Je ráno 10:13 p.m. a ja sa jemno prebúdzam s postele s bolesťou hlavy a hrozne my bolo na vracanie a, videla som že Pay ešte spí tak som ho nechcela budiť chcela som ho ešte nechať spať no ja som rýchlo utekala na záchod a vracala som....
No po chvíli čo vracám na vécku ma niečo chytí za vlasy a drží mi ich aby som si ich neovracala po chvíľi mi bolo už lepšie tak som sa postavila a umyla som si ústa so studenou vodou.
Pay: Čo sa deje zlato?
Ja: Asi vyróza nijaká
Pay: Aha dobre teda poď si ľahnúť miláčik donesiem ty nijaké tabletky aby ty nebolo zle??
Ja: Zlato nemusíš už my je lepšie naozaj idem sa dať do kopy dobre??
Pay: Tak dobre Maddie?
Ja: Áno?
Pay: Mala si tento mesiac menštruáciu?
Ja: Nie Pay nemala prečo taká otázka??
Pay: Uhh nemôžeš byť náhodou somnou tehotná??
Ja: Č-Čo tehotná veď beriem antikoncepciu tak tehotná byť nemôžem predsa
Pay: Zlato Aniky(antikoncepcia) nezaberajú na 100% je tam možnosť otehotnenia
Ja: Pay odkiaľ vieš všetký tieto veci?!
Pay: Niekedy kedysi som bol gynekológ len som sa stal pórom mafiánom noo
Ja: Uh zaujímavé ?
Pay: Tak zlatko máš doma tehotenský test??
Ja: Pay a tebe nevadí žeby som bola tehotná s tebou?
Pay:Nie ty trdlo moje
Ja: Dobre mám ju v tažke, v kúpeľni nad poličkou je tá tažka podáš mi to prosím?Pay išiel pre tú tažku a podal mi ten tehotenský test a ja hneď som si ho išla urobiť po 15 minútach som videla výsledok....
Som
Nenisom
Som??
Srandujem nebudem vás naťahovať test bol pozitívny 🤭🥰🥰🥰 bola som trochu nervózna.
Pay: Tak čo?
Ja: Tehotná som Zlato budeš tatino
Pay: Yesss budem otec milujem ťa Maddie milujem taaa
Ja: Aj ja teba zlatko
Pay: Vieš si predstaviť mňa ako otca? A teba ako mamu? A budeme spolu vychovávať naše dieťa?
Ja: Viem budeš ten najúžasnejší otec pod slnkom láska 🥰😍😍
Pay: A ty budeš zas tá najúžasnejšia mama pod slnkom zlatko 🥰😍😍🥰Pobozkala som Paytona a on mňa tiež obímali sme sa tam tak asi ďalších 10 minút.
Ja: Pay zajtra mám ísť ku gynekológovi?
Pay: Čo nie ku gynekológovi ale ku gynekologičke
Ja: Nieje to jedno kam pôjdem?
Pay: Nie
Ja: Tak dobre teda
Pay: Objednám tá k mojej známej je súkromná gynekologička bude ťa mať pod dohľadom celých 9 mesiacov až do pôrodu.
Ja: Tak dobre Pay
Pay: A stačí keď pôjdeš keď ty ona dá nijaký termín dobre miláčik?
Ja: DobreO týždeň neskôr........
BINABASA MO ANG
𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎
RomanceDievča menom Maddie Madds Cassanová sa narodila do rodiny mocných a nebezpečných mafiánov, no keď dovŕši vek 18 rokov bude sa musieť vydať za nijakého mafiána ktorého jej vyberie jej otec Frank.