. (Εδώ θα ήθελα να παρακαλέσω αν κάποιος δε νικήσει να μη στενοχωρηθεί. Απλώς μην κάνετε καμία βλακεία, μπορείτε άνετα να πάρετε μέρος και σε άλλους διαγωνισμούς κατά τη διάρκεια αυτού όπως αναφέρεται και στο νούμερο 9).

9) Τα βιβλία μπορούν να πάρουν μέρος και σε άλλους διαγωνισμούς καθ' όλη την διάρκεια αυτού.

10) Πέρνοντας μέρος θα πρέπει να βάλετε το παρακάτω tag, ακόμα και στον τίτλο, στην ιστορία σας για να την βρω πιο εύκολα και για να δείχνει ότι συμμετέχετε σε αυτόν το διαγωνισμό.
Το tag είναι το εξής: #Starterliste21
Πρέπει ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ να έχετε βάλει το tag στις ετικέτες, το να το βάλετε στον τίτλο δεν είναι αναγκαίο, ωστόσο θα είναι πιο εύκολο να σας βρω και μην «χαθεί» το βιβλίο σας από τον διαγωνισμό.

11) Αν έχετε πάρει μέρος προηγούμενες χρονιές σε αυτόν το διαγωνισμό, ενώ ήταν οι ίδιοι κριτές ΔΕ μπορείτε να ξαναπάρετε μέρος με τα ίδια βιβλία.

12) Αν θέλετε να πάρετε μέρος με βιβλία που είναι σειρά, θα πρέπει να είναι όλα ολοκληρωμένα. Θα τα στείλετε και αν νικήσουν θα πάρει το πρώτο βιβλίο της σειράς το βραβείο.

13) Τα βιβλία θα κριθούν και φυσικά με βάση την ορθογραφία, το συντακτικό, την ιδέα και το εξώφυλλο.

14) Αν τα εξώφυλλα είναι από εμένα, τότε δε θα κρίνω το εξώφυλλο εγώ, αλλά μόνο οι κριτές.

15) Προτείνεται να με ακολουθήσετε ώστε να λαμβάνεται επιπλέον ενημερώσεις που θα ανεβαίνουν στον πίνακα μου. Όπως επίσης, να προσθέσετε τον διαγωνισμό στις βιβλιοθήκες σας ώστε να μπορείτε να πληροφορηθείτε για νέα κεφαλαία.

Ακολουθήστε ΟΛΟΥΣ τους κανόνες και διαβάστε τους ΚΑΛΑ.

Greek Book Contest {#Starterliste21}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant