Öncelikle bu benim ciddi ciddi yazdığım ilk hikaye olacaktır. Hatalarım olursa lütfen söylemekten çekinmeyin. Smut olur mu bilmiyorum hikayenin gidişatına bağlı. İyi okumalar.
—•—•—•—•—•—•—•—•—•—•—
Yazarın ağzından;- Toplara düzgün vursana aptal!!
- Deniyorum!
- Ama hiç demiyormuşsun gibi durmuyor!
- Eğer beğenmiyorsan pas atma o zaman!!
- İyi benim de işime gelir zaten!!Kageyama ve Hinata yine antrenmanda kavga ediyorlardı Sugawara ve Daichi ise bıkınca onları izlemekle meşgullerdi.
Daichi: Yine neden kavga ediyorlar?
Sugawara: Hinata, Kageyama'nın paslarına vuramıyor.
Daichi: Ne? Yoksa Hinata bugün modunda değil mi?
Sugawara: Hayır aslında sadece Kageyama'nın paslarına vuramıyor. Az önce benimle ve Noya ile de smaç antrenmanı yapıyordu ve attığımız her pasa vurdu.
Daichi: Yoksa Kageyama mı pas atamıyor?!
Sugawara: Hayır. Her zamanki gibi.
Daichi: Bu çok garip.
(Bu paragraf amma da saçma oldu he)Sugawara ve Daichi onlar hakkında konuşurken Kageyama ve Hinata çoktan kavgayı sonlandırmış ve ayrı ayrı çalışıyorlardı.
Hinata, Noya ile top karşılama çalışırken. Kageyama ise Tanaka'ya pas kaldırıyordu.
Bu şekilde biraz daha zaman geçti Hinata dinlenmek için yere oturmuştu ki Kageyama ve Sugawara'nın bağırışını duydu.Sugawara-Kageyama: HİNATA DİKKAT ET!!
Hinata daha ne olduğunu anlamadan tam yüzünün ortasına top çarpmıştı.
Kageyama'nın ağzından;
Attığım pas biraz sola eğimli gitmişti ve bu yüzden Tanaka-san topu sola doğru atmıştı. Top Hinata'ya doğru gidiyordu, onu uyarmak için bağırırken Suga-san da aynı anda bağırmıştı ama Hinata topu farkedemedi ve top suratına çarptı. Yerde yatıyordu hemen yanına koştum ve onu biraz dikelttim. Yüzünün ortası kıpkırmızıydı ve biraz da sersemlemişti ve fazla tatlı görünüyor. Hayır!! Ne düşünüyorum ben böyle?!
Herkes etrafa toplanıyordu ki Hinata'nın burnu kanamaya başladı. Shimizu-senpai peçeteleri uzattı ve ben de alıp Hinata'nın burnuna tutmaya başladım. Ama kan durmuyor, bir sürü peçete tamamen kan ile kaplıydı ama burnu kanıyordu Hinata'nın.
Asahi: Hinata'yı revire götürsek iyi olur.
Asahi-san haklıydı.
Kageyama: Onu ben götürürüm.Hinata'yı koltuk altından destekleyerek kaldırdım ve yavaş yavaş revire doğru gitmeye başladık. Arada bir yürürken sendeliyordu. Sanırım kan kaybettiği için.
Revire geldiğimizde hemen içerideki hemşire ne olduğunu sordu. Ben de yüzüne top çarptığını ve burun kanamasının durmadığını söyledim.
Hemşire: Burun kanamasına tampon uygulamaktan başla yapabileceğimiz bir şey yok ama kan kaybettiği için halsiz hissedecektir. Biraz dinlenmeli ve ayrıca ona gidip meyve suyu alabilir misin?
Onaylarcasına kafa salladım ve vişne suyu almaya gittim.
(Yazar vişne suyunu çok seviyo çaktırmayın)Hinata'nın ağzından;
Yüzüme çarpan top ile ne olduğunu şaşırdım, bilincim yerine geldiğinde Kageyama yanımdaydı diğerleri de geldi ama burnumdan sıcak bir şeyin aktığını hissettim. Burnum kanıyordu. Kageyama burnuma peçete tutmaya başladı yüzüme fazla yakın duruyordu ve bu garip hissettiriyor. Asahi-san'ın söylediği şey üzerine Kageyama beni kaldırdı ve revire götürmeye başladı yürürken başım dönüyordu.
Sonunda revire geldik.
Hemşire burnuma tampon yaparken Kageyama da elinde iki vişne suyuyla geri gelmişti. Burnumun kanaması zor da olsa durmuştu. Voleybol sahasına geri dönüyorduk. Ve ben meyve suyumu içiyordum. Hala burnum acıyordu bu yüzden burnuma dokunuyordum sanırım o bunu farketti.
Kageyama: Burnun mu acıyor.
Biraz yüzüme yaklaşmıştı. Zaten kızarık olan yüzüm biraz daha kızarmıştı.
Hinata: Ş-şey iyiyim sadece burnum yanıyor.
Bir süre sessizlik oldu sessizliği bozan Kageyamaydı.
Kageyama: Hinata. Seninle kavga etmeyi hiç sevmiyorum. Bir daha kavga etmeyelim olur mu?
Hafifçe gülümsedim
" Tamam"—•—•—•—•—•—•—•—•—•—•—
Daha ilk bölüm ama bence hiç güzel olmuyor. Lütfen fikirlerinizi yorumlara yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben |~Kagehina~|
FanfictionKageyama Hinata'ya aşık olmuştu. Peki Hinata ile birlikte olabilecek miydi?