Goz kapaklarim daha fazla direnemedi ve uykuya daldim .
Sabah kalktığımda iyiydim. Kendime gelmek icin yüzümü yıkadım. Dün erken yattığım icin bugunde haliyle erken kalkmıştım. Ustumu giymeden asagiya indim. Tam da tahmin ettigim kalkmamıslardı. Yukarı tekrar onların yanına ciktim. Ikiside mışıl mışıl uyuyordu.Acaba suyla mı uyandırsam ? Yok yok been kıyamam onlara. Uykucular sizi . Kıyabilsem neler yapardım size ama dua edin kıyamıyorum. Indim guzel bir kahvati hazırladım .Cayi koydum. Yumurta hasladim. Kahvaltiliklari falan koydum. Hersey hazırdı simdi sırada kızları kaldırmak vardı. Merdivenlerden cikarken ellerimi birbirine vurmaya basladim .
"Koğuuuş kalk. Kizlaar hadi uyanin. Bakin kahvalti hazirladim size." Ama ben kime diyorum. Beni takmiyorlar bile. Girdim ilknurun odasina "Canım kalkacak mısın kalkmayı düsunuyormusun?""Haayir hiçte bile düşünmüyorum" diyerek agzini gozunu yumusturmaya basladi.
Yanagina bir tane öpucuk kondurdum ama nafile . Iyi sen bilirsin sen kaşındın. Mutfaga gidip bir bardak su aldım. Tekar dikildim basina . "Ilknurcum kalkiyor musun ?"
" Ya tamam 5 dakika daha""Sen kasindin" deyip doktum suyu kafasına. Allahım o nasil kalkış. Ben karsininda boyle kahkahalarla gulerken o bana mavis gozlerini acmis dik dik bakiyordu. Ben de iki elimi havaya kaldirarak
"Tamam teslim oluyorum " dedim ve o da bana dogru kosmaya basladi ben dururmuyum bende kosmaya basladim kosarkende bagiriyordum. " Senin bu halini gordukten sonra teslim meslim olmam ben hı"
"Sen teslim olma yakalicam ben seni"
"Ya ama sen istedin o kadar guzel konustum optum yok uyanmadin. Bende son care olarak bunu yaptim. Ama bak ise yaramis cin gibisin masallah. " diyip guluyordum tabi bu arada da kacmayi ihmal etmiyordum. Biz evde boyle kovalamaca oynarken Meltem de uyanmis tepeden bizi izliyor . "Ben her gun sizi cekmek zorundamiyim"
Bende hemen yakinmaya basladim. "Ama uyanmadi ben ne yapiyim ?"
Tabi meltem yeni uyanmisti nerden bilsin. "Naptin ki ?" diye sormasiyla benim ilknura bakmam bir olduu. Durur mu " Napsin geldi yuzume bir kova suyu bosaltti"
"Yalan. Kulliyen yalan. Bir kova mi alt tarafi bir bardak." Deyip gulmeye basladim.
"He bir bardak uyudayken dok bakalim o sana bir kovami geliyor bir bardak mi?"
"Tamm kizim ya ozur dilerim. Sende uyansaydin " deyip korka korka ilknur yaklasmaya basladim. Birden boynuna sarildim o da beni affetmek durumunda kaldi tabiki . Sarilirkende sunu demeyi unutmadi "Bunu unutmayacagim canim haberin olsun."
"Unut unut bu benim daha hayrima bence"
deyip gulerek boynundan ayrildim."Hadi kizlar hazirlanin gelin sizi bekliyorum asagida kahvalti hazir . "
Bu arada bende yukari cikip bende hazirlandim . Asagiya inip caylari doldurdum. Yukari dogru "Ben yemeye basliyorum " diye bagirdim ve cayimi yudumlamaya basladim. 5 dakika sonra onlarda geldiler . "Ben size sabah kalkip kahvalti hazirlim siz uyanmayin."
