4. Bölüm

1.4K 67 349
                                    

Kageyama'nın ağzından

Hinata'yla o hoşlantı konuşmasını yapalı nerdeyse 1,5 ay geçmişti.
Her günüm aynıydı tek değişen Hinata'yı olan sevgim gün geçtikçe artıyor ve bunu içimde tutmak daha da zorlaşıyor.

Bir karar verdim ona söyleyeceğim. Benden iğreniceğini düşünmüyorum çünkü en yakın arkadaşlarından biri olan Nekoma'nın pasörü Kenma da gay. Hatta Kuroo-san ile çıkıyorlar. Hinata bunu biliyor. Ondan iğrenmediyse benden de iğrenmez değil mi.
(Yazar Kuroken seviyo.)

Onu parka davet etmiştim ona açılmak için. Onu bekliyordum. Ve en sonunda geldi.

Hinata: Kageyama-kun bekletmedim, değil mi?

"Hayır ben de yeni gelmiştim zaten."

Yalan söyledim. Heyecandan yarım saat önce gelmiştim.

Hinata: Eeee, sen ne söyleyecektin?

Evet geldik asıl konuya bunu ona nasıl söyleyebilirim ki.

"Ş-şey Hinata sana bunu söylemeden önce şunu söylemeliyim, seninle takım arkadaşı olmak çok eğelenceli ve bunun bozulmasını istemiyorum. A-anılacağın ..."

Hinata: Pfft Kageyama-kun ölüyor musun ne diye böyle duygusal konuşuyorsun ki.

"Hinata. Senden hoşlanıyorum. "

Bu söylediğim üzerine donup kaldı.

Hinata: K-kageyama s-sen. Ne?

Şaşkın bir suratla bana bakıyordu başka hiç bir duygu göstermeden. Böyle olacağını biliyordum.

Hinata'nın ağzından

Kageyama beni parka davet etmişti. Söylemesi gereken önemli bir şey varmış. Ne söyleyebileceğini düşüne düşüne parka gittim. Vardığımda Kageyama çoktan oradaydı.

"Kageyama-kun bekletmedim, değil mi."

Kageyama: Hayır ben de yeni gelmiştim zaten.

"Eeee, sen ne söyleyecektin?"

Kageyama: Ş-şey Hinata sana bunu söylemeden önce şunu söylemeliyim, seninle takım arkadaşı olmak çok eğelenceli ve bunun bozulmasını istemiyorum. A-anılacağın ...

Bu aptal neden ölecekmiş gibi konuşuyor?

"Pfft Kageyama-kun ölüyor musun ne diye böyle duygusal konuşuyorsun ki?"

Kageyama: Hinata. Senden hoşlanıyorum.

Ne? Ne demişti az önce o? Benden mi hoşlanıyormuş?

...

N-NE BENDEN Mİ HOŞLANIYORMUŞ??

Donup kalmıştım.

"K-kageyama s-sen ne?"

Kageyama: Boşversene. Böyle olacağını biliyordum zaten.

Arkasını döndü ve caddeye doğru hızlı hızlı yürümeye başladı. Arkasından gidiyor ve ona sesleniyordum ama o durmuyordu.

Bir kamyon...

Ona doğru geliyor.

O-o farketmedi.

" KAGEYAMA-KUN DİKKAT ET!!"

Ona seslendim ama... ama çok geçti kamyon ona çarptı.




























Şaka şaka daha bitmedi.

Hemen yanına koştum. Yerde yatıyordu. Yakınlardaki bir kadın ambulansı aradı. Kafasını kaldırdım ve dizime yatırdım bilinci açıktı. Karnına kamyonun bir parçası saplanmıştı ve kanıyordu. Hem de çok fazla. Ağlıyordum. Yeni farkettim.

"K-kageyama-kun lütfen lütfen benimle kal. Nolur. L-lütfen ölme!"

Yüzünden belli acı çekiyor.

Kageyama: H-Hinata. Tekrar söy-leyeceğim. Seni seviyorum.

Daha da ağlamaya başladım. Bir elimi onun yanağına koydum.

"A-aptal. Ben de seni seviyorum. Tüm bu zaman boyunca sevdiğim kişi sendin. Bir kez olsun beni dinleseydin olmaz mıydı?!"

Bana gülümsedi. Acılı bir gülümseme.

"Kageyama dayan. Benim için lütfen. Ambulans yolda."

Bir süre sonra ambulans geldi ambulansa bindik. Yoldayken Miwa nee-san'ı aradım Kageyama'nın kaza geçirdiğini ve gittiğimiz hastanenin adını söyledim. Daha da konuşamadım zaten.

—•—•—•—•—•—•—•—•—•—•—

Herkese tekrardan merhaba umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum.
'\(•_•)/'

Sen ve Ben |~Kagehina~|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin