Volám sa Maddie Madds Cassanová, žijem si svôj mafiánsky život. Bývame v Taliansku,môj otec je bossom Talianskej mafie a moja matka je tiež mafiánka no ona sa ešte tiež venuje móde čiže je módna návrhárka má svoje kolekcie oblečenia atď. Môj otec vlastní zopár firiem a hotelov tiež barov, je veľmi spoľahlivý a srdečný a milujúci človek za svoju rodinu by dal aj život, Matka to isté ako otec je milá, srdečná, spoľahlivá tolerujúca a chápava. Otec tolerujúci až tak nieje raz ho niekto sklame nikdy mu neodpustí. Skôr môj otec sa mu pomstí buď smrťou alebo ho bude týrať, nuž je mafián a toto je mafia. Mám o 2 roky staršieho brata Dylana Dylan má 21 rokov je to tiež mafián ako vravím celá rodina sme mafiáni, Dylan je tým najlepším bratom na svete moc ho zbožňujem s mojím bratom mám ten najúžasnejší surodenecký vzťah moc ho ľúbim a je môj obľúbený a ja jeho tiež.
Niečo o mňe.
Mám 19 rokov, práve som dokončila školu a teraz sa naplno venujem mafii som v mafii celkom dobrá otec mi vždy hovorí že ochvíľu budem lepšia ako on a to je najväčší mafián tu v Taliansku. Mám jednu najlepšiu kamarátku Charli D'amelio ale ona býva v Las Angeles stretla som sa snou keď sme mali jednu misiu v LA a hneď som si ju obľúbila vždy si volávame píšeme hrozne by som ju už zas chcela vedieť plánujem ísť do lA za ňou no uvidíme. Som single každý chalan ktorého som mala bol somnou iba pre dve veci bohatstvo a sláva pri mňe a mojej rodine mal všetko no ja som na to prišla a hneď som sa sním rozišla. Od vtedy vzťah ani moc nechcem. O dva týždne budem mat 20 rokov.
Toto som ja🤍
Toto je môj brat Dylan Cassan
Je mafián , má 21 rokov je single.Toto je moja najlepšia kamarátka Charli D'amelio má 19 rokov, býva v Las Angeles je single.
Moja matka Scarlett Cassanová je módna návrhárka má svoje kolekcie oblečenia, je tiež mafianka ako otec ale viac sa venuje móde. Je to tá najlepšia matka na svete, lovujem ju. Má 40 rokov.
Toto je môj otec Frank Cassan je to boss mafiánov Talianský Boss vlastní niekoľko firiem barov a hotelov je vynikajúci starostlivý milujúci otec moc ho ľúbime. Je to ten najlepší ocko pod slnkom má 42 rokov.
Ostatných spoznáte v povs 🤍
I love youu peopleee⚘
YOU ARE READING
𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎
RomanceDievča menom Maddie Madds Cassanová sa narodila do rodiny mocných a nebezpečných mafiánov, no keď dovŕši vek 18 rokov bude sa musieť vydať za nijakého mafiána ktorého jej vyberie jej otec Frank.