🤫🤫Nová známosť? 🤫🤫

528 11 0
                                    

Rýchle som sa obliekla do niečoho pohodlnejšieho, hneď na to som otvorila okno na izbe a pozrela som sa dole že ako vysoko je to okno no zistila som že to není až také vysoké tak som pomaličky vychádzala von cez to okno a pozrela som sa či tam nikto není nikto tam nebol a ja som pomali išla cez to okno von keď som už vyšla cez to okno von tak vonku, ako naschvál stála Gyzzel s Amandou a niečo preberali no ja som sa snažila niako bokom utiecť... ale podarilo sa mi to.... utiekla som no a teraz kam!!? Tu v Amerike to vôbec nepoznám utekala som cez takú veľkú palmu a zakopla som o niaký kameň...
Ja: Auuu kurňik vyjebaný kameň
Chytila som si koleno

"Sssst auuu"

No aj tak som sa niako postavila a utekala ďalej do neznáma....

U Paytona....

Po raňajkách som išiel za Maddy pozrieť ju čo robí no ako som vstúpil do našej spoločnej izby tak tam nikto nebol bola prázdna izba ale všimol som si že bolo dokorán otvorené okno kričal som po celom dome na Maddy no ona nikde bojím sa o ňu viem že som jej ublížil ale ja za to nemôžem, a veľmi ma to mrzí, a chcem to napraviť, bojím sa že sa jej niečo stalo alebo že ju niekto uniesol hneď som volal mojím chlapom aby sem hneď prišli a oni do pol hodiny tu všetci boli išiel som za nimi von.
???: Dobrý deň pán Mooromier
Ja: Vytajte takže dnes máte na misiu nájsť moju ženu ktorá pred hodinou zmizla je vám to jasné !! Ak ju nenájdete tak ste mrtví rozumiete?!!!! A ja pôjdem s vami takže ideme.
Všetci: Jasné pane

Odišli sme hľadať Maddy.

Pov's Maddy....
Utekám po uliciach kade tade no nikde nič až na raz ma zastaví také hnedovlasé nižšie dievča mala kratšie vlasy a bola chudá....

??: Stratila si sa??
Ja: Ou ahoj hej hej stratila som sa, kde sa nachádzam momentálne?
??: Ou som Avani Gregg teší ma , a si v Hollywoode
Ja: Aha ja som Maddie Mads Cassanová aj mňa teší
Avani (Ava)
Ava: odkiaľ si?
Ja: S Talianska konkrétne s Milána
Ava: A čo robíš tu Maddie?
Ja: Noo vieš utekám pred veľmi zlom človekom a teraz nemám kde byť : (
Ava: Maddie kľudne poď kumňe ja bývam kúsok odtiaľto u mňa môžeš ostať koľko len chceš dobre?
Ja: Ale Avani nerob si starosti ja môžem prespať aj na ulici : (
Ava: Čo nie na ulici nedostaneš pôjdeš somnou dobre?
Ja: D-dobre teda tak idem
Ava: No poď

Odišla som s Avani k ním domov bolo to naozaj tu kúsok od tiaľto no fakt som nevedela kde sa nachádzam ani nič podobné som tu úplne stratená ale že úplne.....

Keď sme prišli k Avani...........

𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎Where stories live. Discover now