Συγχαρητήρια σε όλους τους συγγραφείς! Καλή σταδιοδρομία και πολλή έμπνευση! Όλες οι ιστορίες ήταν μοναδικές, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο! Ωστόσο, μόνο μία θα περάσει στην επόμενη φάση. Οι κριτές μας έχουν διαβάσει, βαθμολογήσει και αξιολογήσει τα βιβλία σας. Η αναμόνη σας έχει λήξει και παρακάτω θα βρείτε τις κριτικές και εν τέλη το βιβλίο που πέρασε στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού! Πολλά μπράβο σε όλους σας ανεξαιρέτως!
Ο πόλεμος των τεσσάρων1ος κριτής: Δεν ξέρω από πού να πρωτοαρχίσω! Για το βιβλίο μόνο θετικά μπορώ να πω. Το εξώφυλλο είναι υπέροχο!!! Η ορθογραφία και το συντακτικό είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Το βιβλίο όντως ανήκει στη κατηγορία δράση και περιπέτεια. Η συγγραφέας κατάφερε να με "βάλει" μέσα στο βιβλίο. Μου άρεσαν πολύ οι περιγραφές της, το πώς εκφράζει τα συναισθήματα των χαρακτήρων. Διάβαζα το κάθε κεφάλαιο και ανυπομονούσα να μάθω τι θα γίνει στη συνέχεια. Είναι ένα πολύ καλό βιβλίο!
2ος κριτής: Ο πόλεμος των τεσσάρων είναι ένα ενδιαφέρον βιβλίο με αρκετές ιστορικές αναφορές και αρκετή δράση. Συγκαταλέγεται καθαρά στην κατηγορία δράση/περιπέτεια και η συγγραφέας προσπαθεί με δεξιοτεχνικό τρόπο να κρατήσει το ενδιαφέρον. Ωστόσο, οι ιστορικές αναφορές σε κάποια κεφάλαια ήταν αρκετά μεγάλες, έτσι ο αναγνώστης καθυστερούσε με αυτό τον τρόπο να διαβάσει την συνέχεια, με αποτέλεσμα να είναι κάπως κουραστικό. Η έκταση σε πολλά κεφάλαια ήταν τεράστια, καλό θα ήταν ένα κεφάλαιο να είναι τόσο, ώστε ο αναγνώστης να μην κουράζεται για να διαβάσει την εξέλιξη της ιστορίας. Το συντακτικό και η ορθογραφία ήταν σε καλό επίπεδο, ενώ το εξώφυλλο ήταν εξαιρετικό.
3ος κριτής: Το βιβλίο ήταν πολύ ωραίο με στοιχεία από περιπέτεια και δράση παντού μέσα του. Το εξώφυλλο ήταν πολύ όμορφο και προσεγμένα φτιαγμένο. Το συντακτικό και η ορθογραφία ήταν πολύ καλά μελετημένα. Είναι το ίδιο ωραία γραμμένο όπως το άλλο βιβλίο της συγγραφέα "ο τρωικός πόλεμος".
VOUS LISEZ
Greek Book Contest {#Starterliste21}
AléatoireΟ διαγωνισμός Starterliste έρχεται ξανά αυτό το καλοκαίρι! Στόχος μας είναι να ανακαλυφθούν τα κρυμμένα διαμάντια του wattpad και να προκριθούν στην κοινότητα συγγραφής. Προλάβετε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό και να κερδίσετε τα μοναδικά βραβεία!