Večera s mojím budúcim manželom🍝

541 10 0
                                    

Prišla som do kuchyni sa ostatnými kde už bola mamina Dylan a ocino sedeli a rozprávali sa no ako si ma všimli tak stíchli.
M/o: ahoj Madi
Ja: Ahojte
M/m: Ako si sa vyspala zlatíčko?
Ja: Celkom v pohode
Dy: ségra pripravená si na svojho drahého?
Ja: Dylan drž pec
M/o: nechadajte sa
M/m: Madi choď sa pripravovať o hodinu sú tu
Ja: D-dobre mami idem
Odišla som do svojej izby kde som pripravovala

U Paytona....

S otcom sme ešte niečo riešili , keď sme prišli na náš hotel tak nás už mama hnala sa chystať lebo o hodinu ideme k mojej budúcej žene hrozne som zvedavý ako bude vyzerať dúfam že bude pekná ako tá ktorú som stretol v bare no uvidíme. Obliekol som sa už sme boli všetci nachystaný bolo 15 minút a my sme už vyrážali s hotela priamo ku mojej budúcej ženy.

Paytonov otec sa volá Chris Mooromier a matka Joane Mooromier. Paytonov otec(Chri)
Paytonová mama(Jo)

U MŇA.....

Už som bola nachystaná

Moje šaty na dnes, vyžehlila som si moje dlhé hnedé vlasy a následne očesala make up som si iba trocha zvýraznila a dala som si lesk na peri no v tom som počula ako mi niekto klope n dvere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Moje šaty na dnes, vyžehlila som si moje dlhé hnedé vlasy a následne očesala make up som si iba trocha zvýraznila a dala som si lesk na peri no v tom som počula ako mi niekto klope n dvere....
"Klop,Klop,klop"
Ja: Áno?
??: To som ja Dylan máš už ist dole už sú tu
Ja: Aha idem
Dy: Dobre

Otvorila som dvere a pomalím krokom som schádzala schodmi dolú do jedálne kde už všetci sedeli prezrela som si každého no pohľad my ostal iba na ňom áno na ňom bol tam ten chlap čo v bare bol snáď krajší ako v tedy bare bol tak neuveriteľne sexy a neodolateľný že sa mi asi začína páčiť ale prdeli nepáči sa mi však ho a ani nepoznám.....

M/o: Takže Maddie toto sú Mooromierovi a toto je tvôj budúci manžel Payton Jay Mooromier
Ja: Teší ma som Maddie Madss Cassanova
Payton(pay)
Pay: aj mňa teší , moje meno už poznáš

Zdvihol mi ruku a pobozkal mi ju bol tak sladký.

Omggg čo to meleeem !!!! Zabite maa prosimmm

M/O: Tak poďte si sadnúť a navečerat sa
Najedli sme sa a potom sme sa presunuli do obývačky kde všetci sedeli(mama sedela pri paytonovej mame) môj otec sedel pri Chrisovi a Dylan tiež pri nich a ja som musela sedieť pri Paytonovi lebo nikde nebolo voľné miesto..... moja mama sa rozprávala s Payovou myslím sa volá Joane zoznámili ma s nou je to dobrá žena no zatiaľ ju moc nepoznám takže neviem zo všetkými som sa zoznámila....

Chri: A Maddie vieš že už zajtra o 11 letišti s nami do LA?
Ja: Č-čo ja letím s vami do LA v-však si mam zobrať i-iba vášho syna
Chri: Maddi ale musíš s ním aj bývať a áno sťahuješ sa s nami do LA
Ja: O-oci naozaj j-ja sa stah-stahujem
M/o: Áno srdiečko
M/m: Budeme chodievať ťa pozerať vždy nemaj strach a uvidíme sa na vašej svadbe
Payton sa namna stále pozeral a hrýzol si do spodnej pery mňa to tak vzrušovalo bol tak sexy....no stále som nemohla uveriť že odchádzam s môjho rodného mesta Talianska do LA....

Pov's Payton

Sedel som pri Madds keď jej oznámil môj otec že sa stahuje k nám do LA bola viac než prekvapená bola rozrušená no aj tak bola neskutočne sexy takto som si predstavoval svoju budúcu ženu tak sexy ako je ona je na zjedenie je tak sexy že keby ru niesu naši rodičia tak by som ju hneď bez váhania ohol no sú tu naši rodičia stavím sa že to dievča mala chalanov ako napratích... je to asi najkrajšie dievča ktoré som kedy videl a mal.... ale nesmiem sa zamilovať ale pri nej je to tak ťažké no mafia je život som s nou iba kvôli mafii. Zahryzol som si do spodnej peri bola tak sexy pozrela sa na mňa a iba sa jemne usmiala bože ja sa s nej asi roztopím.....

Pov's me

Po hodinke rozprávania sa rozhodli Mooromirovi ísť domov...

Chri: Madds nezabudni o 10:20 tu už bude Payton dobre buď zbalená zbal si iba to čo najviac potrebuješ veci ty už zaobstara Payton dobre?
Ja: Jasné pán Mooromier
P/o: A samozrejme máte sami vilu pri Holiwoode
Pay: Hlavne nech nečakám
Ja: Bo- skočil mi do reči otec
M/o: Jasné nebudeš čakať Payton
Iba sa usmial ten idiot!!!!! Myslím Paytonaaa

Na druhý deň o 8:10

𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎Where stories live. Discover now