²¹

1.1K 97 49
                                    

უკვე გაჭრილი ნამცხვრიდან ჯონგუკმა ამოიღო ცელოფანში გახვეული ნივთი რომელიც მალევე გახსნა და დააშტერდა. ჯერ ვერ გაერკვია რა იყო თუმცა ბოლოს მაინც მიხვდა. სიტყვებს ვერ პოულობდა რომ რამე ეთქვა.

-ჯონგუკ??? არაფერს იტყვი?

-მე..მე...ანუ ეს...

წინადადებას ვერ აწყობდა იმდენად შოკში იყო, ძლივს გაინძრა და მაშინვე ჯიმინს მივარდა. სახის ყოველ წერტილში კოცნიდა სადაც კი შეიძლებოდა ჯიმინი კი ნაზად იცინიდა ალფის ამ ქცევაზე.

-ოცნება აგისრულდება ჯონგუკ.

-მიყვარხარ ჯიმინ!

-მეც ძალიან მიყვარხარ!

......................................

დედამიწაზე ჯონგუკზე ბედნიერი ალფა არ არსებობდა, ომეგის ყველა თხოვნას ასრულებდა, ღამეც კი არ იძინებდა რადგან ომეგასთვის ყურადღება მიექცია. ცივ ნიავსაც არ აკარებდა. ადგომის და საქმის გაკეთების საშუალებას არ აძლევდა. ყოველდღე საჩუქრები მოჰქონდა და ომეგას ანებივრებდა. როგორც სხვა ორსული ომეგები, ჯიმინი ისე არ იყო. ის არც ემოციური გამხდარა და არც ზედმეტად ჭირვეული. ცდილობდა ალფისთვის დასვენების საშუალება მიეცა და ზედმეტად არ შეეწუხებინა. რასაც ხშირად ითხოვდა ის იყო რომ სიყვარულით დაკავებულიყვნენ რაზეც ალფა რათქმაუნდა არ თანხმდებოდა.

-კარგი რა ჯონგუკ!

ალფის ზევიდან იჯდა ომეგა შუა ღამეს და სთხოვდა რომ სექსი ჰქონოდათ.

-ჯიმინ დაიძინე, კარგად უნდა იძინო.

-ექიმმა თქვა რომ შეიძლება!

-მე ვამბობ რომ არ შეიძლება.

-მაშინ ამას მე ვიზავ.

ალფა შარვალს ხელით იჭედა თუმცა ომეგამ მაინც მოახერხა მისი ქვედატანის მოშიშვლება. დიდი წინააღმდეგობის მიუხედავად სასურველი მაინც მიიღო.

ამის შემდეგ ალფას ყოველ ჯერზე ითანხმებდა მანამდე სანამ მერვე თვეში არ გადავიდა. ომეგა გაბერილი მუცლით და ლოყებით საოცრად საყვარელი სანახავი იყო. ჯონგუკისგან ნაკბენებს ყოველდღიურად იღებდა. ჯონგუკი უფრო და უფრო იწყებდა ნერვიულობას ბოლო თვეებში. უკვე დღე დღეზე ელოდებოდნენ პატარას.

................

-ჯონგუკ? ჯონგუკ ჯონგუკ...ღმერთოჩემო! ჯონგუკ გაიღვიძე!

-ჯიმინ? რა ხდრბა?

წამოდგა ნახევრად მძინარე ალფა, მხოლოდ მერე იგრძნო სისველე ფეხებში რომელიც ჯიმინს გამოეწვია. 

-ახლა აქვე ვიმშობიარებ! ჯონგუკ დარეკე სადმე!

დაფეთებული ჯონგუკი მაშინვე ახტა საწოლიდან, ტანსაცმელი სანახევროდ ჩაიცვა და ჯიმინი მაშინვე მანქლანისკენ წაიყვანა რომელუც მალევე საავადმყოფოსკენ დაიძრა.

-ჯიმინ, უნდა დათანხმებულიყავი როცა საავადმყოფოში დაწოლა შემოგთავაზეს!

-სადაცაა ბავშვს გავაჩენ და შენ რაზე მელაპარაკები!

ძლივს ლაპარაკობდა ჯიმინი თან კი უდიდეს ტკივილს იტანდა მუცლის არეში. მანქანა მთელი სისწრაფით მიდიოდა ამიტომ მალევე მიაღწია საავადმყოფომდე. ჯიმინი სამშობიაროში შეიყვანეს ჯონგუკი კი გარეთ დატოვეს.

საბოლოოდ არცთუისე დიდხნიანი წვალების შემდგენ ოთახში ტირილის ხმა გაისმა. როგორც იქნა მისცეს ჯონგუკს შესვლის უფლება. ჯონგუკმა მის შვილს დახედა, მისი დიდიხნის ოცნება ახლა მის თვალწინ იწვა და გაუჩერებლად ტიროდა.

-ეს...ღმერთოჩემო ჩემი შვილი!

და გული წაუვიდა.

ჯონგუკი იატაკზე დაენარცხა, ჯიმინი პანიკაში ჩავარდა, ეგონა რომ მუსი ალფა მოკვდა თუმცა ექიმებმა დაამშვიდეს, ზედმეტ ემოციებს ვერ გაუძლო და გაითიშაო.

ჯიმინი პატარა სხეულის ხელში აყვანას ვერ ბედავდა მაგრამ ბოლოს მაინც გააკეთა ეს და გულში ჩაიკრა მისი პატარა.

______________________________

ვფიქრობ ერთი თავიც და მორჩება💗

Park's LawWhere stories live. Discover now