Ήρθε η στιγμή που φανερώνονται τα φετινά βραβεία! Σκέφτηκα να τα προβάλλω πιο νωρίς από το προγραμματισμένο ώστε να δουν όσοι μπήκαν στον διαγωνισμό και όσοι σκέφτονται να μπουν τα βραβεία 2021 του 2ου ετήσιου πανελλήνιου διαγωνισμού Starterliste!
Τα παρακάτω (απεικονίζονται πάνω από το κεφάλαιο) βραβεία είναι αυτά για τα οποία αγωνίζεστε να κερδίσετε!
Και γιατί να είναι όλα ψηφιακά, όταν μπορείς να έχεις και υλικά;
Δυο σε ένα παρουσιάζει φέτος ο διαγωνισμός αυτός του wattpad για όλους τους ταλαντούχους του συμμετέχοντες!
• Θα υπάρχουν τέσσερις νικητές, των οποίων τα βιβλία ξεχώρισαν ιδιαίτερα και θα κερδίσουν ένα χρυσό αυτοκόλλητο στο εξώφυλλο.
• Δύο βιβλία από κάθε κατηγορία θα μπει στην λίστα: Golden Reading List (books by #Starterliste21), στο προφίλ μου και θα στολιστούν με την αντίστοιχη κορδέλα. Τα βιβλία αυτά θα είναι εκείνα που έχουν ενδιαφέρον και αυτά που τράβηξαν τη προσοχή λίγο περισσότερο. Συγκεκριμένα τα βιβλία με την υψηλότερη βαθμολογία κριτών συνολικά.
• Τα πέντε βιβλία των οποίων τα εξώφυλλα νικήσουν θα πάρουν τον τίτλο: Best Cover στο αυτοκόλλητο τους.
• Τα τρία βιβλία τα οποία θα ξεχωρίσουν από τα άλλα ως προς την πλοκή θα πάρουν τον τίτλο: Unique στο αυτοκόλλητο τους.
• Η σειρά βιβλίων που θα νικήσει επίσης θα πάρει αυτοκόλλητο: Best Series Book.
• Τέλος, για πρώτη φορά στον διαγωνισμό μας, ένα από τα νέα βραβεία που πέφτουν στο τραπέζι του Starterliste είναι ένας νικητήριος έπαινος όπου θα αναγράφεται το όνομα του και τα βραβεία/ βαθμολογίες/ ψήφοι που συνέλλεξε. Τον έπαινο θα παραλάβετε στα χέρια σας! Θα τον κερδίσει ο μοναδικός νικητής του διαγωνισμού, ο οποίος θα προκύψει με τον συμψηφισμό της κριτικής βαθμολογίας και τους ψήφους του κοινού ανάμεσα στους τέσσερις πρώτους νικητές μας!
Αυτά είναι τα φετινά μας βραβεία.
Του χρόνου κρέμεται να έρθει ένα ακόμη καλύτερο βραβείο! Μου αρέσει να φέρνω κάθε χρόνο και από κάτι διαφορετικό, καλύτερο, κρατώντας το ενδιαφέρον όλων. Αυτό που μπορώ να σας αποκαλύψω ωστόσο για το μυστήριο αυτό βραβείο, είναι ότι εκτείνεται από την ψηφιακή πλατφόρμα! Είναι πολύ μοναδικό και προσωπικά ανυπομονώ να σας το δώσω, ελπίζω να πάρω το πράσινο φως!
Καλή τύχη σε όλους όσους πήραν/πάρουν μέρος! Ελπίζω να μαζευτούμε πολλοί και του χρόνου ακόμα περισσότεροι!
VOUS LISEZ
Greek Book Contest {#Starterliste21}
AléatoireΟ διαγωνισμός Starterliste έρχεται ξανά αυτό το καλοκαίρι! Στόχος μας είναι να ανακαλυφθούν τα κρυμμένα διαμάντια του wattpad και να προκριθούν στην κοινότητα συγγραφής. Προλάβετε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό και να κερδίσετε τα μοναδικά βραβεία!