Hyunjin gözlerini araladı.
Üzerinde hala uyumaya devam eden ufaklığı görünce gülümsedi.
Gözlerini ondan hiç ayırmadan yüzünün her karesini incelemeye başladı.Felix izlediğinden bir haber tatlı uykusuna devam ediyordu.
Hyunjin Felix'e baktıkça yüzündeki yorgunluğu görüyordu.
Göz altları neredeyse en mor halini almıştı. İyice kilo veriyordu. Kemiklerini sayması mümkündü. Beyaz olan teni yavaş yavaş ceset rengini almaya başlamıştı. Üşüyordu. Elleri neredeyse donacak kadar üşüyordu. Kolay kolay titremeleri oluyordu. Gözlerini sabit tutması mümkün olamıyordu. Bir yere odaklandıkça kayan gözlerini yerinde tutmaya çalışıyordu. Çok zor uyuduğundan Hyunjin yanından bir saniye bile ayrılmıyordu. Kusmaktan boğazı tahriş olmuştu. Hyunjin düzelteceğine inandığı bu sorunun Felix'i iyice sarmasına lanet edip durdu.
Felix yerini hafifçe değiştirerek Hyunjin'in yanında doğru yuvarlandı.
Hyunjin düşeceğini sandığı Felix'i hızlıca tuttu.
"Yaramaz."
Hyunjin hafifçe güldüren bu manzarayı toparladı.
Felix'i yuvarlandığı yatağın kenarından kucaklayıp duvar kenarına aldı.
Sırtını duvarla birleştiren Felix ellerini kafasının altına yerleştirdi.
Minik uykusuna yavaşça devam ediyordu.Hyunjin Felix'in dudaklarından başlayarak çillerine doğru gözlerini gezdirdi.
Felix minicik bir yutkunmayla kafasını oynattı.
Hyunjin ellerini Felix'in yanaklarına yerleştirdi. Felix uyanana kadar onu uyandırmak istemiyordu. Yemek yiyemediğinden zaten yeterince yorgundu.
Felix yanağında hissettiği ellerle kafasının altına yerleştirdiği ellerini karşısındakinin boynuna yerleştirip kendini ona doğru çekti.
Yüzlerinin dip dibe durduğunu gören Hyunjin gözlerini hafifçe büyüttü.
Felix uyanık gibi değildi ama her zaman ki şirinliğini konuşturuyordu.
Hyunjin kollarını Felix'in beline sardı. Felix'in gövdesiyle kendi gövdesini bir hale getirdi.
Felix karşısındakinin yüzüne minik öpücükler kondurmaya başladı. Elleriyle boynunu okşuyordu.
"Seni çok seviyorum Felix.."
Hyunjin kısık sesle Felix'in öpücükleri arasında konuştu.
Felix sırıtmaya başlamıştı.
"Uyanıksın demek."
Hyunjin Felix'in sırıtan dudağının kenarına küçük bir öpücük bıraktı.
Felix cevap vermeden Hyunjin'in boynundaki parmaklarını hareket ettirmeye devam ediyordu.
Felix gözlerini açmıyordu. Hala uyuyor gibiydi. Sırıttığı dudakları hafifçe düşüyordu. Tekrardan uykuya dönüyordu.
Hyunjin karşısında gördüğü manzaraya daha fazla dayanamadan küçük öpücüğünü Felix'e bahşetti.
Felix'in gözünden süzülen bir damla yaş Hyunjin'in yanağına geldi.
Hyunjin nolduğunu anlamaz şekilde Felix'in akan göz yaşına baktı.
Göz yaşları devam ediyordu.
İki gözünden aynı anda binlerce yaş.
Akıyordu.
Durmadan.
Akıyor.
Hyunjin Felix'in yüzünü hızlıca kendi göğsüne yasladı ve Felix'in saçlarını okşamaya başladı.
Akıyor.
"Lütfen ağlama Felix lütfen.."
Hyunjin Felix'in saçlarını okşamaya devam etti.
Akıyor.
Nefesleri hızlı.
Akıyor.
"Bebeğim."
Hyunjin Felix'in saçlarını öptü.
Akıyor.
"Derin derin nefes al."
Akıyor.
Hyunjin ne yapacağını bilmez halde kollarının arasında olana baktı.
Akıyor.
"Derin derin nefes al Felix."
Akıyor.
Hyunjin Felix'in kafasını kaldırdı.
Gözleri kızarmaya başlayan ufaklığın nefes aldıkça akciğerleri titriyordu.
"FELİX?"
Hyunjin telaşla oturur pozisyona geçti.
Kendisiyle birlikte Felix'i de oturttu.
"Nefesini."
Akıyor.
"Derin."
Akıyor.
"Al."
Akıyor.
Nefes almaya çalışan Felix gözlerini kapattı.
Elleriyle boyun tarafını tutarak nefes almaya çalışmaya devam etti.
"Felix bana bak."
Hyunjin Felix'i hafifçe salladı.
Gözlerini açan Felix Hyunjin'e bayılacak gibi bakıyordu. Yüz ifadesi kafası yerinde gibi gözükmüyordu.
Felix nefes alamamaya başladı.
"H-H-H-Hyy...-"
Hyunjine seslenmeye çalışan Felix'in boğazı düğümleniyordu.
Hyunjin Felix'e doğru yaklaştı.
"N------NNNNNEFFF------SSS......."
Felix Hyunjin'in tişörtünü avuçları arasına almış, sıkıyordu.
Hyunjin Felix'in olduğu duruma daha fazla dayanamayıp suni teneffüs yapmaya koyuldu.
Kaşları çatılan Felix kendine yardım olarak gelen nefes ile birlikte yumruk olan ellerini açmaya başladı.
Akıyor.
--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anorexia, hyunlix
Short Story"Üstümü artık kendim giyinsem olur mu..?" "Neden?" "Vücudumun görünüşünü sevmiyorum da." [angst] bu hikayede intihar eğilimi, tetikleyici ögeler ve psikolojik unsurlar bulunmaktadır.