Kafamı cevirip baktigimda az daha dilimi yutacaktım.
Karşımdaydı ve bana bakıyordu. Yüzünde alay ifadesi vardı. Şaşkınlıkla " S-sen" diyebildim sadece. O da anlamsızca yüzüme bakmaya devam ettı ve "Evet ben ne olmus? Sanki bilerek düştünü anlamadıgımı mı sandın?" dedi. Ne diyordu bu kendini ne sanıyordu. Kucagindan kalkmaya çalısarak "Sen kendini ne sanıyorsun? Hem ben mi sana dedim tut diye . Bıraksaydın yere düş....."
Uyamdığımda okulun revirindeydim basımda bir hemsire Meltem ve Ilknur vardi . Uyandigimda hemen sormaya basladilar " Canım iyi misin ? Cok korkuttun bizi" güclukle cevap verdim" Iyiyim iyiyim birseyim yok da beni buraya kim getirdi ." Ben bunu sordugum anda yuzlerine bi sırıtma yerlestirdiler . Meltem gulerek ve heyecanla cevap verdi. "Seninki getirmis. Mirac." O an hatirladim onun kucagina dustugumu , bana dediklerini. Ve basimdan bir kez daha kaynar sular dokuldu . Ben bu dusuncelere dalarken hemsire "Tansiyonunuz düsmüs. Birseyiniz yok . Kendinizi iyi hissesiyorsaniz cikabilirsiniz. " dedi . Bende zaten dunden bekliyordum. Hastane gibi kokuyordu burasi . Hastane kokusunu hic sevmezdim. Oyuzden bir an once kizlarin yardimiyla kantine gittik. Kizlar bana tost meyve suyu falan almislar. Iyi ki onlar yanimdalar.
Ben de daha fazla bir sey olmasin diye tostumu yemeye baslamistim . Ama bir taraftanda da saskinligimi gizlemeye calisiyordum. Bizim kizlar bana hic bir sey sormamislardi . Normalde olsa bin bir turlu soru siralarlardi diye düsunurken korktugum basima geldi "Eee tostunu yedin. Bize bir korku yasattin simdi detaylariyla seni dinliyoruz ." Dedi meltem . Hay ben aklima . Aklimda dusundugum sey bile basima geliyor."Tamm kizlar beni ilk defa sasirtmistiniz ama bekleeigim oldu ve sorguya basladiniz bastan anlatiyorum " dedim ellerimi birbirine vurarak. Bizimkilerde bos durur mu hadi anlaminda ellerini salladilar. Bende mecbur basladim bir bir anlatmaya.
"Simdi ben tuvalete gitmek icin merdivenlerden iniyordum.Birden basim donmeye basladi dengemi kaybettim ve ne yaziikki Miracin kollarina dustum. Yani düşmüşüm. On....." tam devam ediyordum ki ilknur lafimi kesti" Niye yazik kizim ne guzel iste sevdigin cocugun kollarina dusmussun o da seni revite kadar tasimis. Ay ne kadar romantik" ya ya ne demessin ne kadar romantik. "He kızım he romantik . Sen oyle san ben yuzumu dondugumde onu gordugume nasil sasirdim neredeyse dilimi yutacaktim ve o bana ne derse begenirsiniz?"
"Ne dedi" diyerek ikiside saskinca yüzüme bakiyorlardi.
"Kucagima bilerek düstügünü anlamadigimimi sandin " dememle Ilknurun agzindan küfür cikmasi bir oldu "Vay oro... cocu...." Meltem de benden daha sasirmisti sanki "Nasil olur kizim ya kendini cok yuksek görüyor herhalde. Ee sen ne dedin ?"
"Ne diceem sen kendini ne saniyorsun dedim tam devam edecektim ki gerisini hatirlamiyorum bayilmisim herhalde."
"Vay ibne ye bak sen biz onu eniste diye kendimize hazirlayalim o sana ne desin"
"Eee siz simdi anlatin nasil getirmis beni o mu getirmis kesin birakmistir orda hem dersler ne oldu."
"Sen bosver dersleri . Hocalarin haberi var senden. Izinliyiz o yuzden. Diger meseleye de gelince o getirmis seni tasimis revire kadar birden merdivenlerde kucagima yigildi deyip gitmis"
"Demek oyle allahtan orda patavatsiz konusmamis. Demekki neymis Mirac benim icin dogru kisi degilmis . Anlastik mi " dedim gulerek . Ama tabikide yapma bir gülumsemeyle. Onlarda anlamis olacak ki daha fazla uzerime gelmediler .
"Kizlar ben cok yorgunum yoruldum . Halsiz düstüm galiba. Eve gideyim ben. Yatar uyurum. Dinlenmis olurum."
"Tmm gidelim hep birlikte o zaman seni bu halde eve yalniz gondrmeyiz ." Ne kadar ısrar etsemde ikna edemedim . Hep birlikte hocalardan izin alarak eve gittik. Ben direk odama ciktim. Bugunun sokunu hala üzerimden atamamistim. Ama atmak zorundaydim. Mirac gibi g*tu kalkmis biri icin degmezdi. Onu unutmaliydim . Bu dusunceler arasinda goz kapaklarimi zor tutuyordum. Uzerimi degistirip kendimi hemen yataga attim. Goz kapaklarim daha fazla direnemedi ve uykuya daldim .
Eveeeeeet ilk hikayemin ikinci bolumu heyecandan pek fazla uzatamiyorum . Ama bir daha bolumler daha uzun olcak. Ve ins begenilecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sevdim
ChickLitSadece bir inatlaşmayla başladı onların ki. Ama iş inatlaşmadan çıktı ve en sonunda hislerine yenik düşüp birbirlerine aşık oldular. Ikisi ailesi tarafından bir tarafları yaralı olsada zamanla ya hepsi çözülecek yada daha beter bir hal alacak. Onlar...