Materiały dodatkowe

43 3 0
                                    

Ciekawostki:

1) Wątek z wyskakującym bobrem z busa i jego ucieczką do pizzerii była na faktach, wydarzyło się to w moich rodzinnych stronach. Na faktach również była akcja z głową świni na koszu na śmieci.

2) Chciałem, by Matt był podobny do mnie, miał podobne zainteresowania, ale postanowiłem zrezygnować z tego pomysłu (jego imię w sumie widać z, że podobne).

3) Początkowo chciałem, by ofiarami były tylko i wyłącznie osoby pochodzące ze szkoły, do której chodziła Jennifer. Lecz byłoby to zbyt podobne do japońskiego serialu i znając siebie, zmieniło by się to w typowy slasher.

4) W pierwotnej wersji okładki było ukryte czteroliterowe słowo.

5) Szkołę w czwartym rozdziale opisałem, jak swoje stare gimnazjum.

6) Porywacze mieli być mafią handlującą organami, którzy mieli być złapani przez Nicka i Judy w opuszczonym Kościele, ale to by było przewidywalne i nudne, a ostateczna wersja była nieco inna...

7) Usunięta została scena, w której Matt wysiada z samolotu do Zootopii i jest mega podekscytowany oglądając widok Sawanny Głównej z wysokiego mostu lotniska

8) Zamiast imienia Brenda, które pojawiło się w ósmym rozdziale, miało być imię Helen

9) Burtmustrz Lewin Grzywalski miał być wmieszany w sprawy fundacji, ale to by było wtedy małe deja vu, porównując moją książkę do filmu...

10) W pierwotnej wersji książki miała być impreza u Matta, gdzie byłaby zaproszona cała klasa. To tu morderca porwałby Jennifer i pozabijałby wszystkich

11) Pizzeria „Kevin's Cheese Pizza” nawiązuje do filmu „Kevina samego w domu”, którego bohater uwielbiał pizzę z samym serem xD

12) W rozdziale z listami pacjentów imię i nazwisko Marc Nelson jest nawiązaniem do ogółem mojej pierwszej książki na Wattpadzie: "Noc Kart". To taki hołd w stronę mojej mocno pogmatwanej książki, która zdobyła około 300 wyświetleń.
PS Dobrze, że po dwóch tygodniach usunąłem :)

Arty:

BRAK!!!!

Zootopia: Dark Moments✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz