ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ

71 9 8
                                    

Συγχαρητήρια σε όλους τους συγγραφείς! Αυτό το κεφάλαιο είναι το διορθωμένο και συνεπώς η σωστή κατάληξη. Καλή σταδιοδρομία και πολλή έμπνευση! Όλες οι ιστορίες ήταν μοναδικές, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο! Ωστόσο, μόνο μία θα περάσει στην επόμενη φάση. Οι κριτές μας έχουν διαβάσει, βαθμολογήσει και αξιολογήσει τα βιβλία σας. Η αναμόνη σας έχει λήξει και παρακάτω θα βρείτε τις κριτικές και εν τέλη το βιβλίο που πέρασε στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού! Πολλά μπράβο σε όλους σας ανεξαιρέτως!

 Η αναμόνη σας έχει λήξει και παρακάτω θα βρείτε τις κριτικές και εν τέλη το βιβλίο που πέρασε στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού! Πολλά μπράβο σε όλους σας ανεξαιρέτως!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Unknown hot dancer

1ος κριτής: Γενικά, η ιστορία αυτή είχε πιθανότητες. Το γράψιμο της συγγραφέα χρειάζεται βελτίωση, ειδικά ο τρόπος που παρουσίαζε τα πράγματα. Κάποιες εκφράσεις της ήταν λανθασμένες και κατά τη γνώμη μου τα πράγματα ή τουλάχιστον κεφάλαια εξελίσσονταν πολύ γρήγορα.

2ος κριτής: Ο τίτλος ήταν σχετικός, αλλά το εξώφυλλο έδειχνε μια γυναίκα κι έναν νέο με εμφανή διαφορά ηλικίας που δεν αντιπροσωπεύει τους πρωταγωνιστές (έτσι νομίζω δηλαδή, αφού η ηλικία και των 2 δεν δίνεται κάπου ξεκάθαρα). Η ιδέα δεν είναι πρωτότυπη και η εξέλιξή της ήταν εύκολα προβλέψιμη. Προσωπικά, δεν μου τράβηξε το ενδιαφέρον και η λανθασμένη χρήση λέξεων, ιδιαίτερα στις ερωτικές σκηνές, με απώθησε από το βιβλίο, όπως και η απουσία συναισθημάτων. Από την ορθογραφία είμαι ικανοποιημένη σχετικά. Υπήρχαν λέξεις που επανειλημμένως ήταν γραμμένες λάθος, αλλά δεν εντόπισα πολλές. Το λεξιλόγιο ήταν κάπως φτωχό θα έλεγα και απουσίαζε έντονα η περιγραφή τόσο τοπίων, όσο και προσώπων. Όσο για το συντακτικό, εντόπισα αρκετά λάθη, μάλλον λόγω απροσεξίας τα περισσότερα, αν και φαίνεται η/ο συγγραφέας να μην γνωρίζει την διαφορά ανάμεσα στο «ότι» και «ό,τι» ή το «όπου» και «που». Οι προτάσεις ήταν κοφτές και οι σκηνές περνούσαν υπερβολικά γρήγορα για να καταλάβεις τι συνέβαινε. Οι παράγραφοι λείπουν μόνιμα από τα πρώτα κεφάλαια, αν και μετά το πρόβλημα βελτιώνεται. Το πέρασμα του χρόνου γίνεται λίγο ανώμαλα με την εισαγωγή των συμβόλων «[...]» . Τέλος, υπάρχουν εναλλαγές από παροντικούς χρόνους σε παρελθοντικούς, κάτι που προκαλεί σύγχυση και ιδιαίτερα με την απουσία σημείων στίξης.

Greek Book Contest {#Starterliste21}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora