261 18 21
                                    

Akşam yemeğini tüm aile refah ve mutluluk içinde yiyor demek isterdim ama maalesef ki öyle değildi. Şu an masada babamın metresi annem ve ben oturuyorduk. O kadar tuhaf bir durumdu ki bu kadın senelerdir bizdeydi ve annem hiçbir şey demiyordu. Babamın onu boşamasındansa üzerine başka bir kadını getirmesini kabul etmişti.



"Kızım yavaş yesene."dedi babam. Hızla tavukları yerken ona cevap verme lüksü bulmaz iken Ahu babamın elini tuttu ve şefkatle konuştu.



"Hayatım bugün Mahir ile ne konuştunuz?"


"Bizim cadı ona saygısızlık yapmış onu anlattı."


"Adamlığına laf edince suçlu oluyorum işte."dedim arkama yaslanarak.



Babam bana ters bir şekilde baktı ve aynı terslikle konuştu. "O çocuğun arkası sağlam kızım o çocuk çok sinirli onun tersine gitme."




"Baba o çocuk Merve'yi herkesin içinde reddetmeseydi yazmazdım."dedim aksi bir şekilde.



"O çocuğun cinsel yönelimi kızlara değil ki."dedi Ahu.



"Ay çok üzüldün bakıyorum Ahu."dedim ve ona küçümseyici bir bakış attım. "Kızlara olsaydı onu da ayartırdın değil mi?"



"Sen onun elinden Ferhat'ı aldın."dedi Ahu iğrenç bir ifade ile bakarak. "Kimin kimi elinden aldığı belli değil mi?"




Şok içerisinde ona baktım. Ben Ferhat ile sevgili iken onun geçmişinde bir erkek ile beraber olduğunu bile bilmiyordum. Tek bildiğim şey geçmişinde ki eski sevgilisinin onu aşamadığı idi.




Babam umursamaz bir ifade ile bana bakarken dilimi tutamadım. "Sen de annemin elinden babamı almadın mı?"demem ile annem bana işte benim doğurduğum kız nakışını atarken devam ettim. "Ve sen altı senedir metres olarak burada yaşıyorsun."



Babamın elini sertçe masaya vurması ile bakışlarım ona döndü. Yeşil gözleri bana öfke ile bakarken "Özür dileyeceksin."



"Dilemeyeceğim."dedim sert bir dille. "Asıl burada özür dilemesi gereken birisi varsa o da bu kadın. Annemden özür dilemesi gerekiyor anladın mı? Senelerce ben annemin sinir krizleri ile büyüdüm. Sen sadece annemin değil benim de hayatımı mahvettin."




"Kes sesini."dedi babam ve öfke ile ayağa kalktı. Yanıma geldi ve kolumdan tuttuğu gibi beni de ayağa kaldırırken annem her zaman olduğu gibi sessiz kaldı. Onun bu sessizliği karşısında tekrar hayalkırıklığına uğrasam da en çok canımı yakan annemin değil de Ahu'nun araya girmesi olmuştu.



O babamı yatıştıracak sözler ederken sinirle derin bir nefes aldım ve hızla evden çıktım. Merve'nin evine doğru ilerlerken kahveden çıkan üç adamın peşime takılması ile durdum.



"Masal sen misin?"


"Yok ben Ferhunde."dedim az önce ki kasvetli ruh halinden çıkarken bu çocuğun Mahir'in yakın arkadaşı Halil olduğunu bildiğim için kollarımı göğüsümde birleştirdim.




"Ferhat nerede?"dedi Halil kirli sakallarını sıvazlarken.



"Canım ben her konuştuğum erkeğin nerede olduğunu bilecek miyim ya?"demem ile mavi gözlü çocuk gamzelerini belirtircesine güldü ama karnına dirseği yemesi hızlı olmuştu.



"Mahir abi dedi ki o kız biliyordur."dediğinde bir egom okşanmadı değil.



Önüme düşen saçlarımı arkaya attım ve alayla konuştum. "O abinize söyleyin."dedim. "Korkak gibi itlerini yollayacağına kendisi karşıma çıksın."



Onları ardımda bırakarak cool bir eda ile onların yanından uzaklaştım. Bilmiyordum ki onun karşıma çıkacağını ve hayatıma renk katacağını..



•••

Masal: Senin bu kardeşin Asya ne kadar karaktersiz öyle ya

Yemin ederim aşkı memnu Nihal salaklığı var bu kızda bu nedir böyle ya

Mahir: Hop lan
Kız kardeşim hakkında düzgün konuş çarparım birtane

Masal: Aşkım sende hep şiddet şiddet diye geziyorsun ortada bak bu böyle olmaz

Mahir: Sen neden Asya'yı sevmiyorsun?

Masal: Çünkü senin kardeşin içten pazarlıklı
Birisinin yüzüne gülüyor sonra hoop kuyusunu kazıyor ve çok da tehlikeli

Mahir: Mesela?

Masal: Benim Ferhat ile aramı kim yaptı sence?
Biz birbirimizden hoşlanırken Asya yaptı ve senin onu sevdiğini bile bile yaptı
Onu geç geçenlerde telefon konuşması yapıyordu senin hakkında iyi şeyler demedi
Sanırım annen ile aran pek iyi değil
Eh Asya'da bunu çok kullanıyor

Mahir: Eyvallah

Masal: Eyvallah bizden

Mahir: Yakın bir zamanda da karşına çıkacağım

Masal: Ay niye??

Mahir: Demişsin ya korkak gibi kaçacağına karşıma çıksın diye

Masal: Yalnız aşk bahçem bir şey diyim mi
Benim karşıma çıkıp ne yapacaksın?

Mahir: Korkma sana bir şey yapacak değilim bacım ile aynı kefedesin

Masal: Bacım deme lazım olur..

Mahir: Gerizekalı aşxksğslxkğaşs

Masal: Oha sen güldün

Mahir: Çok mu ilginç gülmem

Masal: Bilmem genellikle sert konuşuyorsun benimle ve sanki Ferhat'ın canını yakmak için benle konuşuyor gibisin

Mahir: Alakası yok sana kanım kaynadı hem saf salak bir şeysin bana zararın olmaz

Masal: Kırıcı
Benim bir ara Instagram nickim kötükızmasaldı

Mahir: Ağır ergenlik geçirmişsin kardeşim..

Masal: O değil de sohbetine doyum olmuyor ama ben şu an ders çalışmaya gidiyorum
Malum son senem
Bu evden kurtulmak ve ruh halimi düzeltmek için köpek gibi çalışmam lazım aşk bahçem
O yüzden birkaç saat bensiz kal ve özle☺️❤️‍🔥🫠☺️

Mahir: Ne olmak istiyorsun ki sen?

Masal: Çok başarılı bir avukat olmak istiyorum

Mahir: Bunda Ferhat'ın payı ne kadar var?

Masal: Ay çok var aslında biliyor musun?

Ben ona hayrandım her şeyine o yüzden bu mesleği onun için istiyorum

Bak görürsün ileride çok başarılı bir avukat olacağım


Mahir: İnşallah olursun ufaklık
Sana iyi çalışmalar benimde işlerim var hadi Allah'a emanet

Masal: Ay neden gittin bir anda

Neyse gidim de Osmanlı devletinin yıkılışını okuyayım hoşkalll

Metruk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin