Kamu gatal - gatal - gatal, bukankah kau sdh berpunya Ah Ah Ah jangan jangan jangan~
Blaze berjoget di atas meja sambil buat tiktok di biliknya... Dia menari sampai nk terlondeh Kain pelikat yang dia pakai... Lagu gatal yang di mainkan kuat Sampai bunyi ayam kok kok kejut zuhur pun x dgr...
Gempa dan yang lain di ruang tamu terganggu dgn bunyi bising dari blaze... Solar yang sedang buat live di IG terpaksa mengend kan sebab followers nya ramai minta dia menari Lagu gatal Janna Nick...
Solar: Sedara kau tu normal x?
Ice: Pengaruh tiktok biasa lah...
Thorn: Mslhnya aq tinjau dia tgh joget atas meja tau...
Hali: Roboh meja nanti... Dh lah berat... Nk tido pun x senang lh dia ni!!!
Hali mendengus lalu berpeluk tubuh.... Gempa memandang saudara dia yang terganggu dengan bunyi bising dari tingkat atas pun naik ke bilik blaze... Dia naik dan masuk bilik blaze yang masih lg bergelek di atas meja....
Gempa: Blaze!!!! Turun lh!!!
Blaze: Hah?!!! Apa?!!!!
Blaze yang masih di atas meja x dgr ape yang di katakan gempa malah masih sambung menari lagi... Gempa bengang. Dia pergi ambik fon blaze lalu tutup Lagu blaze... Blaze yang sedang menari memandang gempa x puas hati...
Blaze: Ape yang kau dengki sangat ni???
Gempa: Bising kau tahu x? Kacau org lain... Nk tgk TV pun x senang lh...
Blaze turun dari atas meja dan berdiri di depan gempa....
Blaze: Baru bape minit je aq bising.....
Gempa: Baru bape minit kau cakap? Eh dari tgh mlm semalam tau kau memekak....
Blaze: nanananananana.....
Blaze membuat muka mendengar gempa membebel ke arah dia... Blaze mengambil sebijik mochi lalu di sumbat ke dlm mulut gempa lalu mengigit nya separuh....
Jeda
Gempa senyap dgn muka merah memandang ke arah blaze...
Blaze: Kan Elok begini senyap... X byk bunyi... Okay lh aq turun dulu... Babai... Muah...
Blaze pun turun ke bwh..
End
Gempa-chan chaoi
YOU ARE READING
oneshot!!!! Gempa x All!!!!
FanfictionCerita pendek or oneshot semua shipper gempa termasuk fusion di boboiboy the movie 2 dan boboiboy galaxy the movie... Just for fun {Under 500 words] #Just for fun #Yaoi #Oneshot story #cerpen #request story #more and more to 18++ #can be sweet ca...