ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ

155 18 9
                                    

Σήμερα το απόγευμα δέχτηκα το τηλεφώνημα που περίμενα τόσες μέρες. Ο άνθρωπος πίσω από την γραμμή μου έδωσε το πράσινο φως που ανυπομονούσα να πάρω!

Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι το έπαθλο που θα είναι στο τραπέζι του διαγωνισμού Starterliste 2022 θα είναι το ΕΝΤΥΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ! Ο νικητής θα μπορέσει να πιάσει στα χέρια του το έργο του που με τόσο κόπο έγραψε και κατάφερε να νικήσει! Επίσης, ο νικητής θα λάβει και σελιδοδείκτη της ιστορίας του μαζί και με τον νικητήριο έπαινο!

Ο διαγωνισμός του χρόνου θα δέχεται ολοκληρωμένες ιστορίες γραμμένες φυσικά στα ελληνικά. Ωστόσο, η συμμετοχή θα χρεωθεί 3-5€ ώστε να καλυφθούν τα έξοδα της διεξαγωγής του διαγωνισμού. Οι λεπτομέρειες θα δημοσιευθούν μαζί με τον διαγωνισμό 2022. (Αν οι συμμετοχές πάνε καλά θα έρθουν και χρηματικά έπαθλα και πολλά άλλα ακόμα που δεν μπορώ ακόμα να αποκαλύψω!). Οι συμμετοχές θα σημειώνονται και μόλις είναι να ξεκινήσει ο διαγωνισμός θα αρχίσουν οι καταθέσεις χρημάτων.

Ανυπομονώ να δώσω στον φετινό νικητή τον έπαινο του και στον επόμενο το βιβλίο του!

Οι συμμετοχές για το 2022 θα ανοίξουν μόλις αυτός λήξει ώστε να μαζευτείτε όσοι θέλετε να πάρετε μέρος για το μεγάλο αυτό βραβείο! Θα σας δοθεί η δυνατότητα να διαλέξετε την ιστορία σας και να έχετε μπόλικο χρόνο να τελειώσετε την μη ολοκληρωμένη που ίσως να θέλετε να στείλετε!

Greek Book Contest {#Starterliste21}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora