♡ Objasnenie ♡

357 5 0
                                    

(Len info o našej rodine)

▪︎ S mojou rodinou som v kontakte ale od kedy som sa odsťahovala sem s Payom som snimi čo raz menej ale píšeme si aj volávame tiež k ním chodievame na víkendy ako Payovím.

▪︎ Adison sa odsťahovala aj s jej novým manželom Brycom do Francúzka s Adi si píšeme aj spolu volávame nie tak často ale sme v kontakte.

▪︎ Charli sa som v kontakte tiež od kedy bývame vo Washingtone tak som si nou menej ale nevadí som s nou chodievame spolu von. Vždy keď sa podarí.

▪︎ Tu vo Washingtone zatiaľ nepoznám nikoho iba Payových kamošov Jadena,Josha,Jacksona. Sú to veľmi dobrý chalani je s nimi veľká sranda. Aké aj tak mi tu chýba nijaké dievča som tu sama so štyrmi chlapcami nieje to zlé ale ani najlepšie.

▪︎ S Payovími rodičmi sme v kontakte chodievame k ním na víkendy.

Späť k príbehu.....

Išli sme sa spolu okúpať po ukúpani a spravenej našej večernej rutiny sme si spolu aj s Payom lahly do postele. Bolo presne 22:32 a.m.

Pay: Zlatko čo budeš zajtra robiť?
Ja: Uh chcela by som ísť na nové dve tetovania prečo?
Pay: Len tak aby si tu nebola sama lebo ja budem celý deň mimo mesta takže pre to sa pýtam či ťa nechodím k Charli do LA
Ja: Nie zlatko v pohode idem na dve tetovania a potom si pôjdem kúpiť niečo pekné na seba 🥰 ju?
Pay: Okey už sa teším keď tie tetovania budeš mať určite budeš krásna ako teraz 🥰😻
Ja: Jaj ty muž môj milujem ťa najviac na svete lav uuuu 😻❤
Pay: lav uuu bby milujem ťa 🥰❤
ľahla som si na Paya a pobozkala som ho a on spolupracoval. Awww 😫🥺❤❤

Ja: Láska idem už spinkať juu 🥺❤
Pay: Dobre miláčik ❤❤

Zobrala som mobil a zapojila som ho do nabíjačky a vrátila som sa naspäť  do postele. Otočila som sa na Paya a vyložila som si na neho nohy.

Pay: awww
Ja: Hmmm

Cmuk cmuk cmuk dali sme si na dobrú noc pusninkuuu🥺❤❤

Ja: Dobrú noc Láska 🥺❤
Pay: Dobrú noc Miláčik 🥺❤

Zaspali sme.

Ráno ma o 10:30 budil budík.... 

Pokračovanie nabudúce.....🌻❤

𝒩𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ𝓃𝒶́ 𝒹ℴ 𝓇ℴ𝒹𝒾𝓃𝓎 𝓂𝒶𝒻𝒾𝒶́𝓃ℴ𝓋 ♕︎Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang