Była godzina dwunasta pięćdziesiąt dziewięć, słońce świeciło swoimi promieniami słonecznymi. Nie padał deszcz, nie było też mocnego wiatru. W studiu telewizyjnym o nazwie „ZNN" panował tłum zwierząt, co chwilę jakieś osoby przechodziły w te i nazad.
Parę sekund później, powstała cisza i skupienie. Kamerzysta, którym był koala, zaczął transmisję na żywo. Miał kamerę skierowaną w stronę biurka koloru mięty, przy którym siedziała samica, która była irbisem śnieżnym. Ubrana była w fioletowym ubiorze, na piersi miała przypięta złotą przypinkę, która wyglądała, jak kwiat.
– Dzień dobry, jestem Casey Harris, a teraz pora na fakty w „ZNN". – rozpoczęła przekazywanie informacji na żywo. – We wczorajszy wieczór doszło do dramatycznego wydarzenia w Canal District, podczas którego został ranny jeden z funkcjonariuszy „ZPD”. Okazało się, że od dawna funkcjonowała tam korporacja, która porywała mieszkańców Zootopii, a następnie poddawała brutalnym eksperymentom. — zaczęła swoją przemowę. — Zmutowane zwierzęta zamknięto w klatkach i przetransportowano je do najbezpieczniejszego ośrodka, gdzie niedługo podjęte będą działania mające na celu przywrócenie zwierząt do normalności. Za całym zamieszaniem stała niejaka doktor Swinton, którą znaleziono martwą w opuszczonym psychiatryku. Odpowiedzialny za napaść na dwóch uczniów na boisku szkolnym w wcześniejszej nocy był odpowiedzialny Kennedy Kravits, uczeń tej samej szkoły. Do dziś nie wiadomo, jaki był jego motyw. Stan poszkodowanego policjanta jest w pełni stabilny, na kontynuowanie zawodu będzie musiał poczekać półtora miesiąca, aktualnie odpoczywa w jednym ze szpitali w mieście. — kontynuowała. — Siostra słynnej Judy Hopps, z którą będzie rozmowa dziś wieczorem, jest w trakcie przenoszenia się wraz ze swoją przyjaciółką do nowej szkoły. Dobra, skończymy w końcu te długie wiadomości, tylko przejdźmy do dzisiejszej pogody. — powiedział zmęczony irbis. — Praktycznie przez cały dzień będzie świeciło wyraźne słońce z chmurami. Natomiast wieczorem będzie silny wiatr i burze, zalecamy więc, byście zostali na noc w domu.
THE END
GŁOWNI BOHATEROWIE:
Judy Hopps
Nick Wilde
Jennifer Hopps
Swinton
Ben
Stuart
Susan
Matt
Bogo
Kravits
Brenda
Lucas
Mary Hills
Pani Starbucks
Pan Wilson
Bóbr
i inni
POMYSŁ
Mati_Legend
OPOWIADANIE
Mati_Legend
OKŁADKA
Mati_Legend
MOTYWACJA
MAŁA POMOC
Dziękuję osobom, którzy dotrwali do końca książki, szczególnie osobom, które musiały czekać ponad rok czasu do momentu, gdy w końcu skończy się ostatnia książka spod moich... palców xD.
Ciężko było odwzorować po tak długim czasie moje dawne „Zootopia: Where Everyone Can Die" pod względem klimatu, ale myślę że nie jest aż tak źle, jak w przypadku niepoprawionej wersji „Zootopia: Próba". Dla przypomnienia: Ta książka jest jakby prequelem nieco wyżej wspomnianego dzieła. Więc, jeśli przeczytaliście tą książkę, to radzę poczytać tamtą książkę, a następnie „Zootopia: Where Anyone Can Survive", które jest kontynuacją drugiej części :)
Jak wspomniałem na początku i u siebie na tablicy, kończę z pisaniem. Więcej informacji znajdziecie, któregoś dnia na tablicy albo napiszę do wiadomości prywatnej chętnych lub po prostu nic nie napiszę xD.
Cóż, jedyne, co trzeba zrobić, to wstawić materiały dodatkowe, które tym razem niestety nie będą artów.
Bez zbędnego przedłużania, trzymajcie się, czołem!
Mati_Legend
CZYTASZ
Zootopia: Dark Moments✔️
FanfictionAkcja dzieje się parę lat po zakończeniu zagadki związanej ze skowyjcami. Posterunkowi Nick Wilde i Judy Hopps biorą niecodzienną sprawę, która polega na tajemniczych zaginięciach zwierząt. KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE! UWAGA! W OPOWIADANIU WYSTĘPU...