Narodeninová oslava 🎂🥂

610 12 0
                                    

Keď som sa pripravila, to znamená že som už aj na maľovaná upravené vlasy mám. Moje šaty na niakú udalosť neviem na akú celkom sa bojím čo zas rodičia a brat vymysleli no uvidíme, práve je 18:05. A mňe už Dylan klopal na dvere.

Dy: Maddi pohni si už musíme tam byť zachviľu ešte cesta bude trocha dlkšia tak poď

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dy: Maddi pohni si už musíme tam byť zachviľu ešte cesta bude trocha dlkšia tak poď....
Ja: Už Dylan počkaj zoberiem si ešte tú zavesenú kabelku čiernu

Zobrala som si s poličky malú čiernu guess kabelku, dala som si do kabelky všetko potrebné čiže čo sa týka telefónu a kľúče od domu tiež lesk na peri.

Ja: OK môžme ísť
Dy: Konečne

Išli sme až k Dylanovi k autu samozrejme že si zobral čierný range rover.

Ja: Prečo toto veď ich tam máš snáď milión!?
Dy: Ježiš trdlo toto je moje naj auto tak nasadaj lebo nestihneme tvoje prekvapenie....
Ja: OK už ideme

Nastúpili sme do jeho auta a Dylan hneď vyrazil cesta bola pomerne krátka kedže Dylan išiel snáď 200 keď sme prišli pred niaký luxusný bar.

Dy: No ségra vystupuj a poď sem dám ty šatku na oči a odveziem ťa na jedno miesto
Ja: Okey ale zabijem ťa keď kvôli tebe spadnem
Dy: Neboj segra kľud
Ja: Dobre dobre

Dylan mi dal na oči niakú čiernu šatku a viedol ma do vnútra nič som nevidela kedže som mala na hlave šatku no momente som o niečo zakopla no Dylan ma stihol zachytiť.

Ja: Dilino davaj pozor kedy tam budeme
Dy: Uz sme tu pomali sa otoč a dám ty dole šatku
Ja: Jasné

Pomali som sa otočila a Dylan mi dával dole tu čiernu šatku z hlavy a pomali sa zaplo svetlo a všetci vyskočili s spoza rohu, videla som tam človeka o ktorom som si myslela že sa mu qsi sníva bola tam Charli áno Charli dobre počujete bola tam Charli a naša celá rodina.

Všetci: Veľa štastia milá Maddie veľa štastia aby sa ty v živote veľa darilo aby si si našla lasku svojho života prajeme ty len veľa úspechov.
Ja: Ďakujem vám veľmi pekne mám vás všetkých neskitočne rada
Popodávali my plno krásnych darčekov no ako posledný na rade boli moji rodičia.
M/o: Tak dcerenka naša drahá dnes sú ty jrásnych 20 rokov a pre to sme sa ty rozhodli s maminou podarovať prsteň ktorý sa dedí od mojej babičky Anny De Cassanovej všetko najlepšie srdičko.
Jw: O-oci m-mami je to nádherný prsteň
Obajala som ich samozrejme oni mňa tiež a tiež som sa rozprávala s Charli zistila som že tu bude pár dní.
Ja: Ďakujem vám za darčeky za tie prekrásne darčeky a za to že ste oslávili moje 20te narodeniny somnou neskutočne moc vás mám rada.

𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎Where stories live. Discover now