Ako každé ráno som sa prebúdzala s Payom ale tento raz to bolo trošička inšie ako predtým som sa prebúdzala s miernymi bolesťami bruška no teraz mi nebolo nič ale akonáhle som sa odokrila ma asi trafilo.
Rozospale som zakričala....
Ja: Payyy ja idem rodiť odtiekla mi plodová vodaa!!!
Pay: Čo kde tečie voda v kuchyni? Však som ju včera zastavil ako môže tiecť 😫😴
Ja: Nie ty jelito!!! Mňe odtiekla plodová voda!!
Pay vystrelil s posteli a letel ku mňe a hneď mi hladil brucho....
Pay: Láska poď ešte sa poď rýchlo osprchovať a obleč sa a ja ty veci do nemocnice nachystám a cestou do nemocnice ty kúpim jedlo...V ten moment ma strašne pichlo v bruchu a od tej chvíle som mala silné kontrakcie....
Ja: Auuu Pay to bolí auuuu
Pay: Zlato máš asi kontrakciePss: Najlepšie mať muža gynekológa vie všetko : )
Ja: Auuuu
O 4 hodiny neskôr......
Už som ležala na pôrodnej sále a Pay bol celý ten čas somnou práve mi drží ruku a ja sa snažím tlačiť.
Doktorka(Do)
Do: Pani Mooromier zatlačte silnejšie
Zatlačila som silnejšie
Do: Ooou už vidím hlavičku už to bude vonkuPorodila som krásnu dcérku volá sa Zoe má 54cm a 3340g čas môjho pôrodu je 2:00a.m.
Takto sme boli s Paytonom v tej pôrodej sáli spolu.
Do: Gratulujem vám k dcérke je prekrásna
My: ĎakujemePayton ma pobozkal na čelo a ja jeho na pery malú Zoe mi zobrali na nijaké vyšetrena a mňe robili tiež ešte nijaké vyšetrenia.
O mesiac neskôr.....
Takto vyzerá malá Zoe po mesiaci. Práve ju kojím a Pay mi hladká nohy Pay a malá Zoe sú ľudia na ktorých mi záleží najviac milujem ich.
Pay: Laskaaa
Ja: Áno?
Pay: Milujem ťa
Ja: Ja teba tiež macko ❤
Pay: Som najšťastnejší muž na svete lebo mám najlepšiu ženu a najkrajšiu dcéru vy ste ľudia ktorých milujem najviac na celom svete❤
Ja: Pay aww si zlatý tak to cítim aj ja Pay ja chcem s tebou zostarnúť.
Pay: To aj zostarneš lebo si moja do kým budem žiť
Ja: Hahah dobre macko môj
Dala som Payovi pusu na pusu a on má objal a hladkal ma na chrbte mne hneď nabehli zimomriavky na telo ten chlap ma tak dokáže rozžhaviť omggg ahhh....
Pay: Maddy ja to tak milujem keď si zo mňa tak hotová vieš to?
Ja: Uhmmm viem zlato
Pay: Uhhh koľko sme to spolu nerobili ?
Ja: Neviem nepočítam si to ale dosť dlho a už mi chýbaš chcela by som ťa znovu cítiť
Pay: Niet problém chceš ma ja ťa chcem takže vieš čo?
Ja: Pay nie malá ešte nezaspinkala
Pay: Ahh Maddy ale j-j
Ja: Nie pay dnes nie prepáč zajtra ty to vynahradím dobre?
Pay: Uhm ale ja ťa chcem
Ja: Tak Pay ale malá je ešte hore...
Pay: Však keď zaspí nie?!!
Ja: keď zaspí budem unavená ja zajtra ty to vynahradím dobre Pay??
Pay: Uhm tak dobreO ďalší deň neskôr.....
YOU ARE READING
𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎
RomanceDievča menom Maddie Madds Cassanová sa narodila do rodiny mocných a nebezpečných mafiánov, no keď dovŕši vek 18 rokov bude sa musieť vydať za nijakého mafiána ktorého jej vyberie jej otec Frank.