Unutma!

21 4 0
                                    

"İnsanlar seni her zaman ezmeye devam edecekler. Hatta bu konuda o kadar profesyonel insanlarla tanışacaksın ki, seni ezmeye çalıştıkları her an için şunu düşüneceksin, 'İşte şimdi acıttı...'
Elinde kendini göstermek için fırsat olmayacak. Çevrendeki kimse seni görmeyecek, farkında bile olmayacaklar. Yeteneklerinin, zekanın farkında olmayacaklar. Başkalarını rol modeli gösterecekler, sen dururken. Ve sen onlara kibar, nazik bir arkadaşmış gibi rol yapmaya devam edeceksin.
Yapma.
Biliyorum, özgüvenin olsa dahi insanlara bunu gösteremiyorsun. Çok haklısın, ben de öyleyim. Çünkü bu o kadar acıtıyor ki, insanlar tarafından fark edilmemek ve kendini gösterememek berbat ötesi bir şey. Yaşayan her kim ise bilsin ki onu anlıyorum. Bunun tek çözümü var, kendini göstermek için öne atılabilmek. O an içinden şunu de, 'Şu anda yapamazsam bir daha hiçbir zaman yapamam, ya şimdi ya hiç.'
İnan ki işe yarıyor. İşe başladığın anda gücün geliyor, bir bakmışsın döktürmüşsün. Sonra herkes şaşkınlıkla sana bakıyor, utanarak teşekkür ediyorsun.
:) O anki rahatlama çok güzel bir his, tatmalısın.
Çünkü bu tür şeyler deneyime bağlıdır; sesin mi kötü, söyle. Çünkü söyledikçe güzelleşir. Doğuştan güzel ses yoktur, güzel ses tonu vardır ve insanlar onu kullanarak geliştirirler. Beyin gibi.
Çizimlerin çok mu berbat, çizmeye devam et ve yeni şeyler öğren. Ne kadar çok yaparsan o kadar sağlamlaşırsın.
Yazın çok mu kötü, kalemin mi bozuk? Eğer ortada bozuk olan bir şey varsa ancak tamir edebilecek kişi ya sensindir ya da bir öğret'men. :)
Unutma ki eğer onlar senden daha iyi olsalardı, başkalarını göstermek yerine kendileri öne atılırlardı. Neden, çünkü özgüvenleri ve inançları var. Yapamaz diye bir şey yok, yapabilir ve yapar diye bir şey var. Sadece seçim işi."

hayat tavsiyeleri | #arşiv (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin