Taufan : Gempa!!!!! Oooo Gempa!!!!
Gempa yang sedang melibat kain di ruang tamu mengrolling kan matanya lalu bangun dh pergi ke bilik taufan.... Gempa menendang pintu bilik tersebut lalu masuk ke dalam.
Gempa : Kau nk ape??
Taufan : Amboiii garangnya makwe aq ni.... Jgn lah mrh ii Nnti x Comel...
Gempa : Hell yaaa... Sejak bila aq jadi makwe kau?!
Taufan : Sejak....lahir???
Taufan mengekek sambil mengelak daripada terkena buku yang dibaling oleh gempa....
Gempa : Eh kau...blh Cpt x? Kau nk ape panggil ii aq tadi??
Taufan : Teman aq gem...
Gempa : Teman ape??
Taufan : Teman aq mandi....gosok ii Badan aq... Cuci ii aq....
Taufan mengenyit matanya ke arah gempa... Gempa Cpt ii menolehkan pandangan nya dari taufan...
Gempa : Ap-ape yang kau merepek, merapu, meraban, mengarut ni....
Taufan bangun lalu pergi pun arah gempa... Taufan menarik pinggang gempa lalu mendekatkan Badan gempa kepadanya.. Taufan mencium lalu meniup telinga kanan gempa. Gempa menggeliat geli dan Cuba untuk lari dari taufan.. Namun, taufan Cpt ii menggenggam pinggang gempa supaya dia x lari....
Gempa : L-lepaskan aq...
Taufan : Klu aq x nk? Kau nk buat ape....mmm?
Tanya taufan sebelum perlahan-lahan menurunkan tangannya hingga ke peha gempa... Akibat terkejut gempa...
Gempa: Tumbukan tanah!!!
Gempa menggunakan kuasa dia dan menumbuk taufan ke tepi.... Gempa pun terlepas dari pelukan taufan... Taufan pula terduduk dan terhentak ke atas lantai...
Taufan : Aduh!!
Gempa : Eh sorry taufan...aq aq x sengaja...
Gempa pergi ke arah taufan dan bercangkung di tepi nya...
Taufan : HAHAHAHAHA x pe...slh aq jugak buat kau takut...
Taufan menarik gempa dekatnya sebelum mencium pipi gempa... Taufan pun bangun lalu pergi ke bilik air untuk Mandi, meninggalkan gempa seorang diri di atas lantai. Gempa memegang pipinya sebelum perlahan-lahan bangun keluar dari bilik taufan...
Haiiii!!!! I'm back!!! Sorry guys lama x update... Dh lama Sgt x bukak wattpad.. So skrg saya kembali sambung one shot ni... And btw just nk tanya krg...klu nk Buat oneshot yang a bit spicy..krg onz x??? Cer comment..
Gempa-chan chaoi...
YOU ARE READING
oneshot!!!! Gempa x All!!!!
FanfictionCerita pendek or oneshot semua shipper gempa termasuk fusion di boboiboy the movie 2 dan boboiboy galaxy the movie... Just for fun {Under 500 words] #Just for fun #Yaoi #Oneshot story #cerpen #request story #more and more to 18++ #can be sweet ca...