Vysvetlenie❤

292 3 0
                                    

▪︎▪︎▪︎

Malej Zoe je krsná Charli, s Addison sa nebavíme vraj sa odsťahovala s jej priatelom niekde na Slovensko. A ani sa my od vtedy neozvala. Nevadí čo už asi ju už nezajímam.
S našimi rodičmi sme stále v kontakte chodievajú nás pozerať skoro vždy. A my s Paytonom sme stále do seba neskutočne zamilovaný nevieme bez seba žiť. Snáď nám tá láska takto vydrží navždy.😩❤

Preskočíme o 5 rokov neskôr....

Ja mám práve 25 rokov a Payton má 27 rokov a malá Zoe má 5 rokov o 3 mesiace bude mať 6 rokov omg ono to tak rýchlo uteká. Stále sa s Paytonom milujeme. A máme nového psa Árona.

Ma rok a pol presne pred rokom mi ho Payton kúpil k narodeninám bol to krásny darček lebo dobermana som si vždy priala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma rok a pol presne pred rokom mi ho Payton kúpil k narodeninám bol to krásny darček lebo dobermana som si vždy priala. Bol to môj sen. A môj muž my ho splnil aké úžasné. Payton sa stále venuje mafii ale už nie až tak ako predtým predsa máme dieťa. A je to nebezpečná práca.

Späť k príbehu....

Je ráno a my sa chystáme zo Zoe do škôlky.

Zoe: Mami?
Ja: Áno zlatíčko?
Zoe: Maminka kde je ocinko?
Ja: Zlatíčko je v pracovni hneď príde dobre?
Zoe: Dobje
Pss Malá Zoe ešte nevie dobre rozprávať...
Zo Zoe sme sa naraňajkovali a hneď s Paytonom sme ju zobrali do škôlky. Samozrejme do škôlky som išla ja a Payton má čakal v aute.
Prišli sme zo Zoe do škôlky....
A hneď na chodbe sme sa stretli s jej učiteľkou.
Uciteľka/uč.
Uč: No dobre že idete pani Mooromier potrebujem sa s vami vážne porozprávať...
Ja: alee? A o čom slečna Jansons
Ja: Zoe zlatko choď sa prezuť a choď sa hrať ahoj zlatíčko
Zoe som pobozkala na líčko a ona mi to srdečne vrátila.
Zoe: Ahoj mami ľúbim ťa
Ja: Aj ja teb slniečko ❤
Zoe odišla do triedy.
Ja: Tak o čom ste sa chcela rozprávať slečna Jansons?
Uč: No o tom žee
Ja: Žee čo?
Uč: Že vaša dcéra bije spolužiačky a je nevychovaná!!
Ja: Čo ste to povedala!!!
Uč: Že je nevychovaná!!
Zobrala som sa a dala som jej na nos chuderke rozbila som jej nos.... a ešte som ju aj kopla do brucha....
Ja: Moja dcéra je vychovaný slušne to vy ste bez detí lebo ste škaredá ako monštrum fuj na vás a moju dcéru nebudete vy taká obyčajná učiteľka urážať.
Práve prišiel Payton za mnou ale si myslím že sledoval situáciu...
Pay: Zlatko kde si tak dlho ?
Ja: Ale nič miláčik len som si tu niečo so slečnou Jansons vybavila... môžme ísť
Prekročila so ju a chytila som Paytona za ruku a išli sme smer auto. Keď sme tam prišli.
Pay: Ty si ju zbila?
Ja: Áno...
Pay: To je moje dievčaaa
Ja: Áno dovolovala si na našu Zoe
Pay: No to keby som tam tak asi zomrie ta učiteľka...
Ja: hahah zničili by sme ju 😏😏🤣🤣
Pay: Áno...

Prišli sme naspäť domov....

𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎Where stories live. Discover now