Yeni bölümle karşınızdayım beğenmeniz dileğiyle. Keyifli okumalar.
Saat iki olmak üzereydi ve ben hazır bekliyordum. İçim kıpır kıpırdı.
Tobio dan mesaj geldi kapının önüne çıkıcaktım.
"Anne, ben çıkıyorum."
B.H: Çok geçe kalma.
"Tamamdır."
Ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Dışarı çıktıktan kısa bir süre sonra Tobio da yanıma geldi.
" Peki nereye gidiyoruz. "
T: Sen nereye istersen
"He?"
T: Bugün istediğin yerlere gideceğiz. Eğlenme zamanın.
"Oh. Tamam."
T: Eeee nereye gitmek istersin?
"Hmmmm, açıkçası uzun zamandır lunaparka gitmedim. Gidebilir miyiz?"
T: Eğer orayı istiyorsan öyleyse gidiceğiz. Hadi
Elimden tuttu ve yürümeye başladık. Eli elimi tutarken kendi cebine soktu. Sonbahardaydık ama hava serindi ve elini bu şekilde tutmak sıcacık hissettiriyor.
Lunaparka geldiğimizde o kadar da kalabalık değildi bu yüzden rahatça dolaşabiliriz. Bir kaç tane bilet aldık ve hangi oyuncağa binsek diye düşünmeye başladık.
Tobio'nun ağzından
Biletleri aldık ve neye binsek diye düşünüyorduk. Shoyo heyecanla etrafına bakınırlarmış birden durdu ve bana döndü.
S: HADİ BUNA BİNELİM!!!!
Büyük bir heyecanla konuşuyordu. Gösterdiği oyuncağa baktım ters dönen oyuncaklardan biriydi.
"Tamam hadi binelim"
Oyuncağın sırasına girdik. En sonunda sıra bize geldi ve Shoyo iki tane bilet uzattı.
(Hizmetli Dayı= D)
D: Bu oyuncağa 15 yaşından küçük çocuklar binemez.
Ne?? İyi de biz on beşten büyüğüz zaten.
Bir dakika....
Yoksa
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Bu adam Shoyo yu küçük mü sandı.
S: Ne? İyi de biz zaten 15'ten büyüğüz.
D: Evet o büyük (beni gösterdi) ama sen öyle olduğuna emin misin?
Gülmemem lazım gülmemeliyim.
Dayı bana döndü.
D: Abisi misin?
"Hayır okul arkadaşıyım. Hatta o benden daha büyük."
Dayı bize garip garip bakıyordu.
Shoyo yu omzundan dürttüm
"Pişt. Kimliğin yanında mı?"
Shoyo kimliğini çıkarıp adama gösterdi ve en sonunda oyuncağa binebildik. Ben hala gülmemek içi zor duruyordum.
S: Sakın tek bir kelime dahi etme
"Bir şey demedim tamam "
Oyuncağa bindik kemerimiz takıldı ve oyuncak çalıştı.
Açıkçası oyuncak korkutucu değildi ama ters döndüğü zaman düşücekmiş gibi hissettiğimden tırsmıyorum değil. Her şeye rağmen eğlenceliydi.
Shoyo ya baktığım zaman yüzünde korkudan eser yoktu aksine kahkaha atıyordu. Manyak ya
(O oyuncaklara binince ben de Shoyo gibi kahkaha atıyom. Daha geçen hafta lunaparka gittik babam ben bi de yanımızda iki abi tanımıyom abileri bindik işte adamlar bağırıyo korkudan babam diyo sakin olun ben orda kahkaha atıyom manyak gibi.)
Oyuncak sonunda durduğunda ve indiğimizde başım dönüyordu. Shoyo çok eğlenceli olduğunu söyleyip duruyordu. Ama dikkatle bakınca onun da düz yürüyemediğini görmek zor değildi.
Bir kaç tane daha oyuncağa binip biletlerin tamamını harcadıktan sonra alış veriş merkezine gittik yemek yemek için. Hem sohbet ediyor hem de tıkınıyorduk.
Biraz daha avm de dolaştık.
Alış veriş merkezinden çıktığımızda saat altı buçuk civarıydı.
"Oi, Shoyo. Benimle gel!"
Bölümü beğenmeniz dileğiyle. Ve yeni okul yolunuz kutlu olsun umarım bu sene sizin için güzel geçer.
İthaf Alonetrx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben |~Kagehina~|
FanfictionKageyama Hinata'ya aşık olmuştu. Peki Hinata ile birlikte olabilecek miydi?