"Oh kahvaltida cok guzel olmus ellerine saglik ." Dedi Meltem. Ilknur da giciklik yapacak ya "Hı guzel olmamis. Domatesler desen yamuk yumuk . Yumurta pismemis."
"Ilknur hanim begenmiyorsunuz ama lop lop yiyorsunuz."
"Ac kalmamak icin mecbur yiyorum. Napalim katlancaz artik "
" Peki oyle olsun yarinda sen hazirlarsin artik."
Meltem bizim konusmalarimiza pek girmiyordu. Nomalda olsa cok konusurdu hatta bizi bile gecerdide bu aralar alkinda
baska biri vardi. Kim acaba ? "Eee meltem sen ne dusunuyorsun kara kara ? Hic konusmuyorsun. Bak bana dun ne oldu ama hala ayaktayim . Sırf ona inat"Ne kadar disardan oyle gorunsede herseyi icmide yasiyordum. Hala dünün bir buruklugu vardi.
Buyuk bir oh gecirerek sofradan kalktim. Hep birlikte sofrayi topladik ve cok sukur evden cikabildik. Herkesde bir burukluk vardi ilknur ayri bir alem meltem ayri bir alem bende ayri bir alem hic konusmuyorduk. Okulun kapisindan iceriye girdik ve her zaman ki gibi onu gördüm. Hic yuzune bile bakmadan yanindan gecip gittim. Kizlarda onumde tabi. Arkamdan bir ses duydum
"İnsan bir tesekkur eder" Icimden gecirdim bütün erkekler öküz olmak zorunda mı ?
"Ne icin tesekkur edecekmisim? " Bu arada bana dogru yaklasiyordu. Kizlarda coktan kantine gitmislerdi bile sorarim ben size.
"Seni revire kadar tasidigim icin olabilir mesela. "
"O zaman seninde benden özür dilemen gerekir."
"Kim? Ben mi ? Senin gibi bücürden neden ozur dileyecekmisim"
"Neden özür dileyecegini anlamadiysan dilemen bile gerek yok. Bu inceligi yapip senin gelip benden özür dilemen gerkiyordu."
"Birincisi ben kimseden özür dilemem. Ikincisi özur dilesem bile bu kisi asla senin gibi bücür bir kız olamaz."
"Suçlu olsan bile mi ?"
"Suçlu olsam bile. "
"Bütün öküzler beni mi bulmak zorudaydı"
deyip arkamı dondum. Tam gidecekken kolumu tuttu "Kimse bana öküz diyemez! ""Ben dedim ama ." Diyip sinsi bir gülüş atarak kantine ilerledim. Bilin bakalım kızlar ne yapıyor. Tabikide camdan bizi izliyorlardı. Hararetli hararetli bana ardi ardina sorular sıraladılar. Bende bastan sonra herseyi anlattim.
"Iyi demissin kiz aferin sana" dedi Meltem.
"Vay be senden beklemezdim" diyende ilknurdu.
"Oyle oldu iste . Sonra ne diyecegini beklemeden sizin yaniniza ciktim."
"Iyi yapmissin . Ego tavan mubarek. Indirmek lazim." Deyip kahkahayi patlatti ilknur.
"Hadi birazdan ders baslayacak sinifa cikalim" diyende meltemdi. Ilknurla biz onu onaylayip masadan kaltik. Kalkmamla korkmam bir oldu Mirac karsi masadan bana tip tip kaslari catik bir sekilde bakiyordu. Sanki benim ezeli düsmanimmis gibi.
*Insallah begenirsiniiiz.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sevdim
ChickLitSadece bir inatlaşmayla başladı onların ki. Ama iş inatlaşmadan çıktı ve en sonunda hislerine yenik düşüp birbirlerine aşık oldular. Ikisi ailesi tarafından bir tarafları yaralı olsada zamanla ya hepsi çözülecek yada daha beter bir hal alacak. Onlar...