Herseyin Başladığı An (-1-)

662 37 13
                                    

Merhaba ben Eylül. 18 yaşındayım. Lise sona gidiyorum. Cok güzel olmasada güzel bir kızım. Simsiyah düz saclarim ve ela gözlerim var . Zayıf ve uzunum.

Bugun yine her zamanki gibi okula gitmek icin zorla olsada kalktim. Ustumu giydim az cok makyajimi yaptim ve cantami kaptigim gibi asagiya indim. Bizimkiler oh kahvaltiya oturmuslar . Beni cagirmak akillarina bile gelmemis.

"Tesekkur ederim beni cagirdiginiz icin ." dedim imali bir sesle. Hepsi birden bana donduler. Hepsi derken Meltem ve İlknur. Meltem ve ben ilkokuldan beri tanışıyoruz. Ilknursa aramıza sonradan katıldı. Ailem olmadigi icin 4 sene once ayri eve çıkmak zorunda kaldık. Üçümüzün birbirimizden sakladigi sey yoktur cok iyi anlasiriz.

"Ya kızım deme öyle. Biz seni uyandırmaya kıyamadıgımız icin kaldirmadik." dedi Meltem. "Tabi tabi" dedim bende gulerek . Biliyordum cunku kiyamadiklari icin kaldirmadiklarini. Bende masaya oturdum bir kac sey atistirdiktan sonra "Hadi kizlar gec kalacagiz sizin yüzünüzden" dedim.

"Biz bilmiyoruz sanki senin neden okula gitmek istedigini . Yoksaaaaaaa ....." dedi Ilknur.Tam lafini bitirmeden kestim sözünü "Ya ilknur yok öyle bir sey ."

Biz Ilknur'la boyle atısırken Meltem "Hadi hadi yolda devam edersiniz atismaniza " diyerek bizi kapıya surukledi. Aynende dedigi gibi oldu yolda giderkende atismaya devam ettik.Benim Miraç'tan hoslandigimi söyluyordu.Yaniiiiiii dogruda soyluyordu ama ben daha kabullenemiyordum. Kendime bile itiraf edemezken onun oyle demesini istemiyordum acikcasi. Meltem beni bildiginden pek fazla bu konuda konusmuyordu. Daha cok kendisinden bahsediyordu. Sevdigi cocuktan, Kaan'dan.

Evimiz okulumuza yakin oldugu icin yuruyerek gidip geliyorduk.Bu benim daha cok isime geliyordu. Hem yurumeyi seviyorum hemde formda kalmis oluyordum. Boyle Ilknurla atisa atisa okula geldigimizin bile farkinda olmamistim. Okula geldigimi nerden mi anladim? Karsimda onu gordum. Kizlarda egleniyordu. Oyle bir gulusu vardi ki. . . Bu benim canimi dahada cok acitiyordu . Benim ondan hoslandigimdan habersiz baska kizlarla gülüp egleniyordu. Ben boyle düsuncelerle onu izlemeye dalmisken Meltem ile Ilknurda bana koseden kıkırdayıp bakıyorlardı. Bunu farketmemle onların yanina gitmem bir oldu. "Allah allah neden gülüşüyorsunuz? "
Bilsemde bilmemezlikten geldim. "Birde sen ondan hoslanmiyordun değil mi ?" diyerek gülmeye devam etti."Evet hoş-lan-mı-yo-rum" diyerek trip atarak yurumeye basladim. O da arkamdan kosmaya basladi "Ya tamam kizim ya kizma saka yapiyorum. Alınma hemen" diyerek agziyla burnuyla hareketler yapmaya basladi. Bende yufka yurekliyim tabi hemen affettim. Ucumuz birlikte şakalaşarak okula yürümeye basladik. sınıfa girdiğimizde sadece bir kac kisi gelmisti ve bu gelenlerin arasında Kaan'da vardı. Tabi bizde Kaan'ı görünce Meltem'e sinsi sinsi bakışlar atmaya basladık. İkimizde Kaan ile Meltem'in birbirlerinden hoslandığını biliyorduk. Ama anlamsız bir sekilde bir araya gelemiyorlardı. Ki ikisininde birbirlerini sevdiklerinden haberleri vardı.

Ücumuzde yerlerimize oturduk. Yani meltemle ben cam kenarinda en arka sıraya ilknur da önümüze oturmustu. Haftanın ilk günü ve ilk dersi ne yazıkki coğrafyaydı. Hoca da birsey anlatsa bari. Cagrafyayi sevmezdim birde hoca kötü olunca iyice sogudum daha dogrusu soğuduk. Ilk iki dersi atlattıktan sonra "Kızlar ben tuvalete gidiyorum geliyormusunuz?" dedim . Normalde Meltem geliride bu sefer gelesi yokmus. Bende kafa sallayıp sınıftan cıktım.Merdivenlerden inerken birden başım dönmeye basladi. Kendimi ayakta tutamiyordum . Dengemi kaybettim tam yere düsüyordum ki kendimi birinin kollarinda hissettim. Kafamı cevirip baktigimda az daha dilimi yutacaktım.

Sadece SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin