بکهیون:هی یولی(:
چانیول:هی بکی چخبر؟
بکهیون:خبر دست اول منو تو امشب قراره بریم بیرون.
چانیول:امشب؟چخبره؟
بکهیون:سیرک اژدهای سرخ بالاخره افتتاح میشه فردا هم تولدته پس منو یولی قراره با هم بریم بیرون...
چانیول:دوست دارم اما...
یکم قیافشو ناراحت نشون داد که باعث شد لوشه های پسر کوچیکتر بیفته پایین،بک خودشو به لاکر کنارش تکیه داد..
بکهیون:بیا دیگه یولی؟):☠💀☠💀☠💀☠💀☠
چانیول:میشه بپرسم کجا تشریف میبرین؟
بکهیون:میتونی..
چانیول:کجا داری میری؟
بکهیون:گفتم میتونی اما نگفتم جواب میدم.
چانیول:انقدر دیوونم نکن بک!!کدوم گوری داری میری با این قیافه!!
بکهیون:فکر نمیکنم به تو ربطی داشته باشه؟!
چانیول:اتفاقا بهم ربط داره من برادر بزرگترتم و پدرت تورو به من سپرده!!
بکهیون:برادر ناتنی اقای محترم در ضمن شما خیلی وقته توی اینکار شکست خوردی......
بکهیون:و یک چیز دیگه...
لبخند مسخره امیزی زد:برادرا همو نمی بوسن!!☠💀☠💀☠💀☠💀☠
سلام به همگی👋
من نانا هستم و اینی که میبینین قراره بوک جدیدم باشه(:
خب بچه ها این داستان واقعا متفاوته اما همونطور که گفتم توی بیو اصلی بوک از یک فیلم الهام گرفته شده.
هر چند داستانش کپی نیست به عنوان یک نویسنده از تخیلم استفاده کردم اما بهم زیادی الهام داده پس وظیفه دونستم که اطلاع بدم.
اینطوری به راحتی میتونین قبل از پابلیش شدنش برید ببینید. اینم بگم از الان این داستان با اون داستان تفاوت های زیدی داره یکیشم عاشقانه بودنشه..
و از اونجا که این اولین داستانی که تصمیم گرفتم با دو ورژن کاپل بنویسم خیلی ذوق دارم واقعا🤩
و واقعا جز جیمین و بکهیون فکر نمیکردم کس دیگه ایی مناسب این نقش باشه..
و از اونجا که عاشق هردوتا کاپل هستم تصمیم گرفتم از هردوتا بنویسم.
و در اخر روز اپ مشخص نیست نه این ورژن نه اونیکی چون هردو رو قراره همزمان اپ کنم اما میتونین با سیو کردنش، هر وقت پابلیش کردم متوجه بشین...
خودمم نمیفهمن چرا دارم مینویسم 😑
اما واقعا افکارم طوری شده که وادارم میکنه قلم دست بگیرم و ثبتش کنم☹
از اونجا که آدم دل نازکی هستم خیلی از پایان غم انگیز بیزارم اما دوسش هم دارم به شخصه یکی از داستان های مورد علاقم خلسه نوشته سیلور بانی (#fan)
ببینیم چی میشه دیگه🤭
دوستون دارم❤🖤
YOU ARE READING
Baekhyun's Body🕯📜😈
Horror🩸completed 💀Couple:chanbaek ver 🩸Write by: nana.pink🐷 💀Gener: horror,romance, 🩸school life,sad end, smut 🔞 👿short story 🖤started:21 July (2022) 💔finished:18 September (2022) ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ یک سال میتونه برای هر کسی متفاوت باشه. برای من که ز...