SINI KAU!!!!!!
Gempa berlari anak mengejar taufan dan thorn yg menyimbah telur tepung atas katil miliknya....
Thorn: AHHHHHHHHH KAK PONTIII!!!!!
Gempa: APA KAU KATA?!!!
Taufan: GAHAHHAHAHAHAHAH BONGOK THORN...
Thorn dan taufan lari hingga ke dapur lalu mengambil papan pemotong Sorang satu untuk mengelak gempa membaling pisau ke arah mereka... Gempa memandang geram ke arah mereka Sambil memegang sebiji anak patung milik solar ...
Thorn: Hah ii baling ah baling ii....
Gempa membaling anak patung tersebut namun tidak mengena pun mane ii dari mereka berdua.... Tetapi terkena pada mug kegemarannya yang berada di belakang thorn dan taufan....
T,T: Ark.....
Diam.....semua yg ade di dapur termasuk cicak terdiam seribu bahasa.... Thorn dan taufan memandang ke arah gempa dan mug yg pecah itu silih berganti....
Taufan: Gempa....
Gempa: Ha ha ha...x pe slh aq sendiri.... Ha ha ha
Gempa berlalu naik ke bilik nya.... Glacier yang berselisih dengan gempa yang di endahkan tanpa di tegur..... Glacier pergi ke dapur untuk melihat ape yg jadi....
Glacier: Mat....ape telah kejadian ini?
Taufan: Kitaorang kacau gempa then lari....
Thorn: Lpstu kitaorang lari....
Taufan: Gempa mrh.... Dia ambik patung solar....
Thorn: Dia baling lps-
Glacier: Blh x Sorang je explain.... Pening aq nk dgr dua ii cakap.... Lps dia baling ape jadi?
Taufan: Kena mug dia.... Pecah....
Glacier: Haih....stupid pipol ah krg....
Glacier pergi meninggalkan taufan dan thorn.... Dia pergi ke bilik gempa dan melihat gempa yg baru je tukar cadar katiilnya..... Dia mask lalu menarik tgn gempa....
Gempa: Eh glacier.... Nk pergi mane? Kerja aq x hbs lagi lah....
Glacier: Ikut je jgn byk bunyi....
Sampai di luar rumah, glacier menyarungkan helmet di kepala gempa dan menyarungkan di kepala nya pula....
Glacier: Naik....
Gempa: Nk pergi mane?
Glacier: Naik je lh.... Byk bunyi lak.....
Gempa mengeluh lalu naik ke atas motor.... Glacier yg mmg dh berada di atas motor terus memandu ke suatu kedai... 5 minit kemudian, mereka Sampai di depan kedai mug....
Gempa: Buat apa sini?
Glacier: Mug kau pecah kan? So jom custom yg baru aq belanja....
Gempa: Betul?!! Sure?! X menyesal? Mahal tu...
Glacier: Yes.... Cabut helmet tu....
Gempa: YESSS THANK YOH CIER~
Gempa turun dari motor glacier dan mencampak helmetnya lalu berlari anak masuk ke dlm kedai mug itu.... Glacier yg masih di atas motor hanya tersenyum lalu turun dan mengikut gempa masih ke dlm....
Glacier: Cute....
End
Gempa-chan chaoi
YOU ARE READING
oneshot!!!! Gempa x All!!!!
FanfictionCerita pendek or oneshot semua shipper gempa termasuk fusion di boboiboy the movie 2 dan boboiboy galaxy the movie... Just for fun {Under 500 words] #Just for fun #Yaoi #Oneshot story #cerpen #request story #more and more to 18++ #can be sweet ca...