Je ráno 9:05 p.m. a ja práve vstávam z postele no Payton už pri mňe nebol na stolíku som našla lístoček ktorý písal Pay.
Na tom lístku bolo napísané...
Zlatko prepáč že som odišiel bez rozlúčenia ale mám veľa práce okolo mafie a tak, tak som ťa nechal spať láska milujem ťa vrátim sa večer pá pá a uži si dník kartu ty nechávam tu
Tvôj Paytonik ❤
Iba som sa na to usmiala a moje kroky smerovali do kúpeľne kde som sa osprchovala a urobila moju rannú hygienu čiže umyla zuby očesala som sa a išla som sa jemno namaľovať keď som už bola hotová tak som sa išla naraňajkovať.
Urobila som si toast so šunkou a syrom a k tomu kávu. Keď som sa najedla tak mi volala tatérka že o hodinu tam mám byť Pay mi nechal aj bankomatovú kartu lebo som ju mala hneď pri lístočku. Zobrala som si moju kabelku a všetký potrebné veci.
(mobil,kľúče, peňaženku, a voňavku)Môj dnešný outfit keďže je leto a dnes má byť cca 35°C
Zobrala som svoje auto
Išla som do garáže a vybrala som si toto auto , vstúpila som do auta a naštartovala som ho a vyrazila sok von z garáže a išla som podľa navigácie na tetovanie.
Po 20 minútach som tam bola vôbec to nebolo ďaleko.
Tatérka sa volá Ellis(El)
El: Dobrý deň slečna Maddie Mooromier
Ja: Dobrý deň prajem
El: Takže dnes vám budem tetovať to na čom sme sa dohodli však?
Ja: Áno
El: Tak dobre poďteZložila som si svoje veci na sedačku a odkrila som si miesto kde budem mat to tetovanie a začala ma tetovat. Po 3 hodinách som to už mala hotové.
Moje prvé tetovanie
Moje druhé tetovanie.
A rozhodla som sa ešte pre tretie.
A to vyzerá taktoKeď som už mala hotové tak som zaplatila s išla som preč.
Moja cesta hneď smerovala na jedlo lebo som už bola totálne hladná.
Po jedle som si nakúpila plno krásnych vecí.
O 5 hodín neskôr...
Práve sedím v aute cestou domov no zrazu mi niekto volá.
Hovor
Ja: Áno?
??: Slečna Mooromier?
Ja: Áno čo sa deje?
??: Váš manžel bol prevezený do nemocnice bol postrelený je vo vážnom stave práve ho operujú nevieme či to prežije je nám to veľmi ľúto...
Ja: Čoo nieee a v akej nemocnici je Payton?
Po pri tom som plakala ako malé decko
??: adresa
Ja: Hneď tam budemHovor zrušený
V ten moment som na nič iné nemyslela iba na Paytona na neho iba nech to zvládne lebo bez neho život si neviem predstaviť. Neprežila by som bez neho som na neho naviazaná nedala by som to.
Cesta netrvala dlho a už som bola pred nemocnicou rýchlo som vystúpila s auta a zamkla som auto a išla do vnútra.
Pred sálou kde Paytona operovali.
V tom momente sa mi zastavil čas a na nič iné som nemyslela iba na neho nech to zvládne no v tom momente vyšiel doktor.
YOU ARE READING
𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎
RomanceDievča menom Maddie Madds Cassanová sa narodila do rodiny mocných a nebezpečných mafiánov, no keď dovŕši vek 18 rokov bude sa musieť vydať za nijakého mafiána ktorého jej vyberie jej otec Frank.